2017, NISSAN ASSOLIR EL VOLUM MÉS ALT DE VENDES A ESPANYA EN ELS ÚLTIMS 15 ANYS

2017, NISSAN ASSOLIR EL VOLUM MÉS ALT DE VENDES A ESPANYA EN ELS ÚLTIMS 15 ANYS

Nissan, per setè any consecutiu, tanca l’any 2017 com la marca asiàtica més venuda a Espanya amb 72.155 unitats. Nissan consolida la 8a posició del rànquing espanyol, amb una quota del 5%. Nissan lidera el segment dels crossovers, amb 28.752 unitats matriculades del Qashqai. Lideratge absolut en crossovers grans. Nissan X-Trail registra les majors vendes de la seva història amb més de 8.000 unitats matriculades.

Nissan va tancar l’any passat amb el volum més alt en els darrers quinze anys en el mercat espanyol, un total de 72.155 unitats, amb un creixement del 10,6%, gairebé dos punts per sobre de la mitjana del mercat nacional que va créixer un 8 , 7%. En els últims cinc anys, Nissan ha passat de 40.000 unitats en l’any 2012 a més de 72.000 unitats aquest mateix exercici, un 78% més. Amb aquest exercici, són ja quatre anys de creixements continuats de doble dígit a Espanya.
Marc Toro, conseller director general de Nissan Iberia comenta al respecte d’aquests resultats “Els resultats de Nissan a 2017 han estat molt bons, amb un creixement a doble dígit, arribant a una quota del 5% i liderant segments clau en el mercat espanyol com és el segment crossover. Nissan per setè any consecutiu és la primera marca asiàtica en vendes al mercat espanyol. Nissan es manté com la marca top-8 a Espanya, gràcies a una gamma de producte excel·lent, a una xarxa eficient identificar en la marca, a serveis únics al client i al treball de tot l’equip de Nissan amb un enfocament clar en la qualitat al client.

Registrar el major volum de vendes dels últims 15 anys no és fàcil i menys en un mercat tan competitiu com és l’espanyol. Així que també he d’agrair als clients Nissan la confiança que han dipositat en la nostra marca. “.

En 2017 Nissan repeteix com a marca número 8 en el rànquing de marques més venudes a Espanya, amb una quota del 5%. Per setè any consecutiu Nissan es converteix en la marca asiàtica més venuda a Espanya.

Fenomen Crossover. Nissan estableix un nou rècord històric: 47.950 crossovers matriculats al mercat espanyol el 2017.

En total, Nissan ha matriculat aquest any un total de 47.950 crossovers, amb un creixement del 8,6%, fet que suposa un nou rècord històric per a aquest tipus de vehicles. Mai cap altra marca havia matriculat tants crossovers en el mercat espanyol, en el segment que més creix a casa nostra. Nissan, des de 2007 ja ha matriculat gairebé 340.000 crossovers en el mercat espanyol.

Els crossovers, són avui dia el segment que marca l’evolució dels diferents mercats, especialment, el mercat espanyol on el 2017 va suposar el 36% de les matriculacions totals, és a dir, 1 de cada 3 vehicles que es venen a Espanya ia és un crossover.

En els últims deu anys, aquest segment ha experimentat una evolució molt important. Fa 10 anys, existien 16 marques al mercat, avui en dia són 35 marques les que tenen ja un o diversos models del segment crossover. Nissan ha liderat aquest segment des de fa deu anys i ha revalidat el títol líder en el segment dels crossovers en 2017.

Nissan Qashqai ha liderat des del principi aquest segment i continua batent rècords després de la seva primera dècada en el mercat espanyol. L’any 2017, Nissan Qashqai va ser el crossover més venut al mercat espanyol amb un total de 28.752 unitats, cosa que representa un 14,1% més. Va ser el sisè model més venut en el mercat espanyol i únic crossover dins el top-10 del mercat espanyol. Amb una quota en el seu segment del 12%, sense dubte, és el “rei dels crossovers” a Espanya.

D’altra banda, Nissan ha matriculat un total de 8.022 unitats del X-Trail, un creixement del 23,6%, enfront del volum total de l’passat exercici de 6.496 unitats. Per X-Trail aquest exercici és històric, ja que és el major volum des que va començar la seva venda a Espanya. Amb una quota en el seu segment del 17,5%, lidera un segment que creix any a any.

Mobilitat Elèctrica Zero Emissions.

Nissan ha mantingut la seva aposta per aquest segment al llarg de l’any 2017, mantenint un volum important del vehicle elèctric més venut a tot el món, el Nissan LEAF.

S’han venut un total de 534 unitats del Nissan LEAF a l’any 2017. Amb aquest volum, Nissan ha venut un total de 2.501 unitats des de l’any 2010. Nissan ha passat de vendre 50 unitats en el seu primer any al mercat a 534 unitats en aquest exercici, multiplicant per deu la seva presència al mercat del vehicle elèctric 100% zero emissions a Espanya. El Nissan LEAF és el vehicle elèctric més venut en la història a Espanya i el seu èxit fa que avui en dia un de cada tres turismes elèctrics que circulen per les nostres carreteres sigui un Nissan LEAF.

D’aquest vehicle, Nissan ja ha presentat la seva segona generació, única marca que l’ha fet. Aquest 2018 el tindrem al nostre mercat ja. Fins a la data, sense arribar encara als concessionaris ja s’han registrat més de 10.000 unitats a tot Europa.

Però la mobilitat elèctrica 100% zero emissions va més enllà de l’àmbit dels turismes, ja que té una especial incidència en el repartiment urbà de l’última milla, vinculat a un fenomen en auge com és el comerç electrònic.