40.000 EXEMPLES DE L'ÚLTIM SEDÁN DE LUXE DE GRAND TOURING: L'ESTIL VOLADOR CONTINUA

40.000 EXEMPLES DE L’ÚLTIM SEDÁN DE LUXE DE GRAND TOURING: L’ESTIL VOLADOR CONTINUA

Exemple nombre 40.000 de l’sedan esportiu de luxe més reeixit de l’món, el Bentley Flying Spur, produït a Crewe. Tres generacions de Flying Spur han revolucionat el sector dels quatre portes de luxe des de 2005. Flying Spur de tercera generació totalment nou aclamat com «el millor cotxe de l’món». Dissenyat, dissenyat i fabricat a mà a Gran Bretanya i enviat a totes les regions de l’món.

Bentley Motors ha creat el model nombre 40.000 de l’sedan esportiu de luxe més reeixit de l’món, el Bentley Flying Spur. Ara representat per una tercera generació completament nova, l’únic que queda des del llançament original en 2005 és la seva popularitat global. Fins i tot el nom ha canviat.

Originalment batejat com Continental Flying Spur, evolucionat a Flying Spur per distingir encara més l’automòbil de l’Continental GT, el model sempre ha lliurat una fusió perfecta d’agilitat orientada a l’rendiment i comoditat exclusiva de quatre portes estil limusina.

Amb una presència a la carretera audaç i emocionant que és inconfusiblement Bentley, a més d’una cabina de luxe que ofereix nivells inigualables de comoditat i refinament, el Flying Spur ha satisfet tant a l’conductor com als passatgers d’una manera que cap altre automòbil pot fer-ho . Integrant a la perfecció el millor de l’artesania britànica amb tecnologia innovadora d’avantguarda, el Flying Spur de tercera generació s’ha convertit en el nou vaixell insígnia de Bentley i ha estat aclamat amb orgull com «el millor cotxe nou de l’món».

Les tres generacions de Flying Spur han estat dissenyades, dissenyades, desenvolupades i fabricades a la casa de Bentley en Crewe, on la fita de producció està sent celebrat per la mà d’obra capacitada de dissenyadors, enginyers i artesans. Cadascun dels 40.000 cotxes fabricats ha passat més de 100 hores en una línia de producció dedicada on un equip de 250 persones s’acobla meticulosament cada Flying Spur a mà. Un cop acabat i sotmès a centenars de controls de qualitat, l’automòbil s’envia al seu propietari exigent en un dels 68 països diferents en els quals opera Bentley.

Amb 40.000 Flying Spurs fabricats en 15 anys, aproximadament el 50 per cent han estat encarregats per clients en els dos mercats més grans de Bentley, dividits equitativament entre les regions de la Xina i Amèrica. Al mercat local de Bentley, el Regne Unit, la conveniència indestructible de l’sedan de gran turisme de luxe de referència ha fet que aproximadament un 10 per cent voli no gaire lluny de el niu. Si bé demostra l’atractiu veritablement internacional de el model, els clients d’Europa, Orient Mitjà i Àsia Pacífic gaudeixen de el 40% restant dels cotxes.

Flying Spur: la història del gran turisme de luxe de referència

La il·lustre història de l’Bentley Flying Spur es remunta a 1952, quan el dissenyador cap, JP Blatchley, i l’enginyer, Ivan Evernden, van col·laborar en un projecte no oficial per tornar a Bentley al cim de l’Grand Touring. El seu disseny es va basar en el motor de sis cilindres en línia de 4.9 litres i 180 CV de la marca que seria reemplaçat en 1959 per un V8 de 6320 cc.

El seu cupè Continental R-Type va ser rebut amb elogis generalitzats, gràcies a l’elegant carrosseria dissenyada per HJ Mulliner i la capacitat de navegar tot el dia a 100 mph. El va seguir el cupè S1, que compartia molts dels components de l’R-Type, i estava clar que hauria de seguir un sedán S1. Bentley va oferir un cos sedán de quatre portes estàndard per al S1, dels quals es van construir gairebé 3.000. Una versió Continental millorada, que utilitza carrosseries més lleugeres, va seguir sis mesos després de l’llançament de l’S1.

HJ Mulliner va donar suport el pressentiment que hi hauria un mercat petit però exigent per a un S1 Continental de quatre portes fabricat en carrosseria com a alternativa a l’oferta de fàbrica de quatre portes. El seu disseny era equilibrat i elegant, amb ampli espai per a quatre. El nou quatre portes va ser nomenat per Arthur Talbot Johnstone, director gerent de HJ Mulliner, després de el dispositiu heràldic de la família, el Clan Johnstone of the Scottish Borders. El primer exemple fins i tot incloïa la mascota de les esperons de l’Clan Johnston a la reixa de l’radiador. HJ Mulliner va crear 217 exemples del seu S1 Continental Flying Spur, un dels quals és membre permanent i actiu de la Col·lecció Heritage de Bentley.

L’arribada de l’motor V8 d’alumini més potent de Bentley en 1959 també va marcar el llançament de l’S2, en substitució de l’S1. A el mateix temps, Bentley Motors va comprar HJ Mulliner per convertir-se en la divisió de personalització interna. Disponible de fàbrica amb una carrosseria sedán de quatre portes estàndard com l’automòbil de quatre portes més ràpid de el món en aquest moment, el S2 Continental també tenia l’opció d’una carrosseria HJ Mulliner Flying Spur de carrosseria, o fins i tot un cupè de dues portes o versió drophead. Dels 2.308 S2 construïts, 128 es van completar com Continental Flying Spurs, cadascun representant una nova era d’automobilisme luxós i d’alt rendiment que va transformar l’automòbil britànic al Grand Tourer definitiu. La versió S3 va seguir entre 1962 i 1965, novament disponible com un S3 Continental Flying Spur amb carrosseria Mulliner per l’últim en rendiment de luxe de quatre portes.

Bentley va reviure el nom de Continental Flying Spur en 2005, com una versió de quatre portes de l’cupè Continental GT en el veritable esperit del nom. El nou model estava disponible amb un motor W12 i tracció total i podia arribar a una velocitat màxima de 194 mph (312 km / h), combinant luxe i rendiment de formes mai abans vistes.

En 2013, es va llançar la segona generació Flying Spur, com una línia de model separada diferent i, per tant, va abandonar el nom de Continental. Durant els següents sis anys, l’automòbil va ser transformat per un programa de constant desenvolupament i refinament que va incloure l’addició d’un sistema de propulsió V8 biturbo de 4.0 litres.

La tercera versió de l’Flying Spur està escrivint un capítol completament nou en la història de l’Bentley Grand Touring de quatre portes. No content amb simplement construir sobre el Continental GT de dues portes, Bentley ha redissenyat el nou Flying Spur des de zero perquè es mantingui només com la màxima encarnació de el luxe, el refinament i el rendiment.

L’aplicació única de Bentley de tecnologia moderna i d’avantguarda, que integra a la perfecció l’última artesania britànica amb característiques innovadores, empeny els límits existents de refinament i atenció a l’detall per crear el millor sedan esportiu de superluxe mai construït.