AIXÍ ES FORMA ALS CUPRA MÀSTERS PER AL BORN

AIXÍ ES FORMA ALS CUPRA MÀSTERS PER AL BORN

Els CUPRA Masters, experts i venedors de la marca a tot el món, posen a prova els seus coneixements sobre el Born al CUPRA Master Challenge 2021. Aquesta competició virtual ha reunit més de 1.000 membres de la Tribu CUPRA, connectats des de 43 països. L’espanyol, Raúl Font, del concessionari Maresme Lesseps, ha estat proclamat CUPRA Master 2021.

Quatre setmanes, un centenar de proves, més de 1.000 participants de 43 països i un gran repte digital. És el CUPRA Master Challenge 2021, una competició virtual que ha servit per descobrir el millor CUPRA Master de l’any a tot el món.

Els CUPRA Masters són una de les peces clau a l’estratègia de distribució de la marca CUPRA; són el punt de contacte únic amb el client. Experts en producte que ofereixen lexperiència de la marca al client durant tota la relació. Per al llançament del primer cotxe 100% elèctric de la marca, el CUPRA Born s’ha format específicament a tota la xarxa comercial mundial de CUPRA. Com? Aquí ho expliquem.

Engagement amb la Tribu. La formació dels CUPRA Masters no s’ha limitat a un únic esdeveniment, sinó que ha estat un trajecte de 4 setmanes, durant el qual els participants no només han estat formats sobre el producte i l’electrificació, sinó que han pogut compartir i participar amb la resta de la Tribu i la marca, posant a prova la seva expertise. L’objectiu? “Generar engagement i potenciar el coneixement dels CUPRA Masters sobre la marca i sobre el nostre més recent llançament, el CUPRA Born, utilitzant la gamificació, la personalització i la digitalització; per poder oferir la millor experiència als clients”, explica Khaled Soussi, responsable de DND & Customer Experience de CUPRA.
El títol en joc. Aquesta és la nova manera de formar un món digital. L’any passat ja es va fer servir una plataforma virtual per preparar el llançament del Formentor, i aquest any per al Born, CUPRA ha volgut anar un pas més enllà per, no només assegurar el coneixement del model sinó també potenciar aquest sentiment de Tribu. El primer pas va ser un esdeveniment d’obertura el 4 de novembre on els participants van conèixer i van debatre l’estratègia de la mà del president i la resta dels responsables de CUPRA. Posteriorment va començar una fase d’estudi més personal i gamificat a través de la Tribe App, amb més de 70 píndoles de contingut multimèdia per a la seva preparació i diversos tests amb què els Masters podien aconseguir punts per a la gran final.
El CUPRA Màster de l’any. Finalment, el 2 de desembre tenia lloc l’esdeveniment de tancament on els CUPRA Masters han demostrat els coneixements adquirits i han competit virtualment per descobrir el millor CUPRA Master de l’any a tot el món. Després d’una final emocionant, l’espanyol Raúl Font, del concessionari Maresme Lesseps, s’ha alçat amb el títol de CUPRA Master 2021, després de superar les 12 rondes i 82 preguntes plantejades.
La importància de connectar amb la Tribu. El seguiment de la competició ha estat tot un èxit, amb pics de fins a 1.500 persones de 43 països diferents connectades alhora a la CUPRA Master Convention 2021 per seguir la final. “Creiem que és important poder reunir tots els membres de la Tribu CUPRA, sense importar la distància, i això és una cosa que el món digital ens permet”, comenta Olivia van Dalen, responsable de la Tribu CUPRA.
Superant fronteres. La CUPRA Master Convention 2021 confirma el paper clau de la digitalització i la tecnologia per generar emocions i encaixa a la perfecció amb els valors digital native de CUPRA: “Volem atraure una nova generació de clients i per això hem de parlar-ne el mateix llenguatge. Amb aquestes experiències virtuals, en què continuarem avançant l’any que ve, superem les fronteres, combinant el món real amb el virtual. Volem establir un espai on tothom pugui triar qui i com vol ser i què fer”, apunta Antonino Labate, director d’Estratègia, Desenvolupament de Negoci i Operacions de CUPRA.