ALFA ROMEO REVELA LA GAMMA B-TECH

ALFA ROMEO REVELA LA GAMMA B-TECH

Acaba de finalitzar l’esdeveniment organitzat per Alfa Romeo per llançar la nova gamma B-Tech. B-Tech es basa i reforça l’èxit del Giulia, Giulietta i Stelvio en oferir un aspecte distintiu que inclou exclusius detalls brunyits de Meta-flake i característiques tècniques seleccionades per brindar confort, seguretat i connectivitat.

La sèrie és part de l’evolució constant d’aquests models, que expressen la identitat única de la marca i l’esperit de l’excel·lència italiana: B-Tech presenta una gran quantitat d’innovacions que fan que les creacions mecàniques d’Alfa Romeo siguin encara més riques i més individuals.

Valors històrics en una nova gamma
El tema de la personalització ha estat el fil conductor de l’esdeveniment organitzat al Centre de Disseny FCA, un centre d’investigació de formes i materials i incubadora de noves tendències, on s’han concebut els nous Alfa Romeo B-Tech.
Per debatre sobre els vehicles i identificar totes les àrees temàtiques clau del món B-Tech, s’ha dut a terme un original debat amb convidats famosos. Roberta Zerbi, directora de la marca Alfa Romeo per a la regió EMEA, ha il·lustrat el creixement del mercat del Giulia i Stelvio, i ha assenyalat que era el moment ideal per llançar versions especials que expressen l’ADN d’Alfa Romeo com mai abans. La gamma B-Tech encarna tots els valors històrics de la marca: producció italiana, centralitat del conductor i experiència de conducció, disseny i tecnologia. “El disseny i la tecnologia són dues pedres angulars de la identitat d’Alfa Romeo, però també són demandes clarament formulades pels nostres clients, persones que saben diferenciar-se i que volen destacar entre la multitud, presten molta atenció als detalls i volen envoltar-se de la millor tecnologia. B-Tech porta a Alfa Romeo a un territori inexplorat que segueix estant molt en línia amb la seva tradició “, ha comentat Roberta Zerbi.

Disseny i tecnologia
El disseny sempre ha estat un tret distintiu de la marca Alfa Romeo, però en un mercat cada vegada més competitiu, on les noves demandes estan emergint amb força, el disseny ha de combinar-se amb la millor tecnologia: aquesta àrea ha estat coberta per Klaus Busse, cap de disseny de Fiat, Abarth, Lancia, Alfa Romeo i Maserati, i per Claudio Nervi, cap de planificació de la cartera. Klaus Busse ha subratllat el fet que una sèrie especial d’Alfa Romeo és diferent a qualsevol altra sèrie especial, perquè no s’origina afegint característiques externes, sinó elevant la personalitat de la marca a noves altures, mentre que Claudio Nervi s’ha concentrat en les tecnologies seleccionades.
Giulia i Stelvio ja compleixen amb els requisits de seguretat “NCAP 5 estrelles”, que inclouen Avís de sortida de carril i frenada d’emergència amb detector de vianants. L’edició B-Tech també disposa de control de creuer adaptatiu, un pas endavant en l’ajuda a la conducció no invasiva al pur estil Alfa. A més, el luxós equipament de sèrie inclou el sistema de infoentreteniment AlfaTM Connect amb pantalla d’alta definició de 8.8 “, compatible amb els sistemes Apple CarPlayTM i Android AutoTM, i els serveis Alfa Connected. També està disponible el sistema de navegació TomTom amb mapes tridimensionals per al reconeixement d’edificis i punts d’interès. A més, la pantalla de l’aplicació permet al conductor controlar la ràdio i el sistema de navegació amb un sol cop d’ull, sense distraccions.
Giulietta B-Tech ofereix l’innovador sistema de infoentreteniment Alfa Connect 7 “Ràdio de Alpine, amb Apple CarPlayTM i Android AutoTM, càmera posterior i sensors d’aparcament, port USB-HDMI i Mopar® Connect. Gràcies als serveis Alfa Connect i Alfa Connected, el vehicle proporciona una experiència contínuament connectada. Amb la disponibilitat d’Apple CarPlayTM i la compatibilitat amb Android AutoTM, Alfa Connect garanteix un accés total, fàcil d’usar i segur, directament a la pantalla del vehicle, a les funcions del telèfon intel·ligent, com a música, trucades i navegador.

Retratant la gamma B-Tech
Per captar realment la identitat de la marca Alfa Romeo i la gamma B-Tech, la marca ha triat un artista sense connexions amb el món de l’automòbil, que per primera vegada ha acceptat mostrar els vehicles a través de les seves fotografies, en una forma sofisticada i original, a més d’elegant. De fet, la sessió de fotos de la gamma B-Tech és obra del gran mestre Giovanni Gastel. A l’escenari, el famós fotògraf de Milà ha comentat a un públic embadalit que aquest nou projecte ha representat un nou punt de partida per a ell, però ha explicat que la seva experiència com a fotògraf de retrats li ha permès mostrar les creacions mecàniques d’Alfa Romeo sota una nova llum. Gastel ha treballat en línies temàtiques i ha ressaltat les característiques de la gamma B-Tech, utilitzant un esquema inusual i aprofitant el seu enorme talent compositiu per juxtaposar mons diferents, sempre amb un estil impecable i el seu propi ideal d’elegància.