AUDI, GUARDONADA EN ELS PREMIS EFICÀCIA 2017 PER LES SEVES CAMPANYES PUBLICITÀRIES

AUDI, GUARDONADA EN ELS PREMIS EFICÀCIA 2017 PER LES SEVES CAMPANYES PUBLICITÀRIES

La campanya nadalenca d’Audi “La nina que va triar conduir” rep el Gran Premi a l’Eficàcia 2017. #untaggable, realitzada amb motiu del llançament de l’Audi Q2, premi com a Millor Campanya Integrada.

Després dels guardons rebuts al Festival El Sol 2017, les campanyes publicitàries d’Audi “La nina que va triar conduir” i #untaggable segueixen recollint èxits. En aquesta ocasió, el reconeixement arriba per part dels Premis a l’Eficàcia, convocats per l’Associació Espanyola d’Anunciants (AEA).
La campanya nadalenca “La nina que va triar conduir” que Audi va posar en marxa el 2016, un curtmetratge d’animació en 3D que defensa la igualtat de gènere en les joguines, es va alçar amb el Gran Premi a l’Eficàcia 2017, a més de rebre l’Or en la categoria especial Rellevància Social d’una Marca, i l’Or com a Millor Campanya a través de Mitjans Bestiars. Per a aquesta campanya, Audi ha comptat amb l’agència Proximity Barcelona. D’altra banda, la campanya #untaggable per al llançament comercial de l’Audi Q2, realitzada amb l’agència DDB, ha rebut el Or en les categories Millor Campanya Integrada i Especial Internacionalitat.

Aquests premis, que s’atorguen des de 1997, són els únics que es concedeixen a Espanya sobre la base de l’eficàcia aconseguida en la comunicació comercial, i s’han consolidat com un dels reconeixements professionals més importants de la publicitat a Espanya.

Consum de combustible dels models esmentats:

Audi Q2
Consum combinat en l / 100 km: 4,3-5,7
Emissions combinades de CO2 en g / km: 113-134

Les xifres depenen de la combinació pneumàtic / llanda seleccionada i de la variant de motor i transmissió