AUDI LLANÇA LA COL·LECCIÓ DE RELATS “EXTRAORDINARY REPORTS” BASSATS EN EXPERIÈNCIES AMB ELS SEUS CLIENTS
– Col·lecció de cinc relats originals basats en casos reals de la marca dels quatre cercles amb els seus clients. Llançament durant la Fira del Llibre de Madrid, en col·laboració amb l’editorial Penguin Random House. Carlos Zanón, Elia Barceló, Jordi Sierra i Fabra, Érika Gael i David Nel·lo conformen l’elenc d’escriptors seleccionats.
La inspiració per crear un relat pot venir dels llocs més inesperats, i Audi ho ha demostrat seleccionant experiències reals amb els seus clients per crear Extraordinary Reports, una col·lecció de cinc relats originals amb què la marca dels quatre cercles reforça la seva aposta per la cultura en una data tan assenyalada com la Fira del Llibre de Madrid.
Audi torna a demostrar el seu compromís amb la cultura amb el llançament d’Audi Estraordinary Reports, una iniciativa que pretén, una vegada més, premiar el talent creatiu després de l’èxit assolit a les dues edicions d’Audi Future Books. La campanya, engegada coincidint amb la celebració de la Fira del Llibre de Madrid, inclou la publicació d’una sèrie de relats basats en casos i experiències reals d’Audi amb els clients, amb la col·laboració de l’editorial Penguin Random House.
Per donar forma a aquestes històries, Audi ha comptat amb un elenc d’escriptors reconeguts, com Carlos Zanón, Elia Barceló, Jordi Sierra i Fabra, Érika Gael i David Nel·lo. Tots ells han vist en aquesta iniciativa una oportunitat única per donar llum a històries que, si no fos per Extraordinary Reports, mai no serien explicades.