AUDI REFORÇA LA SEVA ORGANITZACIÓ A ESPANYA PER OFERIR UNA EXPERIÈNCIA DE MARCA ENCARA MÉS COMPLETA

AUDI REFORÇA LA SEVA ORGANITZACIÓ A ESPANYA PER OFERIR UNA EXPERIÈNCIA DE MARCA ENCARA MÉS COMPLETA

Nou Departament d’Experiència de Client, dirigit per Caita Montserrat. Edith Marzoa assumeix la direcció de el Departament de Màrqueting. Esther Díaz, nova directora de Postvenda.

Audi reforça la seva organització a Espanya per proporcionar als seus clients una experiència de marca encara més diferenciadora i integral. Caita Montserrat assumeix la direcció de l’departament d’Experiència de Client i Transformació Digital, de nova creació. Edith Marzoa substitueix a Caita com a Directora de Màrqueting, mentre que Esther Díaz és la nova directora de Postvenda.

El sector de l’automòbil es troba en un important procés de transformació. I per adaptar-consistentment a aquests canvis integrant en les àrees tradicionals noves solucions de mobilitat, Audi reforça la seva organització a Espanya amb la creació d’un nou departament i una reorganització de funcions.

L’objectiu és seguir proporcionant als seus clients una experiència de marca diferenciadora i integral. Per a això s’ha creat un nou Departament d’Experiència de Client i Transformació Digital, a el front de el qual se situa Caita Montserrat, que des de 2013 exercia com a Directora de Màrqueting d’Audi a Espanya, ja que passa a ocupar Edith Marzoa.

Caita Montserrat compta amb una dilatada experiència en el sector de l’automòbil, en què ha exercit llocs de responsabilitat diferents àrees com màrqueting, publicitat o relació amb els clients. El nou departament, que proporcionarà una major coherència en la comunicació amb els clients, també incorpora una Àrea de Nous Serveis, a través de la qual es definiran les solucions de mobilitat d’Audi que s’obren amb la connectivitat, l’ecosistema MyAudi i els nous serveis digitals. Per la seva banda, Edith Marzoa, amb més de 20 anys de trajectòria professional en Audi ocupant càrrecs de responsabilitat en les àrees de Màrqueting, Esdeveniments i Patrocinis, CRM o Publicitat, contribuirà des del seu nou lloc a l’actualització de la imatge de la marca, donant continuïtat a l’etapa de comunicació publicitària més reeixida i premiada d’Audi en els últims anys.

D’altra banda, Esther Díaz assumeix la Direcció de Postvenda d’Audi, substituint en el càrrec a José Antonio Moreno. Esther Díaz, que des de 1999 ha ocupat diferents càrrecs en l’organització de Volkswagen Group Espanya Distribució (VGED), des dels quals s’ha consolidat la Xarxa de Postvenda per donar resposta a les noves demandes de el sector, afronta ara el repte de la transformació digital a l’ servei de l’aprofitament comercial a postvenda, a més de l’obertura de noves oportunitats de generació de negoci i eficiència de costos. José Antonio Moreno s’ocuparà d’implementar el nou programa de transformació de la Xarxa de concessionaris en àrees com la rendibilitat, el servei tècnic i la digitalització per a totes les marques de VGED.