AUDI SUPERA ELS 100.000 SEGUIDORS a Instagram

AUDI SUPERA ELS 100.000 SEGUIDORS a Instagram

Audi és la primera marca automobilística a Espanya en superar els 100.000 seguidors a Instagram, una xarxa social en la qual els aficionats a la fotografia poden compartir imatges i vídeos que està experimentant un gran creixement en els últims anys. La marca dels quatre cèrcols a Espanya supera ja el milió de seguidors entre tots els seus canals a les xarxes socials en les que està present.

Audi acaba de superar els 100.000 seguidors en el seu canal d’Instagram, convertint-se així en la
primera marca automobilística a aconseguir-ho a Espanya. La xarxa social dels aficionats a la
fotografia -en la qual ara també és possible compartir video- és una de les que està
experimentant major creixement en els últims temps, i s’ha convertit en una
important eina de màrqueting per a les empreses, en destacar també per la seva capacitat
per generar engagement entre una marca i els seus seguidors.
Com a agraïment, Audi ha creat un vídeo basat en els comentaris que els seus fans han
publicat sobre els continguts de la cadena en els últims tres anys, que reflecteix els valors que la
marca dels quatre cèrcols desperta entre els seus seguidors. D’aquesta manera, Audi converteix en
protagonistes del seu canal a Instagram als seus propis fans, utilitzant el propi llenguatge de la
xarxa social. Tot un homenatge als que han aconseguit que la marca dels quatre cèrcols hagi
aconseguit aquesta fita, convertint-se una vegada més en pionera, i donant mostra del compromís i
el valor que atorga als seus seguidors.
En l’actualitat, Audi a Espanya supera ja el milió de fans i seguidors entre tots els canals
de les xarxes socials en les quals està present, amb més de 570.000 a Facebook, més de
280.000 a Twitter, i més de 67.000 subscriptors a YouTube.