BRIDGESTONE ÍNDIA ES INTEGRARÀ A LA REGIÓ EMEA A PARTIR DE 2020

BRIDGESTONE ÍNDIA ES INTEGRARÀ A LA REGIÓ EMEA A PARTIR DE 2020

Bridgestone Europa, Rússia, Orient Mitjà i Àfrica (BSEMEA) es convertirà en Bridgestone Europa, Rússia, Orient Mitjà, Índia i Àfrica (BSEMIA).

Bridgestone ha anunciat que, a partir d’l’1 de gener de 2020, el seu negoci a l’Índia passarà a formar part de la Unitat Estratègica de Negoci d’EMEA, transferint des de la de la Xina i Àsia-Pacífic. Com a resultat, Bridgestone Europa, Rússia, Orient Mitjà i Àfrica (BSEMEA) es convertirà en Bridgestone Europa, Rússia, Orient Mitjà, Índia i Àfrica (BSEMIA), una de les quatre Unitats Estratègiques de Negoci globals, juntament amb Bridgestone la Xina i Àsia- Pacífic, Bridgestone Amèrica i Bridgestone Japó. La integració de Bridgestone Índia a EMEA és el resultat de la transformació contínua de Bridgestone EMEA, capitalitzant les oportunitats que la digitalització ofereix per ser pionera en solucions de mobilitat que satisfacin les necessitats dels clients pel que fa a comoditat, eficiència i sostenibilitat es refereix.

Aquesta transferència desbloquejarà el potencial inexplorat fins ara tant a l’Índia com a EMEA. Com a resultat de la ràpida expansió de l’mercat indi de l’automoció i dels pneumàtics, hi ha grans oportunitats en el comerç minorista, les vendes per Internet, la postvenda d’equips originals i, en particular, els espais per a flotes, que poden aprofitar-se millor si es combinen amb l’experiència i els coneixements tècnics de la regió EMEA de Bridgestone. Així mateix, la transformació digital de Bridgestone EMEA pot accelerar gràcies a les habilitats tecnològiques i als coneixements informàtics de l’Índia.

Paolo Ferrari, CEO i president de Bridgestone EMEA, ha assenyalat que: «Índia és un mercat amb un enorme potencial que sens dubte s’està assolint. Bridgestone Índia té només 20 anys, temps en el qual hem estat testimonis de el creixement de el país fins convertir-se en un mercat de referència; avui en dia som el major productor de pneumàtics premium de país, emprant a més de 3.200 persones ».

«Hi ha grans aprenentatges que Bridgestone Índia pot transmetre al que ara és Bridgestone EMEA i viceversa. Ens sentim molt afortunats de que es pugui compartir tant coneixement dins del nostre negoci global per satisfer les necessitats dels clients en un mercat en constant evolució », ha afirmat Ferrari, al que ha afegit:« Sota el nou nom de Bridgestone EMIA, ens comprometem a treballar amb l’Índia per fer de Bridgestone un proveïdor líder en solucions de mobilitat en els tres continents en què opera la nostra unitat de negoci ».

Parag Satpute continuarà a el front de Bridgestone Índia com a director general. Aquest canvi també vol dir que Bridgestone Índia s’unirà a la recentment anunciada divisió de Mercats Emergents de Bridgestone, juntament amb els negocis de la companyia a l’Àfrica, Orient Mitjà i Rússia.