CANVIS AL COMITÈ DE DIRECCIÓ DE BMW GROUP ESPANYA A partir de 1 DE GENER DE 2020

Pietat Lázaro assumirà la direcció de Postvenda de BMW Group Espanya i Carlos Martínez serà el nou director de MINI Espanya.

Pietat Lázaro, que compta amb més de 26 anys d’experiència en la companyia, ha ocupat diferents llocs de responsabilitat com a Gerent de Producte en Màrqueting, Gerent de Màrqueting i Desenvolupament de Mercat a Postvenda, directora de MINI i Directora Regional de Vendes de BMW. Des de 2013, com a Gerent d’Experiència de Clients ha desenvolupat una visió de client transversal en totes les marques de el Grup BMW, BMW, MINI i Motorrad.

La seva trajectòria en les diferents àrees de negoci, així com la seva àmplia experiència en la gestió de client reforcen la decidida aposta de BMW Group Espanya per posar a client en el centre de la seva estratègia i estar preparats davant els reptes i les oportunitats de el sector a la nova dècada, on, d’una banda, serà clau anticipar-se, comprendre i donar forma a les diferents necessitats emergents i, de l’altra, els equips de postvenda cobren un paper creixent en les relacions de les marques amb els seus clients.

Pietat és llicenciada en Ciències Econòmiques per la Universitat Autònoma de Madrid i compta amb un MBA en l’Institut d’Empresa.

Carlos Martínez Gil assumirà la direcció de MINI Espanya a partir de l’1 de gener de 2020. Carlos Martínez Gil ha ocupat diverses funcions en BMW Financial Services, sent en l’actualitat director comercial i de Màrqueting a BMW Bank. Els seus més de 23 anys d’experiència i el seu exhaustiu coneixement de la cadena de valor a l’hora d’adquirir i finançar nous serveis de mobilitat, ve a enriquir la visió 360 graus cada vegada més necessària per poder afrontar la transformació en el procés de negoci de l’ sector en què MINI és creativitat, innovació i flexibilitat. En aquest context, 2020 serà l’escenari per al llançament del primer MINI completament elèctric, que ve a completar la proposta de valor de la família MINI.

Carlos va estudiar Ciències Econòmiques i Empresarials a ICADE (E2) així com un ExMBA en l’IE. Ha desenvolupat funcions en les àrees de màrqueting i vendes a Volkswagen Finance durant 9 anys. El 2005 es va incorporar a BMW Group com a Gerent de Màrqueting a Financial Services. Posteriorment va assumir la Gerència de Vendes i des del 2012 ha dirigit la divisió Comercial, responsabilitzant-se de les àrees de Vendes, Màrqueting, CRM, Remarketing, finançament a concessionaris i Assegurances.