Cita a cegues amb el nou SEAT Ibiza

José Luis Sevillan, fundador del Club de Fans del SEAT Ibiza a Espanya, s’ha portat una sorpresa: una cita a cegues amb la cinquena generació d’aquest model icònic.

A la seu de la companyia a Martorell, l’experiència li permet conduir el cotxe en primícia. “És un cotxe molt divertit i molt versàtil, m’agrada!”, Assegura després de tenir l’oportunitat de provar-ho, al costat del enginyer del Centre Tècnic de SEAT, Àngel Suárez. Aquestes han estat les seves sensacions al volant.

-La primera sorpresa, el disseny: En veure les línies aerodinàmiques del nou model, la primera reacció espontània de José Luis és aquesta: “Impressionant”. L’expert fan espanyol es deté atalaiar els acabats i els fars full LED, i aprofita l’ocasió per fer-se els primers selfies, en els quals s’aprecia el nou disseny, de superfícies més accentuades.

-Còmode i robust: Àngel Suárez, enginyer del Centre Tècnic de SEAT, convida a José Luis a valorar el cotxe en moviment, recorrent les carreteres que voregen el massís de Montserrat. “El cotxe respon molt bé, ho noto molt còmode, amb molt aplom a la carretera”, apunta Sevillano com a primera sensació al volant. De fet, el comportament dinàmic i el confort en la marxa són dos dels avantatges, segons Suárez, que aporta la plataforma MQB A0, per primera vegada incorporada en un vehicle del Grup Volkswagen.

-Major espai a l’interior: Els 63 litres de maleter que ha sumat la cinquena generació de l’Ibiza no passen desapercebuts. “Quina ampli és el maleter!”, Afirma el fan. A més d’augmentar la capacitat fins als 355 litres, aquesta versió ha guanyat espai en els seients del darrere. Així, el nou SEAT Ibiza es converteix en el model més espaiós del seu segment.

-Més tecnològic i connectat: Àngel Suárez precisa les prestacions que han captat l’atenció de José Luis: “Per primera vegada, incorpora una pantalla tàctil de 8 polzades, la més gran del segment”. Aquesta cinquena generació creix en connectivitat i tecnologia, amb sistemes d’ajuda a la conducció com el control de creuer adaptatiu.