
Citroën obre a París, el seu nou concepte de punt de venda urbà “La Maison Citroën”
Desenvolupada amb la mateixa imatge dels estands de la marca en els últims salons de l’automòbil, “La Maison Citroën” reflecteix a la perfecció la promesa “Be Different, Feel Good” de Citroën. En un acollidor espai de 150 m2, que trenca amb els codis de la distribució automobilística tradicional, la marca convida als i les visitants a viure una experiència que combina el físic i el digital, inscrivint aquest nou concepte de punt de venda a la que podríem anomenar l’era “phygital”.
En un acollidor espai de 150 m2, que trenca amb els codis de la distribució automobilística tradicional, la marca convida als i les visitants a viure una experiència que combina el físic i el digital, inscrivint aquest nou concepte de punt de venda a la que podríem anomenar l’era “phygital”.
Benvingut a “La Maison Citroën”
André Citroën va saber trencar els codis establerts en la distribució automobilística millor que ningú en la seva època. L’espai que la marca es prepara a obrir al número 39 del carrer Sant-Didier de París és fruit d’aquesta herència. Des de l’aparador, una pantalla gegant crida l’atenció, convidant a entrar als qui passen per davant. Ja a l’interior, la càlida decoració està composta per fusta natural i murs de paraules en colors. Hi ha alguns vehicles situats al centre però la decoració és diferent de la d’un espai de venda tradicional. Aquí, l’experiència es distingeix amb nombroses pantalles, accessoris dedicats a la personalització i vitrines de productes lifestyle … Benvingut a La Maison Citroën!
Una experiència única i fluida
La marca es prepara per a l’obertura d’aquest nou espai que expressa tota la seva promesa “Be Different, Feel Good”. Cada visitant podrà viure-hi una experiència única, combinant el benestar i la tecnologia, en un concepte de punt de venda urbà “phygital”, des d’ara molt real, per acompanyar el recorregut del client @ Citroën, organitzat en 3 fases: “ATTRACT “,” Display “,” Configureu & Surt “*:
* “ATTRACT”, “Display”, “Configureu & Surt”: Atraure, Presentar, Configura i Vendre
“ATTRACT”, per atreure al públic
• Amb la seva façana de vidre que permet veure l’interior, “La Maison Citroën” ofereix un look original, l’atractiu es reforça amb la pantalla vertical gegant. A les imatges projectades es mostra tot l’esperit Citroën, optimista i humà.
“DISPLAY”, per oferir tot l’univers de la marca en una visita fluida i lúdica
• El Citroën Wall, una taula tàctil per configurar la gamma, que es distingeix per la qualitat de les imatges 3D, proporciona una experiència immersiva amb una representació excepcional. La configuració del vehicle es pot començar on line i recuperar-la en la visita a “La Maison Citroën”, per poder aprofitar així els consells de l’equip comercial format per Ambaixadors de la Marca. Aquests professionals de la venda d’automòbils optimitzen també les eines digitals.
• A més de pels dos vehicles exposats, la gamma també està present a les parets decorades amb llantes, volants i mostres de guarnits. Sis models de la gamma es mostren amb una posada en escena molt decorativa. És el moment de poder tocar els materials, triar els colors gràcies a les combinacions proposades.
• Al centre de La Maison, el Cafè André convida a una pausa mentre que la zona d’espera, decorada com un saló, permet relaxar-se.
• Citroën Origins, el museu virtual de Citroën, també està present, accessible des d’una pantalla tàctil específica.
“CONFIGURE & SURT”, per acompanyar la venda d’una forma única i amigable
• La disposició de l’espai facilita el recorregut del client, amb el Saló de Venda sense mampares en què, al voltant d’una taula, es finalitzen els detalls de la compra. La configuració que es va iniciar abans de la visita es pot continuar a La Maison i es recupera d’una manera molt senzilla.
• La boutique Le Petit Citroën permet emportar-se una mica de la història de la marca, amb una àmplia varietat de miniatures i de productes lifestyle, subministrats per la boutique on line.
• Abans de marxar, es convida a la persona a avaluar la seva experiència viscuda a la casa Citroën, a través de la pàgina Citroën Advisor.
Els 150 m² així organitzats es veuen completats per un parc de prova i un taller de postvenda, també accessible en la mateixa direcció, oferint un recorregut client multicanal, que eventualment ha pogut començar “on line”, continuat “in store” i sense oblidar els serveis.
Una nova etapa en la renovació de l’experiència client de Citroën
Amb l’obertura de “La Maison Citroën”, la marca supera una nova etapa en la renovació de l’experiència client de Citroën. S’ha desenvolupat un programa d’arquitectura global sigui quin sigui el lloc de contacte físic amb la marca:
• Els Salons, amb estands on Citroën ja ha posat en marxa aquesta evolució, per exemple, en l’últim Saló de París.
• “La Maison Citroën”, nou concepte de punt de venda urbà, integrant les últimes tecnologies “phygitales”.
Primer espai d’aquest tipus, l’experiència de París està cridada a ser reproduïda en altres capitals del món.
• En el futur, els punts de venda de la xarxa, integrant els mateixos codis de benestar, colors, calidesa i modernitat.
• Exposicions indoor / outdoor, mitjançant estructures efímeres de venda.
Un concepte innovador ja distingit amb l’etiqueta “Janus du Commerce 2016”