CITROËN OLI [ALL-Ë]: L'ENFOCAMENT RADICAL, RESPONSABLE I OPTIMISTA QUE MOSTRA LES AAUDACES INTENCIONS DE FUTUR DE LA MARCA

CITROËN OLI [ALL-Ë]: L’ENFOCAMENT RADICAL, RESPONSABLE I OPTIMISTA QUE MOSTRA LES AAUDACES INTENCIONS DE FUTUR DE LA MARCA

IMPULS: El Citroën ‘oli’ [all-ë] és un sorprenent i intel·ligent estudi d’idees que desafia l’status quo; una destinació per a una mobilitat completament elèctrica versàtil i divertida que millori la vida i l’estil de vida de tota mena de persones.

El Citroën ‘oli’ s’atreveix a dir ‘prou’ desafiant la tendència de la indústria de fabricar vehicles familiars de zero emissions pesants, complexos i cars, per respondre als reptes socials i de mobilitat del futur

Es basa en l’innovador Ami, amb formes convincents que configuren una mobilitat divertida, assequible, responsable i polivalent

AMBICIÓ:

L’objectiu és comptar amb el millor cicle de vida en el segment gràcies a la reducció de pes i complexitat, els materials reciclats i reciclables, l’asequibilitat, la durabilitat i una llarga vida útil.
Aquest optimista “laboratori sobre rodes” suposa un polifacètic manifest d’enginyoses idees per al demà
Pes objectiu de 1.000 kg per oferir una autonomia de 400 km, una velocitat màxima limitada a 110 km/h per assolir la màxima eficiència, amb un consum de 10 kWh/100 km i càrrega del 20% al 80% en uns 23 minuts
Impulsa un plantejament nou dels serveis d’atenció al client de Citroën i de les experiències de col·laboració
ENGINY:

No és un cotxe: sinó una extensió de la vida quotidiana tan útil quan es condueix com quan no.
Una porta d’accés a un estil de vida: un vehicle elèctric amb capacitat i potència intel·ligent “Vehicle to Grid” (V2G) i “Vehicle to Load” (V2L) per gaudir de la conducció i la vida
Una carrosseria poc convencional, amb una autèntica estètica impulsada per la funcionalitat, l’eficiència i la durabilitat
La seva forta personalitat encarna l’enfocament intel·ligent del disseny de productes industrials i adopta la versatilitat de la multiactivitat
Disseny eficient, amb portes davanteres, para-xocs i elements de protecció idèntics, panells i vidres plans i materials de pes reduït
Resistents panells plans per al capó, el sostre i la zona de càrrega, fabricats amb panells de cartró amb estructura en niu d’abella
Llandes mixtes d’acer i alumini amb pneumàtics sostenibles i intel·ligents Goodyear Eagle GO
Interior espaiós i innovador; amb un travesser com a tauler de control, projector HMI “Smartband” i infoentreteniment “bring your own device”
Còmodes seients amb respatller de “malla” estil oficina, terra rentable i materials reciclables de baix pes
Cercle de vida: es pot renovar, actualitzar i reparar amb peces reciclades i venudes a diversos clients
MISSIÓ:

Demostra la missió de Citroën per oferir una mobilitat 100% elèctrica i senzilla per a tothom, que millori la vida quotidiana de les persones i amb el menor impacte possible al medi ambient
Cal esperar que les idees de l’oli, els seus detalls de disseny i avenços al seu interior es plasmin en futurs models de producció.
Introdueix una nova interpretació del logotip deux chevrons de Citroën que s’inclourà a totes les novetats de producte ia la nova identitat corporativa