COMENÇA LA 'CARAVANA DAILY' D'IVECO QUE RECORRERÀ ESPANYA VISITANT A MÉS DE 15.000 PROFESSIONALS DEL TRANSPORT

COMENÇA LA ‘CARAVANA DAILY’ D’IVECO QUE RECORRERÀ ESPANYA VISITANT A MÉS DE 15.000 PROFESSIONALS DEL TRANSPORT

La ‘Caravana Daily’ recorrerà, des d’avui i fins al mes de juliol de l’any, més de 80.000 km per la nostra geografia de la mà de la xarxa de concessionaris IVECO.

La Nova Daily ha arribat per quedar-se. Però no només això, sinó que recorrerà tots els racons d’Espanya a través de la caravana que IVECO posa en marxa, a partir d’avui i fins al mes de juliol de l’any que ve. La Nova Daily recorrerà més de 80.000 kms, visitarà totes les províncies i contactarà amb més de 15.000 professionals i usuaris del transport a Espanya, els quals tindran l’oportunitat de conèixer el nou vehicle lleuger d’IVECO, un model que canviarà la perspectiva dels seus negocis.

Els interessats també podran agendar una prova dinàmica per comprovar com aquest model marca una nova experiència a bord i de conducció, amb les seves tecnologies per eliminar l’estrès i augment de la seguretat. Tot això, amb l’assessorament professional d’especialistes d’IVECO, que resoldran tots els dubtes i mostraran els aspectes menys coneguts del nou vehicle.

Entre les seves novetats, la nova Daily incorpora els mateixos sistemes de connectivitat avançada que ofereixen els turismes, com ara la ràdio digital Hi-Connect, que permet a través de la seva pantalla tàctil connectar el Smartphone de l’usuari i poder tenir a mà tota la informació de la seva dispositiu mòbil. Fidel a la seva reputació, la nova Daily destaca pel seu estalvi en combustible gràcies a diverses mesures com el sistema Start & Stop, el nou turbo de geometria variable controlat electrònicament, exclusius pneumàtics Super Eco Low Rolling de classe A, dissenyats específicament per a aquest model etc. Totes aquestes mesures suposen un estalvi de combustible que pot arribar al 10%.

Així mateix, aquest model també està disponible en versió gas natural comprimit (GNC). Gràcies a la seva etiqueta ECO i la baixa sonoritat, permet l’accés al centre urbà de les ciutats, fins i tot en episodis de gran contaminació, i contribueix a millorar la qualitat de l’aire de les ciutats, amb unes emissions locals de fins a un 12% menys de NOx, i un 76% de PM, que la versió dièsel equivalent. I emet fins a un 5% menys de CO2, percentatge que augmenta fins a una reducció del 95% de CO2 amb l’ús de biometà.

Ruggero Mughini, director general d’IVECO per a Espanya i Portugal, assenyala que “després del seu llançament internacional el passat mes d’abril on vam reunir a concessionaris, clients i premsa, ha arribat el moment de posar en marxa localment tot el nostre pla d’accions. Durant aquests dies, grans i mitjanes flotes i, avui, la premsa han tingut l’ocasió de conèixer les grans novetats de la nova Daily. Però no podem oblidar un altre dels principals actors del mercat, el client. Per això, avui llancem la caravana Daily on recorrerem més de 80.000 kms per tota la geografia durant els pròxims sis mesos, amb la qual arribarem a “casa” del client per mostrar-li la nova Daily amb tots els sistemes de connectivitat, amb canvi automàtic, en versions de dièsel i gas, a més, de la nova oferta financera amb tot inclòs “.

Per Filippo D’Amico, director de la Business Line de Lleugers, “la nova Daily ha arribat per canviar la perspectiva del negoci del client, donant un pas endavant i apropant el futur de la tecnologia als vehicles industrials lleugers. El seu sistema de connectivitat ofereix un món de solucions telemàtiques i serveis per ajudar els propietaris a optimitzar l’eficiència del seu vehicle “.