CUPRA CELEBRA EL SEU TERCER ANIVERSARI I INICIA UNA NOVA ERA AMB EL CUPRA BORN

CUPRA CELEBRA EL SEU TERCER ANIVERSARI I INICIA UNA NOVA ERA AMB EL CUPRA BORN

El primer model 100% elèctric de CUPRA impulsarà la transformació de el model de venda de la companyia i s’oferirà per subscripció. Griffiths: “En 2021 volem duplicar el volum de vendes de l’any passat i arribar a un mix de el 10% de l’volum total de la companyia”. La marca ampliarà la seva xarxa de distribució fins als 800 punts de venda i obrirà una nova City Garatge Store al centre de Munic.

CUPRA s’embarca en una nova era. Tres anys després del seu llançament a Terramar, la marca automobilística afronta un 2021 clau en el que aspira a ser l’impuls de la transformació de la companyia ia demostrar a el mercat que l’electrificació i el rendiment són una perfecta combinació amb els seus sis variants híbrides endollables i el primer model 100% elèctric, el CUPRA Born.

En el marc de el tercer aniversari de la signatura, la Tribu CUPRA es va donar cita a la plataforma virtual de l’CUPRA e-Garatge per desvetllar els seus plans de futur, en un esdeveniment digital que va comptar amb la presència de convidats il·lustres com els ambaixadors Marc ter Stegen i Fernando Belasteguín, els pilots Mattias Ekström, Jordi Gené i Mikel Azcona, i el co-productor executiu de Joc de Trons Vince Gerardis.

CUPRA és aquí per quedar

El president de CUPRA, Wayne Griffiths, va obrir l’esdeveniment afirmant: “CUPRA ha sorprès a tots en aquests tres anys i fins i tot ha continuat creixent durant la pandèmia. Aquests grans resultats ens fan ser optimistes i afrontar el 2021 amb més força: aquest any volem duplicar el volum de vendes de l’any 2020 i arribar a un mix de el 10% de l’volum total de la companyia “.

Des de la seva creació el 2018, CUPRA ha superat totes les expectatives inicials a l’vendre 65.000 unitats i créixer a ritme de doble dígit. Després del llançament d’una gamma de producte nova i amb la introducció del seu primer model específicament desenvolupat per a la marca, el Formentor, CUPRA ha accelerat el seu creixement i al gener de 2021 es va convertir en la marca que més va créixer, a més de ser el seu segon mes consecutiu a aconseguir un rècord de vendes.

Un 2021 amb tres pilars estratègics

Per assolir els objectius de l’any en curs, l’estratègia de CUPRA es basa en tres pilars: impulsar la gamma de productes cap a la electrificació; implementar una nova estratègia de distribució per enfortir la presència global; i continuar construint l’univers de la marca a través de noves experiències. L’electrificació serà la clau de l’creixement de CUPRA en 2021. Amb les sis variants híbrides de l’CUPRA Lleó i de l’CUPRA Formentor al mercat acompanyant a l’CUPRA Ateca, la marca aspira a enfortir la seva presència a Europa i accedir als mercats més electrificats, com Noruega i els Països Baixos. L’objectiu de la marca és que el 50% de les vendes totals de l’Formentor siguin versions híbrides endollables. A més, CUPRA vol expandir la seva presència en els mercats internacionals, com Mèxic, Israel i Turquia.

La firma va presentar el CUPRA Formentor VZ5, una edició especial limitada de 390 CV de la qual es produiran 7.000 unitats, completant la gamma de vuit motoritzacions del seu primer model exclusiu. El vicepresident executiu d’Investigació i Desenvolupament, Dr. Werner Tietz, va afirmar: “El CUPRA Formentor VZ5 és la màxima expressió de l’rendiment de combustió per als amants de l’automòbil. Amb el VZ5 aconseguim una cosa que molta gent va pensar que no podríem fer. Aquest vehicle és la joia de la corona i és un dels millors exemples de l’enllaç entre el circuit i la carretera, cosa que els nostres pilots Mattias Ekström i Jordi Gené ens han ajudat a aconseguir “. A més de Ekström i Gené, el pilot espanyol Mikel Azcona va ser confirmat com a tercer membre de l’equip de la marca per al PURE ETCR, la primera competició de turismes elèctrics de el món.

CUPRA Born: comença una nova era

El llançament de l’CUPRA Born, el nom de el model de sèrie que ret homenatge a barri de Barcelona que va inspirar la seva creació, està cridat a impulsar la transformació de la companyia, segons Wayne Griffiths: “El CUPRA Born canviarà les regles de joc en el mercat elèctric amb el seu disseny cridaner i rendiment instantani. Aquest vehicle contribuirà a reduir les emissions globals de CO² i a complir amb els objectius europeus. Amb aquest cotxe pretenem contribuir a l’electrificació d’Espanya i de el món a través de la seva esportivitat emocional, i volem que la propera generació de joves formi part d’aquesta transformació. Per això aquest vehicle també s’oferirà sota contractes de subscripció, amb una quota mensual que inclourà l’ús de el vehicle i altres serveis relacionats “.

Per respondre a les demandes de la nova generació de conductors i assegurar un model de venda més eficient i sostenible per a la marca, el segon pilar estratègic de CUPRA consistirà en implementar una nova estratègia de distr

ibución. El llançament de l’CUPRA Born comportarà la implementació de el model d’agència, un sistema disruptiu que reforçarà la presència en línia de la xarxa de concessionaris. A més, la marca vol augmentar la seva visibilitat en els carrers mitjançant l’obertura d’City Garatge Stores en zones cèntriques de les principals ciutats de l’món. Després de l’obertura d’espais exclusius a Ciutat de Mèxic, Hamburg i Barcelona, ​​CUPRA preveu inaugurar una nova City Garatge Store a Munic a la segona meitat d’aquest any.

Amb aquest nou model de venda, CUPRA vol expandir la seva xarxa global i assolir els 800 punts de venda a la fi de 2022. A més, la firma té previst augmentar el seu equip d’assessors comercials als 1.000 CUPRA Màsters, considerats el rostre humà de la marca i que centralitzen la relació amb el client des del primer contacte fins al servei postvenda.

A través de la nova estratègia de distribució, el CUPRA Born obrirà la porta a nous mercats internacionals i augmentarà la presència de la marca en els països més electrificats. Amb els seus 500 quilòmetres d’autonomia i el seu disseny estimulant, la marca espera ampliar la seva base de clients i conquerir a aquells que busquen la tecnologia més avançada amb el mínim impacte ambiental, ja que alguns elements de el model seran fabricats amb materials de plàstic reciclat. El CUPRA Born iniciarà la seva producció a la planta de Zwickau a Alemanya a partir de la segona meitat de l’any. A més, a la fi de la presentació Wayne Griffiths va anunciar que la selecció està treballant perquè el prototip CUPRA Tavascan es converteixi en una realitat.

L’univers CUPRA creix

Amb una gamma completa de productes i una xarxa de distribució global, el tercer pilar de l’estratègia de CUPRA passar per generar noves experiències i expandir-se a nous territoris, amb la visió d’inspirar a el món des de Barcelona.

El director d’Estratègia, Desenvolupament de Negoci i Operacions de CUPRA, Antonino Labate, va presentar la pala de pàdel co-creada al costat de la marca esportiva Wilson per al jugador de World Padel Tour i ambaixador de CUPRA Fernando Belasteguín. Amb aquesta pala, que el jugador argentí utilitzarà per disputar alguns tornejos de el circuit professional, la firma vol demostrar la seva implicació en l’expansió de l’pàdel, l’esport que més creix a Europa.

A més, Labate va anunciar una nova col·laboració amb D’Antonio Yachts, una firma de iots de disseny d’alt rendiment nascuda a Barcelona. Les dues marques han treballat conjuntament en el disseny de l’D28 D’Antonio CUPRA, un iot amb els colors icònics de la firma automobilística. El directiu de CUPRA va anunciar que l’ambició futura és que les dues marques explorin la creació d’un iot híbrid.

Com les persones i les seves emocions són al centre de l’estratègia de la marca, per tancar l’esdeveniment per tot l’alt CUPRA va presentar el vídeo teaser de RPM, una producció televisiva de ciència ficció ambientada a l’any 2101, on les emocions estan prohibides i un grup de rebels lluiten per despertar a la humanitat. El teaser està protagonitzat per artistes de primer nivell com Natalia Reis, estrella de l’última entrega de Terminator, l’actor espanyol de la sèrie 30 monedes Eduard Fernández i l’actriu nominada el premi Goya Juana Acosta. L’anunci va comptar amb la intervenció de Vince Gerardis, coproductor executiu de Joc de Trons i de el teaser de RPM al costat dels germans Uría i Daniel Posada de Infinit Studios.