CUPRA I LA SUPERESTRELLA DE LA MÚSICA ROSALIA LLANCEN UNA VERSIÓ REINTERPRETADA DE LA CANÇÓ “ABCDEFG

En el marc d’una nova col·laboració, CUPRA i la cantant espanyola ROSALÍA han posat en marxa una campanya que destaca el que representa la marca, de l’A a la Z. El vídeo, que aporta un toc CUPRA a la coneguda cançó de ROSALÍA, es va estrenar ahir a Twitch durant el descans de la final de la King’s League.

Com CUPRA, ROSALÍA inspira el món des de Barcelona i en pocs anys s’ha convertit en una de les artistes internacionals més reconegudes d’Espanya amb milions de seguidors a tot el món.

 

A la darrera col·laboració de la cantant amb la marca CUPRA, s’han unit per oferir una nova versió de la cançó “Abcdefg”, l’èxit viral de l’àlbum MOTOMAMI, guanyador d’un premi Grammy.

El vídeo de la cançó reinterpretada es va estrenar ahir a la nit, durant el descans de la final de la King’s League. A l’intermedi del partit, els assistents van poder gaudir del jove talent creatiu de ROSALÍA i de la marca CUPRA.

El vídeo compta amb la participació d?ambaixadors de CUPRA com l?actor Daniel Brühl, els jugadors de futbol Ansu Fati, Alexia Putellas i Marc ter Stegen, la pilot Klara Andersson i la jugadora de pàdel Ariana Sánchez.

També apareixen a la producció els nous herois de la nova era de la marca: els models CUPRA UrbanRebel Concept, CUPRA Tavascan i CUPRA Terramar.

Sven Schuwirth, COO de CUPRA, ha manifestat sobre la nova col·laboració: “ROSALÍA, igual que CUPRA, va néixer a Barcelona. De fet, a només quatre quilòmetres de la nostra seu. CUPRA il´artista comparteixen mentalitat i reconeixement internacional, actuant com a referents culturals per a les noves generacions que s´interessen en els aspectes no convencionals de la vida”.

La nova col·laboració forma part de la campanya conjunta entre CUPRA i ROSALÍA, que es va llançar fa tot just uns dies amb cartells i tanques publicitàries als carrers de Madrid, Barcelona i Ciutat de Mèxic. Als cartells hi ha un número de telèfon que convida la gent a enviar un WhatsApp per rebre clips curts de la cançó de ROSALIA.

La campanya està activa en aquest moment i inclou talls de menor durada per a televisió i xarxes socials.