
DANI SORDO FELICITA PERSONALMENT A CADA CLIENT
El pilot oficial de l’equip de Hyundai Motorsport protagonitza una original campanya per sorprendre els clients de Hyundai el dia del seu aniversari.
Tots els clients reben un vídeo personalitzat amb Dani Sordo com a protagonista.
Un missatge personalitzat, senzill, simpàtic, viral i que sorprèn per la seva originalitat i proximitat.
Hyundai Motor Espanya té sempre als seus clients com una prioritat i per demostrar-ho no dubta a detenir-tot i felicitar-los personalment d’una manera sorprenent, notòria i única que ningú més podria fer.
Per això s’ha posat en marxa una acció juntament amb Dani Sordo i Marc Martí per felicitar l’aniversari a tots els clients inclosos a la base de dades de la marca. Aquesta acció vol posar de manifest el valor que Hyundai atorga a tots i cadascun dels seus clients. Sota el concepte “No importa el ràpid que anem, tu sempre ets el primer” el pilot oficial del World Rally Car, Dani Sordo, mostra el seu compromís amb la marca i amb els seus clients detenint el seu Hyundai i20 WRC enmig d’una etapa d’un ral i felicitant pel seu nom d’una forma personalitzada.
L’equip Hyundai Motorsport, amb Dani Sordo al capdavant, ha estat fonamental per a dur a terme aquesta acció, ja que és el propi pilot càntabre l’encarregat de felicitar cada un dels clients. El funcionament d’aquesta acció és senzill: cada persona inclosa a la base de dades de la companyia rep un e-mail el dia del seu aniversari per part de Hyundai dient-li que ens hem acordat d’aquest dia i que una persona molt especial vol enviar un missatge d’ felicitació. En fer clic sobre l’email apareix un vídeo de Dani Sordo conduint el seu flamant i20 WRC en una etapa de ral·li. En un moment concret, Dani Sordo atura el cotxe, diu que té una cosa molt important a fer, agafa el road book del seu copilot, Marc Martí, i escriu un missatge secret. Finalment, el pilot espanyol mira a càmera i diu: “en un dia com avui no podia oblidar-me de tu”. A continuació, mostra a la pantalla el missatge que ha escrit, que no és altre que un “Felicitats” juntament amb el nom de la persona que rep l’email.
Els clients ja han començat a rebre la seva felicitació i la seva resposta està sent molt positiva ja que, després de la sorpresa, reconeixen que la marca ha aconseguit arribar-los al cor.