Debut europeu de Mocean Suscripción a Barcelona, el nou servei de mobilitat de Hyundai

Debut europeu de Mocean Suscripción a Barcelona, el nou servei de mobilitat de Hyundai

  • Hyundai és la primera marca d’automoció a llançar el seu propi servei de subscripció amb plans personalitzats a partir de 6 mesos. Mocean Suscripción posa tota la tecnologia de Hyundai a la disposició del client a cop de clic amb un procés 100 % digital, flexible, sense paperassa ni complicacions, i amb quotes fixes mensuals. Hyundai tria Espanya i, en concret, Barcelona com a centre de proves de Mocean Suscripción a nivell europeu.
Hyundai Motor Company tria Espanya per llançar el seu nou servei de mobilitat Mocean Suscripción que combina els beneficis de tenir un cotxe Hyundai amb la flexibilitat i comoditat d’ús d’un servei per subscripció. Hyundai aposta per la ciutat de Barcelona com a escenari per arrencar i donar a conèixer la seva nova solució de mobilitat.
Aquest ambiciós projecte, operatiu des del 22 de febrer, disposa de plans d’expansió a altres ciutats espanyoles i a la resta de mercats europeus en els propers mesos.Un servei 100 % digital que neix per respondre a les necessitats de mobilitat de cada estil de vida, “Mocean Suscripción és la primera plataforma pròpia d’una marca d’automoció a oferir serveis de mobilitat per subscripció”, afirma Leopoldo Satrústegui, CEO de Hyundai Motor España, “mostra del compromís real de Hyundai per oferir serveis i productes adaptats a múltiples perfils i necessitats de la societat” Barcelona & Hyundai: símbol d’avantguarda i innovacióHyundai ha triat Barcelona per llançar el projecte a nivell europeu, un dels mercats estratègics més importants per a la marca coreana.
És habitual que Espanya sigui un dels països on desembarquen els nous serveis o productes de Hyundai i, en aquest cas, el caràcter cosmopolita i avantguardista de la ciutat comtal la converteixen en l’aliat perfecte per posar en marxa el Mocean Suscripción.
A més, Barcelona és una ciutat en permanent canvi i moviment amb un teixit empresarial i industrial important amb diferents necessitats de mobilitat, perfils professionals molt diversos i, que en molts casos, arriben a la ciutat de manera temporal i demanden una mobilitat flexible i sense lligams “amb els seus plans de permanència molt menors als d’un rènting tradicional i amb total despreocupació per les gestions de l’assegurança o manteniment, Mocean Suscripción és una innovadora manera de consumir la mobilitat que desitgis en el moment i pel temps que necessitis” destaca Elena Gris, Directora de Màrqueting de Hyundai Motor España. 

 100 % digital: el teu cotxe a un clicSense quota de registre ni entrada, i amb una experiència de gestió totalment digital, els usuaris s’hi inscriuen a través d’un procés molt senzill, que finalitza amb la recollida del vehicle a un dels concessionaris de la xarxa Hyundai adherits a Mocean Suscripción.
Tots els models de Hyundai estan disponibles en les seves diferents tecnologies (dièsel, gasolina, híbrids, elèctrics…) a Mocean Suscripción. D’aquesta manera, l’usuari pot triar l’experiència de conducció, (urbana, esportiva, tot camí…) que millor s’adapti a les seves necessitats de mobilitat.Mocean Suscripción ofereix plans personalitzats de 6, 12, 18 o 24 mesos i amb la possibilitat de canviar de model cada sis mesos.
Al marge del combustible o dels costos de càrrega, en el cas dels vehicles elèctrics, totes les despeses estan incloses en el pagament mensual, incloent l’assegurança, el manteniment i les revisions, perquè els clients puguin gaudir del servei sense preocupacions. Només el líder pot iniciar el canviEn aquest context on la immediatesa i l’agilitat dels processos es converteixen en el valor diferencial, Hyundai ha sabut donar resposta amb aquest pioner servei acostant la subscripció al món de l’automoció.
Els consumidors estan canviant els seus hàbits de vida i la manera d’adquirir serveis i productes i preval el concepte de “a la carta” per poder triar allò que s’ajusti a una demanda concreta i gaudir-lo on i quan es vulgui.Vivim en l’era de l’homo subscriptor tecnològic, és a dir, una gestió de les nostres necessitats a través de plataformes digitals on es pot trobar des del mòbil, oci, entreteniment, alimentació o atenció mèdica.
El tot inclòs en una tarifa mensual està a l’ordre del dia. Ens hem convertit en consumidors d’experiències i no estem disposats a perdre el temps en tràmits i registres complicats.La fortalesa de la sòlida xarxa de concessionaris de Hyundai i la contínua formació de la seva força de vendes, permet a la marca desplegar un servei tan innovador com el Mocean Suscripción.
D’aquesta manera els concessionaris es converteixen en la peça clau de l’èxit de Mocean Suscripción, ja que gestionen el procés de lliurament del vehicle, així com el seu manteniment.Hyundai ofereix una mobilitat per a cada usuari gràcies al seu important desplegament tecnològic i a la constant evolució dels seus productes.
Precisament aquest lideratge és el que permet obrir el camí en la nova manera d’entendre la propietat del vehicle. Amb Mocean Suscripción es reinventa el model de negoci tradicional, adaptat a les necessitats i formes de consum de la societat actual.