DEU COSES QUE FAN DIFERENT I MOLT ESPECIAL A EL FORD PUMA ST

DEU COSES QUE FAN DIFERENT I MOLT ESPECIAL A EL FORD PUMA ST

El Ford PUMA ST és un cotxe diferent, per dimensions, per concepte i també per comportament. Com diuen a Ford és el primer SUV Performance de la marca americana i sens dubte afegeix el picant i diversió que requereix aquest tipus de cotxes.

El Ford Puma porta mesos al mercat amb bons resultats en vendes i una gran acceptació per part de públic, que dóna un gran valor a aquest mig camí entre un SUV i un turisme. Un híbrid en la seva arquitectura que pren el millor de tots dos segments per oferir alguna cosa diferent. L’alta cintura de la carrosseria de l’Puma i el disseny SUV ho fan més còmode per al dia a dia, per pujar i baixar de l’habitacle, per dominar amb desimboltura el terreny, mentre que és prou baix com per sentir la carretera i les seves corbes gràcies a l’esportiu bastidor desenvolupat ara pels especialistes de Ford Performance.

Dit d’una altra manera: «Els entusiastes de la conducció esportiva no es conformaran amb menys emoció només perquè la vida exigeix ​​un cotxe més ‘sensat’. La prioritat era que el Puma ST va ser tan estimulant i potent com qualsevol ST de Ford. El resultat és un autèntic ST ocult en un xassís SUV. El Puma ST té el rendiment per estar colze amb les llegendes de Ford Performance «, sentència Stefan Muenzinger, director de Ford Performance a Europa. I aquestes són les claus que el fan especial:

  1. Imatge esportiva. Més enllà de l’color Verd Mean exclusiu per a la carrosseria, destaquen les imponents llandes d’aliatge de 19 polzades i els seients Recaro, tan envoltants i segurs com un seient de competició.
  2. Tecnologia d’avantguarda: El Puma ST munta el motor EcoBoost de 1,5 litres i ‘200 CV! Un sofisticat motor d’alumini, de gasolina, de tres cilindres, turboalimentat i amb injecció de combustible a alta pressió capaç d’oferir un rendiment i tacte de cotxe esportiu amb una eficiència de combustible exemplar. La potència màxima està disponible a 6.000 rpm i el parell màxim, de 320 Nm, està operatiu entre les 2.500 rpm i 3.500 rpm. Un motor molt ple que ofereix un alt rendiment des de la part baixa de l’comptavoltes, aportant el turbo l’alegria de funcionament a la zona mitjana i alta de el règim de gir.
  3. Xassís optimitzat: Un SUV fet pels experts de Ford Performance. Inclou barra de torsió un 40 per cent més rígida que la Festa ST, molls de força vectorial, el que compensa el centre de gravetat més alt, configuració específica de barra la de torsió, barra estabilitzadora i amortidors Hitachi de doble tub i una resposta de la direcció un 25 per cent més ràpida que la de l’Puma estàndard.
  4. Alt nivell de prestacions. Els 200 CV es tradueixen en una acceleració de 0 a 100 km / h de 6,7 segons i una velocitat màxima de 220 km / h. No està gens malament.
  5. Frens potenciats. Per anar ràpid cal frenar ràpid. S’ha optimitzat el sistema com correspongui a un genuí ST amb discos davanters de 325 mm i darrere de 271 mm. És un increment de l’17 per cent del seu diàmetre front Puma estàndard. A més, el potenciador de frens és específic per a aquesta versió per modulació, resposta d’alt rendiment i capacitat de frenada.
  6. Dinàmica esportiva: Sistema dinàmic de conducció de Ford Performance per SUV. Aquest sistema inclou un eficaç diferencial de lliscament limitat (LSD) i molls de força vectorial. ¿Resultat? Optimitza la tracció davantera i minimitza el subviratge. Aquest diferencial mecànic opera associat a l’Control de parell vectorial, que millora la resposta tant en superfícies seques com mullades fent la seva conducció fàcil i accessible a tots els conductors.
  7. Maneres de conducció: no sempre és Racing i mai és avorrit. Els diferents maneres de conducció modifiquen el caràcter de l’Puma ST i s’adapten als estats d’ànim de l’conductor. En mode Normal l’electrònica recorre a un funcionament estàndard, inclosa la direcció assistida elèctrica per a una resposta natural. En mode Eco l’electrònica i l’accelerador seleccionen màxima eficiència de combustible. En la manera Sport tot està dissenyat per al gaudi amb una millor resposta de l’pedal de l’accelerador, la vàlvula de control de soroll s’obre i es percep la fuita esportiu. I després hi ha el ‘mode de circuit! Una genialitat dels tècnics de Ford que permet que tots els controls dinàmics s’ajustin per aconseguir el millor temps de volta, per al que es desactiva el control de tracció i les intervencions de l’control d’estabilitat es redueix per arribar a la manera de lliscament ampli … per obtenir la millor experiència de conducció, el control d’estabilitat disposa de tres modes d’ús; intervenció total, mode de lliscament ampli amb intervenció limitada i desactivació total. Com els grans esportius.
  1. So: El soroll de l’motor és important i més en un ST. Així, la tecnologia de vàlvules d’escapament actives s’amplifica el so de l’motor de tres cilindres amb un rugit realment agradable. Els enginyers de Ford Performance van treballar la nota d’el so de la fuita per adaptar-se a l’caràcter esportiu de Puma ST, i ho van aconseguir.
  2. Pneumàtics ad hoc: Ford Performance treballar amb Michelin per desenvolupar una especificació de pneumàtics que havia de complementar el xassís, molt millorat, de l’Ford Puma ST. Els Michelin Pilot Sport 4S aprofiten la capacitat de tracció que ofereix el diferencial mecànic de lliscament limitat Quaife que diferencia el paquet Performance.
  3. Economia i eficiència de combustible: El motor EcoBoost d’1,5 litres compta amb la tecnologia de desactivació de cilindres de Ford, pot prescindir automàticament de el subministrament de combustible quan no necessita tota la seva capacitat, com quan navega a l’ralentí o en creuer a baixa velocitat. Gràcies a això estalvia combustible com per deixar la despesa mitjana en 6 litres per cada 100 km i les emissions de CO2 en 134 g / km.