DFSK ÉSSERS 3, EL PRIMER SUV 100% ELÈCTRIC DE GEGANT XINÈS ARRIBA A ESPANYA

DFSK ÉSSERS 3, EL PRIMER SUV 100% ELÈCTRIC DE GEGANT XINÈS ARRIBA A ESPANYA

Espaiós i versàtil SUV 100% elèctric. Amb 163 CV i bateria de 53,6 kWh. Autonomia de 405 km sota cicle NEDC (329 km en WLTP). Gran qualitat de materials i complet equipament de sèrie. Bateria i components elèctrics amb 8 anys de garantia o 120.000 km.


El DFSK Éssers 3 és el primer SUV 100% elèctric de l’gegant xinès de l’automoció a arribar a el mercat espanyol. Un SUV que sobresurt pel seu disseny sobri i alhora esportiu, la seva qualitat de materials, habitabilitat, practicitat i la diversió a l’volant que proporciona el seu propulsió elèctrica.

El DFSK Éssers 3 sobresurt per les seves compactes dimensions exteriors, amb 4.385 mm de longitud, 1.850 mm d’amplada i 1.650 mm d’altura, però també per la seva gran habitabilitat interior.

La imatge de l’DFSK Éssers 3 transmet sobrietat, però també robustesa i esportivitat. En el seu frontal destaquen les nervadures de el capó per augmentar la seva musculatura, la seva ampla graella de lames horitzontals característica de la marca, així com els seus llargs i estrets fars; dividits en el seu interior en dos seccions. En la seva vista lateral el sostre amb disseny de tipus flotant, els seus grans passos de roda i afilades línies longitudinals augmenten òpticament les seves dimensions al mateix temps que recalquen la seva esportivitat. La zona posterior continua l’evolució de les formes de la família 580, amb superfícies més arrodonides, un ampli porta per al maleter i uns pilots que presenten la característica forma de C com a firma lumínica. Un concepte que aporta funcionalitat, simplicitat, capacitat i robustesa.

DFSK Éssers 3: divertida conducció i prestacions 100% elèctriques

A la sostenibilitat d’un vehicle amb 0 emissions, eficiència en el consum d’energia (combinat de 17 kWh / 100 km segons el cicle WLTP) i silenci de marxa propis de la gran majoria de vehicles elèctrics, el DFSK Éssers 3 suma el seu potent motor i la gran capacitat de la bateria. Un propulsor que sobresurt per la seva potència, amb 120 kW (163 CV), i instantània resposta, que li permet accelerar de 0 a 100 km / h en 8,9 s. La seva velocitat màxima està limitada electrònicament a 155 km / h i des del mateix moment en què es trepitja el pedal de l’accelerador el conductor disposa d’uns contundents 300 Nm de parell.

L’usuari pot decidir en qualsevol moment com vol que sigui el lliurament de potència i parell, i fins i tot el grau de retenció / regeneració d’energia, a través de tres programes: Normal, Eco i Sport. Aquests es seleccionen des d’un botó situat a la consola central, a l’esquerra de l’dial electrònic emergent E-Maj des del qual es maneja el canvi.

Per a la bateria es recorre a l’última tecnologia de liti-ferrofosfato (LiFePO4), que compta amb el potencial de les de ions de liti però amb una vida útil superior a el temps que permet prescindir de l’ús de l’cobalt; la qual cosa les converteix en molt més sostenibles a el temps que abarateix el seu cost. Aquest tipus de bateries també són més segures, tant per la seva major estabilitat com per la seva superior resistència a el foc. Amb una capacitat de 53,6 kWh, ofereix una autonomia de 405 km sota cicle NEDC (329 km en WLTP). El DFSK Éssers 3 està preparat per carregar amb corrent altern o contínua, amb càrrega ràpida, que permet elevar el nivell de l’20 a l’80 per cent en 30 minuts. Mentre que des de 0 inverteix 8 hores en una presa de 6,6 kW de potència i 17 hores en un endoll domèstic convencional a 3,7 kW.

DFSK Éssers 3: amb un interior espaiós, pràctic i amb materials de gran qualitat

A l’igual que en els seus germans grans, els DFSK 580 i DFSK F5, l’interior de l’DFSK Éssers 3 exhibeix uns materials d’una qualitat pròpia de segments superiors, amb perfectes ajustos i que transmeten elevada tecnologia. Exhibeix molts detalls en blau, que adverteixen als seus ocupants que es troben en un cotxe amb 0 emissions de CO2 gràcies a la seva propulsió 100% elèctrica. Els difusors d’aire d’inspiració aeronàutica, les anelles o la tapisseria en pell amb repunts en blau així ho testifiquen. Les superfícies encoixinades al tauler de control o en els reposabraços, folrats en pell, també són més propis de segments superiors.

Tot això amb una gran habitabilitat, perquè a cinc persones puguin viatjar amb total confort, i funcionalitat, com mostra la nodrida dotació de buits per deixar tot tipus d’objectes; a les portes davanteres i posteriors, la consola central, sota el reposabraços central, a la guantera davant el passatger davanter o en la present a l’esquerra de l’volant.

L’accés a l’maleter resulta molt còmode pel seu ampli porta, així com per les seves formes perfectament cúbiques sense la intromissió dels passos de roda. La seva capacitat amb 5 ocupants a bord és de 310 litres, que pot augmentar fins 1.247 litres si s’abaten els respatllers dels seients del darrere.

L’ergonomia és un altre punt destacat, amb un esportiu volant multifunció folrat en pell amb

la seva zona inferior aplanada per facilitar encara més l’accés i sortida de l’habitacle. Com passa també amb les seves confortables seients de cuir, que poden comptar amb accionament elèctric -regulable a 6 vies per al conductor-, i estar calefactats. La clau d’accés i arrencada mans lliures, els miralls exteriors amb calefacció i abatibles elèctricament, les sortides d’aire de climatització per a les places posteriors o els dos ports USB disponibles a les places davanteres faciliten la vida de l’conductor i dels passatgers. El sostre panoràmic practicable amb cortineta elèctrica augmenta la lluminositat i ventilació de l’habitacle.

El sistema de control i infoentreteniment compta amb dues pantalles tàctils a color de 10,25 “. Una central de tipus flotant al tauler de control, que integra la navegació i el Bluetooth per vincular el telèfon intel·ligent, i una altra configurable de LCD també de 10,25 “per a la instrumentació. A la consola central, sota el mòdul de l’climatitzador, s’emplaça una superfície de càrrega sense fils per als dispositius mòbils.

DFSK Éssers 3: fàcil i segur

La precisió i dinamisme que transmet el DFSK Éssers 3 al seu volant es deu principalment a l’elevada rigidesa que presenten el seu xassís i carrosseria, però també a l’elaborada geometria de la seva suspensió. Entre les seves ajudes electròniques a la conducció sobresurten l’avís de col·lisió frontal, l’alerta davant el canvi de carril involuntari, el control de creuer automàtic, l’assistent d’arrencada en pendent (Acte Hold), el control de descens i els sensors de pressió de els pneumàtics. La càmera de 360º així com els sensors d’ultrasons, tant per al para-xocs davanter com per al darrere, faciliten enormement les maniobres a baixa velocitat així com les d’aparcament. En l’apartat de seguretat activa un modern ESP, així com els assistents de frenada i tracció, garanteixen l’estabilitat de l’cotxe davant de situacions d’emergència mentre el seu equip de 6 coixins de seguretat (doble frontal, laterals i de cortina) protegeix els ocupants en el cas de produir-se un impacte. La càmera integrada després del parabrisa, que grava tot el que succeeix durant la conducció, pot ser de gran utilitat davant d’un accident, una denúncia per infracció o, simplement, com a record d’un tram que ens va agradar especialment en un viatge.

En la cerimònia d’inauguració de l’exportació de l’DFSK Éssers 3, amb les primeres unitats destinades als mercats alemany, holandès i espanyol, el president de DFSK, Zhang Xinghai, ha exposat “en els últims tres anys el grup DFSK ha invertit més de 10.000 milions de iuans (1.270 milions d’euros) en el projecte de vehicles elèctrics intel·ligents, i ha atret als principals talents de l’món per aconseguir una tecnologia de propulsió de vehicles elèctrics líder a el temps que ha construït una fàbrica intel·ligent com a referent a nivell mundial “.

Per Filippo Rivanera, director general d’DFSK Motors a Espanya “el DFSK Éssers 3 és el model que ens faltava en la nostra actual gamma de SUVs, no només per tenir presència en els principals segments de mercat sinó per demostrar que DFSK és una marca amb atractius dissenys, materials de gran qualitat, una gran càrrega tecnològica i que a més vetlla per la sostenibilitat amb els seus vehicles de GLP i ara també amb tecnologia 100% elèctrica “. Des de 2007, DFSK ha estat un dels primers fabricants d’automòbils xinesos en obtenir la certificació CEE per poder comercialitzar els seus models en l’exigent mercat europeu.

El DFSK Éssers 3 és el primer model 100% elèctric de el Grup DFSK a irrompre en el nostre mercat, a què seguirà a mitjans d’any el Éssers SF5, com a primer model premium. Un crossover amb 4.700 mm de longitud, 1.930 d’amplada i 1.625 d’altura que desenvolupa 510 kW (694 CV), que li permeten accelerar de 0 a 100 km / h en 3,5 si arribar a una velocitat màxima, limitada electrònicament, de 230 km / h. La seva bateria de 90 kWh li permet recórrer més de 500 km (sota cicle NEDC) amb una sola càrrega. A més, s’ofereix una versió amb autonomia estesa gràcies a un motor tèrmic de 1,5 litres que actua com a generador; amb una autonomia en mode elèctric de 150 km, gràcies a la seva bateria de 35 kWh, i en conjunt de més de 1.000 km sota cicle NEDC. Les seves prestacions són de 4,8 s de 0 a 100 km / h i 255 km / h de velocitat màxima.

El DFSK Éssers 3 es fabrica a Chongqing, a l’anomenada fàbrica dels 1.000 robots; que s’utilitzen per a estampació, soldadura, pintura, muntatge de bateries, transport entre estacions … Un modern complex industrial que es troba a l’avantguarda de la indústria pel que fa a propulsió elèctrica, intel·ligència i integració tecnològica, però també amb una gran consciència per la sostenibilitat, com mostra el seu complex per al tractament d’aigües residuals amb una capacitat de reciclatge de 1.800 tones a el dia. La bateria i components elèctrics de l’DFSK Éssers 3 gaudeixen de sèrie d’una garantia de 8 anys o 120.000 km