DS 7 CROSSBACK E-tense 225: NOVA MOTORITZACIÓ HÍBRIDA RECARREGABLE

La gamma electrificada de DS Automòbils incorpora una nova versió híbrida recarregable: el DS 7 CROSSBACK E-tense 225. El tàndem format per un motor de gasolina de 180 CV (300 Nm) i un propulsor elèctric de 110 CV (320 Nm) està associat a la tracció a les rodes davanteres i una bateria recarregable de 13,2 kWh. El DS 7 CROSSBACK E-tense 225 està equipat de sèrie amb l’amortiment gestionada amb càmera DS SUSPENSIÓ DE ESCANEIG ACTIU i amb llunes de vidre laminat davant i darrera per aconseguir un confort i una insonorització excepcional.

DS Automòbils continua el desplegament de la seva estratègia d’electrificació. Després dels llançaments de l’DS 3 CROSSBACK E-tense (100% elèctric) i el DS 7 CROSSBACK Correu tense 4 × 4 (híbrid recarregable amb tracció total i 300 CV), la nova versió DS 7 CROSSBACK E-tense 225 se suma a la gamma Electrificada de DS Automòbils.

tecnologia punta

Accelerada per l’experiència adquirida en Fórmula I des de 2015, amb Jean-Éric Vergne com a vigent Campió amb DS TECHEETAH, l’electrificació segueix obrint-se camí en la gamma de DS Automòbils.

El DS 7 CROSSBACK E-tensi 225 incorpora un motor gasolina (norma mediambiental Euro 6.3) de 180 CV, que desenvolupa un parell de 300 Nm, unit a un propulsor elèctric de 110 CV, directament integrat amb la caixa de canvis automàtics.

En el moment de l’arrencada, el motor elèctric es posa en marxa en solitari, amb la possibilitat de circular en mode zero a una velocitat màxima de 135 km / h. A continuació, el conductor pot optar per la manera híbrid, que optimitza l’ús de cada energia, o la manera esportiu, que mobilitza tota la potència disponible (225 CV i 360 Nm, en total).

La bateria de 13,2 kWh, situada sota el sòl, permet recórrer fins a 55 km (norma WLTP) o fins a 72 km (cicle WLTP urbà), en mode elèctric. Les emissions de CO2 per quilòmetre oscil·len entre els 31 i els 36 per quilòmetre, amb un consum d’entre 1,4 i 1,6 litres / 100 km (WLTP). A una velocitat elevada, el consum es troba entre 6,1 i 6,5 litres / 100 km, ubicació de l’equipament.

La bateria es carrega durant la conducció gràcies a un sistema que ha aprofitat l’experiència adquirida per DS en Fórmula I. Una reserva de funcionament permet que la bateria segueixi alimentant el motor elèctric, en cas de necessitat. El motor gasolina també s’utilitza per recarregar la bateria. El DS 7 CROSSBACK E-tensi 225 regenera l’energia elèctrica en desacceleracions i frenades per prolongar la seva autonomia. Una altra funció, situada «E-SAVE» permet reservar l’energia suficient per poder circular en manera 100% elèctric durant els últims 10 o 20 quilòmetres de l’trajecte o per tenir una bateria totalment carregada.

Com en els altres models electrificats de DS, DS 7 CROSSBACK E-tense 225 es lliura amb dos cables de càrrega (mode 2 estàndard per a càrrega ocasional en un endoll clàssic i mode 3 de 7,4 kW, per recarregar la bateria de el 0 a l’ 100% en només 1h45 en un punt de càrrega). La recàrrega es pot gestionar des d’una aplicació mòbil o des de la pantalla de 12 polzades situada al centre de el quadre de comandament. També és possible programar o activar una distància el climatitzador o la calefacció.

Per a una major motricitat, pot triar l’opció Control avançat de tracció.

equipaments excepcionals

El DS 7 CROSSBACK E-tense 225 compte, de sèrie, amb el sistema d’amortiment DS ACTIVE SCAN SUSPENSIÓ. Una càmera, situada darrere de l’parabrisa, al costat de quatre sensors d’altura de la carrosseria i 3 mesuradors de l’acceleració, analitzar l’estat de la fermesa i les reaccions de el vehicle (velocitat, angle de l’volant, frenada …) i transmetre aquestes dades, en temps real, un equip, que opera sobre cadascuna de les rodes d’una manera independent. Contínuament, i determinada d’aquesta informació, fa que la suspensió sigui més ferma o flexible.

El confort també es reforça a través de la insonorització. Assegurada per la suavitat de l’motor elèctric i pel disseny lleuger i exclusiu de l’xassís, el DS 7 CROSSBACK E-tense incorpora, a més, llunes de vidre laminat de sèrie, tant davant com a la defensa, per atenuar els sorolls exteriors.

La conducció autònoma de nivell 2 assolida pels equipaments DS PILOT CONNECTAT. DS DRIVER ATENCIÓ MONITORITZACIÓ, DS NIGHT VISION i DS PARK PILOT també forma part de l’equipament. La il·luminació DS ACTIVE LED VISION ve de sèrie des de l’acabat PERFORMANCE LINE +.

Quant als acabats, el DS 7 CROSSBACK E-tense està disponible en les versions EMPRESARIAL i EXECUTIU, per a empreses, i en els acabats SO CHIC, Línia PERFORMANCE, Línia PERFORMANCE + i GRAND CHIC. Tota la gamma d’inspiracions DS està disponible: Bastille, PERFORMANCE Line, PERFORMANCE Line amb seients de cuir, RIVOLI Gris Perla, RIVOLI Negre Basalt, OPERA Marró Alezan i OPERA Negre Art Basalt.