DS 7 CROSSBACK PURETECH 225 AUTOMÀTIC: ASSEGURA EL PLAER DE CONDUCCIÓ

DS 7 CROSSBACK PURETECH 225 AUTOMÀTIC: ASSEGURA EL PLAER DE CONDUCCIÓ

Tres mesos després del lliurament de les primeres unitats, el DS 7 CROSSBACK, el nou SUV de la marca DS, arriba ara amb un motor de gasolina de 225 cv, 300 Nm de parell i 5,9 litres de consum mitjà homologat. Amb aquestes dades es situa al més alt nivell enfront de la competència. Amb una vocació mundial, el PureTech 225 Automàtic guanya en prestacions i consums, però sobretot en eficiència. Les claus són un major plaer de conducció i una serenitat dinàmica.

L’ambició de DS Automòbils és representar el saber fer del luxe francès. Ja a primera vista, el DS 7 CROSBACK ofereix un aspecte refinat gràcies a l’ús de materials com el cuir o l’atenció que es presta als més mínims detalls. Al volant, aquest savoir-fairese expressa a través dels seus motors, sobretot amb el gasolina PureTech 225 de 4 cilindres. Dissenyat a París i fabricat a Douvrin, inclou les tecnologies més avançades, com el control variable de les vàlvules d’admissió i el calat també variable del temps de l’admissió i escapament, turbo twinscroll, pressió d’injecció a 200 bars, ‘Freewheeling’ i un filtre de partícules GPF que garanteixen un dels consums més baixos del segment.
El motor gasolina PureTech 225 ofereix una potència de 225 cv i una reducció del consum d’un 6% en relació al seu predecessor (THP 210). Per arribar a això, els enginyers de DS han aconseguit millorar el seu rendiment:

es ham millorat els cicles de combustió: en el motor de 4 cilindres s’ha generalitzat el sistema de control variable de les vàlvules, així com el control d’injecció múltiple (Valvetronic);
s’han reduït les friccions: Millor qualitat de l’oli i un tractament de les parecedes dels cilindres;
s’ha redissenyat el turbo: Vàlvula de descàrrega elèctrica, millor rendiment del turbo i el compressor
La nova caixa del canvi automàtica de 8 velocitats EAT8, de sèrie amb el motor PureTech 225 al DS 7 CROSSBACK, permet baixar el consum ja que ofereix un millor rendiment i sobretot gràcies a la manera ECO associat al ‘free WHEELING’ (retorn del motor al ralentí amb descacoplamiento de la caixa de canvis cada vegada que s’aixeca el peu de l’accelerador quan es circula entre 20 i 130 km / h) que optimitza la utilització de les millors relacions de canvi.

 

Aquest motor de gasolina PureTech ofereix una disminució important de les emissions contaminants independentment de la forma d’utilització gràcies a:

la introducció d’un filtre de partícules GPF (Gasoline Particulate Filter) per reduir les emissions de partícules (eficàcia de filtració superior al 75%);
un sistema de control de contaminació encara més eficient en totes les situacions gràcies a una millor resistència tèrmica dels materials, millor control de la temperatura d’escapament i l’ús de noves tecnologies de catalitzador;
la reacció de combustió s’ha millorat: la barreja d’aire / combustible es controla amb precisió mitjançant l’ús d’un sonda d’oxigen de nova generació.
 

El DS 7 CROSSBACK comptarà amb 5 motors tèrmics potents i eficients i un motor de gasolina híbrid endollable (PHEV, 4 × 4 i 300 cv). El SUV de la marca DS ofereix en el seu any de llançament, 4 motors que compleixen amb la norma Euro. 6.2 i l’estàndard xinès més sever, China6b.

 

Els 4 cilindres PureTech 180 i PureTech 225 Automàtic ofereixen respectivament 250 i 300 Nm de parell a 1.650 i 1.900 rpm i donen un consum que part dels 5,8 litres als 100 km.
A més, els dos Diesel -el BlueHDi 130 amb caixa manual i el BlueHDi 180 amb caixa automàtica ofereixen 300 Nm de parell a 1.750 tpm i 400 Nm de parell a 2.000 rpm, amb un consum de menys de 5 litres als 100 km (de 4 i 4,9 l / 100 km respectivament).
Els pioners i apassionats de les últimes tendències, és a dir, els homes i dones que busquen experimentar sensacions noves i úniques amb l’automòbil, no tenen més que triar, perquè, com diu la campanya de DS 7 CROSSBACK: “de la audancia neix la excel·lència “.