E-TECH HÍBRID I híbrid endollable APOSTA DE RENAULT

E-TECH HÍBRID I híbrid endollable APOSTA DE RENAULT

Una gamma completa, assequible, polivalent i respectuosa amb el medi ambient i molt eficient, assegurant el plaer de conducció òptim.

Renault, fidel al seu compromís amb la descarbonització, i sempre atenta a les necessitats i les tendències dels clients de el món de l’automòbil, ha decidit completar la seva gamma Z.E. 100% elèctrica, de la qual és pioner des de fa 10 anys, amb la innovadora gamma E-TECH Híbrida i Hibrida Endollable.

Per a això, s’ha recolzat en els coneixements adquirits, d’una banda, a través del Concept Car Eolab, presentat el 2014, i, de l’altra, en la seva experiència en vehicles 100% elèctrics.

Resultat d’això han estat les més de 150 patents que donen suport a la nova tecnologia E-TECH, que proposa models híbrids i híbrids endollables a un mercat que no para de demandar-. Per exemple, al mes de juny de 2020, a Espanya, aquests models ocupen ja un 16% de l’total de turismes comercialitzats al nostre país, presentant increments molt importants davant el mateix mes del 2019, un + 23% en el cas dels models híbrids o més que duplicant, (+ 230%), en el cas dels models híbrids endollables.

Renault respon a aquesta demanda de noves alternatives de mobilitat per part dels consumidors amb una gamma completa, composta pels models CLIO Híbrid 140cv, CAPTUR Híbrid Endollable 160cv i MÉGANE Sport Tourer Híbrid Endollable 160cv.

Tots ells es caracteritzen per oferir, en primer lloc, una alta eficiència energètica, similar a la d’un vehicle 100% elèctric, arribant a poder circular, en funció de l’tipus de conducció i de les condicions de el trànsit, fins a un 80% de l’recorregut en manera 100% elèctric zero emissions, el que generaria un estalvi de combustible de fins a un 40%.

L’homologació WLTP llança com xifres, en els models híbrids endollables, una autonomia homologada de 50 kms, que arriba a ser de 65 kms en ciutat. I, pel que fa a emissions de CO2, presenten valors homologats de 32g / km en el cas de CAPTUR E-TECH i 28 g / km en el cas de Megane Sport Tourer E-TECH.

En segon lloc, la gamma E-TECH híbrida i híbrida endollable garanteix les excel·lents acceleracions i el plaer de conducció dels models 100% elèctrics, presentant, a més, uns consums homologats WLTP molt significatius, que anuncien xifres rècord de 1,4 l / 100km en el cas de CAPTUR e-TECH Híbrid Endollable, i de 1,3l / 100 en el cas de la versió homònima de MÉGANE Sport Tourer.

En el cas de les versions híbrides endollables de CAPTUR i MÉGANE Sport Tourer, l’etiqueta ZERO permet l’exempció total de l’pagament a la zona SER sense límit d’horari i a l’abric d’episodis d’alta contaminació, l’accés a les àrees centrals de les grans urbs, descomptes en peatges, etc … en el cas de CLIO híbrid, l’Etiqueta ECO, comporta nombrosos avantatges, com bonificacions d’un 50% en les zones d’aparcament regulat, descomptes en peatges, o entrar a les grans ciutats en episodis d’alta contaminació, entre d’altres.

Resulta destacable assenyalar que la gamma híbrida endollable que proposa Renault es fabrica a casa nostra. CAPTUR Híbrid Endollable, a la factoria situada a Valladolid, d’on han sortit, des de 1953, 10 milions d’unitats de la marca Renault, dels quals ja 1.600.000 de el model CAPTUR, amb rumb a 70 destinacions en els cinc continents.

MÉGANE Sport Tourer, per la seva banda, es fabrica a la factoria de Palència, d’on han sortit ja prop de 5.000.000 d’unitats d’el model MÉGANE des de la primera generació.

A això cal afegir que, les bateries que van a equipar els dos models híbrids endollables de la gamma E-TECH, també es munten a Espanya, en concret en el nou taller d’acoblament construït a l’efecte a Valladolid, sent pionera en aquesta activitat al nostre país.

La gamma està disponible a partir dels 21.533 euros