EL COTXE ELÈCTRIC IONIQ 5 DE HYUNDAI MOTOR I EL NOU TUCSON ARRIBEN A LA GRAN PANTALLA A ‘SPIDER-MAN: NO WAY HOME’

EL COTXE ELÈCTRIC IONIQ 5 DE HYUNDAI MOTOR I EL NOU TUCSON ARRIBEN A LA GRAN PANTALLA A ‘SPIDER-MAN: NO WAY HOME’

IONIQ 5 i el TUCSON apareixeran a la propera pel·lícula de Sony Pictures, ‘Spider-Man: No Way Home’. La campanya de màrqueting global de Hyundai Motor inclourà un nou anunci de televisió per promocionar IONIQ 5 amb l’actor Tom Holland caracteritzat com a Spider-Man i dirigit per Jon Watts ‘Spider-Man: No Way Home’ és la primera pel·lícula després de l’acord estratègic Hyundai-Sony, que inclou plans de màrqueting addicionals per recolzar futures pel·lícules durant 2022.

Els nous Hyundai IONIQ 5 i Hyundai TUCSON debutaran a Hollywood a la propera pel·lícula de Sony Pictures: ‘Spider-Man: No Way Home’.

La vigília de la seva estrena a cinemes, Hyundai Motor Company ha llançat un pla integral de màrqueting que inclou un anunci de televisió global i una sèrie d’activitats promocionals al món digital. La campanya forma part de l’acord global promocional signat per Hyundai Motor i Sony Pictures el maig del 2020 per mostrar a diferents pel·lícules la visió de la mobilitat de Hyundai, centrada en les persones a través d’innovacions tecnològiques i de producte.

“L’aparició del cotxe elèctric IONIQ 5 i del Nou TUCSON a ‘Spider-Man: No Way Home’ marca la primera fita significativa a l’associació estratègica entre Hyundai Motor Company i Sony Pictures Entertainment”, ha comentat Thomas Schemera, vicepresident executiu, director global de Màrqueting i director de la divisió d’Experiència de Client de Hyundai Motor Company. “Esperem un gran impacte de màrqueting en aquesta col·laboració. Aquesta pel·lícula emocionant i la inclusió dels dos vehicles en els moments clau de la trama protagonitzada pels personatges principals estimularan les ments de milions d’espectadors de tot el món.”

‘Spider-Man: No Way Home’ és la tercera pel·lícula de Spider-Man creada per Sony Pictures i Marvel Studios protagonitzada per Tom Holland, que interpreta el paper de Peter Parker i del seu àlies, Spider-Man. La seva predecessora, ‘Spider-Man: Lluny de casa’, va recaptar 1.131 milions de dòlars (1.000 milions d’euros) a tot el món, convertint-se en la quarta pel·lícula més taquillera del 2019 i la 25a de tots els temps.

“Hyundai és sinònim de tecnologia punta i disseny innovador, per la qual cosa no és estrany que hagin creat una campanya de màrqueting d’avantguarda per a IONIQ 5 a l’esperada ‘Spider-Man: No Way Home’, amb contingut personalitzat i realitzat exclusivament dins aquest acord. No tenim cap dubte que els fans de Spider-Man es divertiran molt amb aquest innovador acord de col·laboració”, ha explicat Jeffrey Godsick, vicepresident executiu d’Associacions Globals i Gestió de Marques i responsable d’entreteniment basat a la ubicació de Sony Pictures Entertainment.

A més del pla d’ubicació de productes, Hyundai Motor durà a terme diverses activitats de màrqueting utilitzant els seus drets de propietat intel·lectual associats a ‘Spider-Man: No Way Home’. Entre elles hi ha l’anunci de llarga durada, ‘Only Way Home’, dirigit per Jon Watts, el director de les tres pel·lícules més recents de Spider-Man, i compta amb l’actuació de Tom Holland com a Spider-Man i del seu millor amic, Ned Leeds, interpretat per Jacob Batalon.

En aquest anunci de televisió, Spider-Man està decidit a netejar el nom. Per això, surt del seu amagatall i emprèn un viatge de 300 milles (482,8 quilòmetres) fins a Nova York amb Ned en un IONIQ 5 completament elèctric. Els dos personatges travessen la regió dins del futurista IONIQ 5, intercanviant bromes durant el camí. Una versió de 30 segons s’emetrà en programes de televisió de màxima audiència als Estats Units, Europa, la Xina, Rússia i altres mercats mundials fins al gener del 2022.

“La tecnologia avançada potencia el que és extraordinari i per això creiem que IONIQ 5 encaixa perfectament a l’última pel·lícula de Spider-Man”, ha comentat Angela Zepeda, directora de Màrqueting de Hyundai Motor America. “Els nostres acords promocionals amb els personatges de l’univers cinematogràfic de Marvel han estat molt efectius i creiem que els fans de Spider-Man de tot el món gaudiran del que hem creat, alhora que aprendran molt més sobre el nostre innovador SUV elèctric.”

A més, Hyundai Motor també ha elaborat un anunci de 30 segons en què presenta el TUCSON, el seu nou i modern SUV compacte. L’anunci mostra escenes claus de la pel·lícula, incloses les protagonitzades pel TUCSON i Tom Holland.

A les xarxes socials, Hyundai oferirà als fans l’oportunitat d’obtenir el pòster d’edició especial Hyundai IONIQ 5 x Spider-Man: No Way Home, així com fons de pantalla personalitzats. També estaran disponibles en línia un vídeo de la realització de l’anunci de IONIQ 5 darrere de les càmeres (making of) i altres continguts exclusius.

La campanya

integral de màrqueting de Hyundai Motor al voltant de la propera pel·lícula “Spider-Man: No Way Home” destacarà a les pantalles gegants de Piccadilly Circus, a Londres, així com a diferents enclavaments publicitaris de tot el món.

Després de “Spider-Man: No Way Home”, la companyia organitzarà diverses iniciatives de màrqueting relacionades amb les properes pel·lícules, “Uncharted”, l’estrena de les quals està previst per al febrer de 2022, i la seqüela de la pel·lícula d’animació aclamada per la crítica i guanyadora de l’Oscar, “Spider-Man: Into the Spider-Verse”, que s’estrenarà a l’octubre del 2022.