EL DS 7 CROSSBACK PRESENTA LA SUSPENSIÓ QUE, LITERALMENT, LLEGEIX LA CARRETERA I S'ANTICIPA A ELLA

EL DS 7 CROSSBACK PRESENTA LA SUSPENSIÓ QUE, LITERALMENT, LLEGEIX LA CARRETERA I S’ANTICIPA A ELLA

Si el 1955 el DS va sorprendre a tot l’univers automobilístic amb la seva suspensió hidropneumàtica, que va aconseguir cotes de confort que han seguit sent una referència dècades després, el DS 7 Crossback puja l’aposta amb la innovadora DS Active Scan Suspension, un sistema d’unió a sòl que recorre a diverses tecnologies per llegir la carretera i anticipar-se a les seves irregularitats.

El DS 7 Crossback, elegit pel President de la República Francesa en el dia de la seva investidura, marca noves referències en tecnologia, prestacions, acabat interior i baixes emissions de CO2. Aquest revolucionari SUV iniciarà el seu camí comercial en els primers mesos de 2018, encara que ja es pot reservar l’edició limitada de llançament DS 7 Crossback “La Première” al web https://www.reservalapremiere.ds7crossback.es
El 1955, el DS “Tauró” va causar sorpresa i admiració no només pel seu disseny visionari i escultural sinó també per la seva tecnologia d’avantguarda. La seva suspensió hidropneumàtica, que li assegurava un comportament i un confort nous i exclusius per a l’època, va marcar un abans i un després en la història de l’automòbil.

Més de mig segle després, els enginyers de DS han recollit el guant llançat pels seus il·lustres antecessors i han posat a punt la suspensió del segle XXI: DS Active Scan Suspension. Per mitjà d’una càmera amb 20 metres d’abast, aquest sistema detecta i s’anticipa les imperfeccions de la carretera. Les dades captades per aquest dispositiu arriben a una centraleta electrònica que gestiona els 4 amortidors d’una manera independent durant tot el trajecte.

L’anticipació és el concepte clau de la DS Active Scan Suspension. El DS 7 Crossback compta amb una càmera, situada darrere del parabrisa, i amb quatre sensors que mesuren l’estabilitat de la carrosseria i 3 acceleròmetres analitzen l’estat de la carretera i la reaccions del vehicle, tenint en compte paràmetres com la velocitat, l’angle del volant i frenada. Les imatges i les dades es transmeten en temps real a un ordinador, que actua sobre cadascuna de les rodes de manera independent, adaptant la duresa de la suspensió a les circumstàncies de cada moment. Reactivitat i finor s’afegeixen a la serenitat de conduir aquest SUV excepcional.