
EL FORD PUMA AMPLIA EL SEU GAMMA AMB VERSIONS DE CANVI AUTOMÀTIC I AMB VERSIONS DIÈSEL AMB MOTOR ECOBLUE
Ford ha ampliat la nova gamma Puma amb opcions addicionals de motorització i equipament, oferint la línia més completa fins a la data per al crossover compacte d’inspiració SUV.
Per primera vegada, els clients poden ara triar models Puma equipats amb el motor dièsel EcoBlue de 120 CV i 1.5 litres de Ford, amb una nova transmissió automàtica de doble embragatge de set velocitats.
Ford ha invertit aproximadament 200 milions d’euros a les seves instal·lacions de fabricació d’última generació a Craiova (Romania) per donar suport a la producció de l’Puma, de manera que la inversió total de Ford a Craiova puja a gairebé 1.500 milions d’euros des de 2008.
Completa gamma de motors
El nou motor dièsel EcoBlue de 1,5 litres i 120 CV de l’Puma ofereix una opció convincent per a conductors que realitzen una alta quantitat de quilòmetres, amb emissions de CO2 de 99 g / km i una eficiència de combustible de 3,8 l / 100 km NEDC (de 118 g / km i 4,5 l / 100 km WLTP) amb una transmissió manual de sis velocitats.
La nova opció de transmissió automàtica de set velocitats per al motor gasolina EcoBoost 1,0 litres i 125 CV ofereix unes emissions de CO2 de 110 g / km i una eficiència de combustible de 4,9 l / 100 km NEDC (des 137 g / km i 6,0 l / 100 km WLTP). El major nombre de relacions de canvi de la transmissió avançada, el seu disseny de baix pes i el seu sistema de doble embragatge contribueixen a optimitzar l’eficiència de combustible i la dinàmica de conducció.
Des de finals de l’any passat, els usuaris de Puma van ser dels primers a beneficiar-se de la tecnologia mild hybrid de 48 volts de Ford que millora l’eficiència de combustible dels motors de gasolina. Els motors híbrids Puma EcoBoost estan disponibles amb dues opcions de potència, en combinació amb transmissions manuals de sis velocitats:
EcoBoost Hybrid 1,0 litres i 125 CV que proporciona unes emissions de CO2 de 97 g / km i una eficiència de combustible de 4,3 l / 100 km NEDC (de 126 g / km i 5,5 l / 100 km WLTP)
EcoBoost Hybrid 155 1,0 litres amb 155 CV que proporciona 99 g / km d’emissions de CO2 i 4,4 l / 100 km d’eficiència de combustible NEDC (de 126 g / km i 5,5 l / 100 km WLTP).
El EcoBoost 1,0 litres manual de sis velocitats i 125 CV compta amb 103 g / km d’emissions de CO2 i 4,5 l / 100 km d’eficiència de combustible NEDC (131 g / km i 5,7 l / 100 km WLTP ), i el EcoBoost 1,0 litres de 95cv i emissions de CO2 de 102 g / km i 4,5 l / 100 km d’eficiència de combustible NEDC (de 5,7 l / 100 km i 129 g / km WLTP).
Totes les versions de Puma, Titanium, ST Line i ST-Line X, incorporen de sèrie tecnologies innovadores, com el sistema d’Informació de Riscos Locals de Ford i la versàtil solució d’emmagatzematge Ford Megabox, capaç d’albergar objectes inestables de fins a 115 cm d’alçada aproximadament, com plantes d’interior o pals de golf, en posició vertical.
A principis d’aquest mes, Ford va anunciar que un nou model Ford Performance Puma ST s’incorporarà a la gamma Puma a finals d’aquest any.
cita
«Els clients ens han transmès que volen una gamma d’opcions que els ajudin a trobar una combinació d’estil, equipament, rendiment i eficiència que sigui adequada per a ells. Ens vam comprometre a oferir això amb el Puma, i amb un nou Puma ST que arribarà a finals d’aquest any, hi ha més de camí »
Roelant de Waard, vicepresident de Màrqueting, Vendes i Servei de Ford Europa
Les característiques d’assistència a l’conductor són complementàries i no substitueixen l’atenció, el judici i la necessitat de controlar el vehicle de l’conductor.