EL GEGANT XINÈS DFSK ES PREPARA PER A LA CONQUESTA

EL GEGANT XINÈS DFSK ES PREPARA PER A LA CONQUESTA

El DFSK 500 arriba al segment del mercat espanyol de més creixement: el dels SUV compactes. I ho fa, a més, amb un preu molt competitiu.

El nou DFSK 500 arriba al segment del mercat espanyol de més creixement: el dels SUV compactes. El disseny exterior ha estat realitzat al Design Center de la pròpia companyia i pren les seves proporcions exteriors dels vehicles de classe premium, una línia molt aerodinàmica amb entrades frontals d’aire i un spoiler posterior que ressalta l’efecte flotant del sostre. Aporta, a més, un ampli espai interior alhora que col·loca el seu centre de gravetat el més baix possible per assolir un dinamisme destacable.
El DFSK 500 està pensat des dels primers passos del disseny per oferir un gran habitacle. Així, amb una distància entre eixos de 2,65 metres ofereix un dels espais més habitables del segment.
El seu confort interior s’aconsegueix, no només gràcies a les bones cotes d’habitabilitat, sinó també amb un treball d’insonorització i atenent els detalls. Algun tan subtil com el tou antifatiga de doble densitat dels seients o la mesura de confort sonor al ralentí. El resultat, de només 39 decibels. Aquí es nota l’intens treball de DFSK en tot allò relacionat amb el soroll i vibracions (NVH). Un apartat en què la marca fa un èmfasi especial.
Pel que fa a la mecànica, el motor 1.5 del DFSK 500 ja té una llarga tradició dins de la multinacional xinesa, ja que s’ha utilitzat amb anterioritat en diversos dels seus productes a tot el món. Ha estat elegit per milions d’usuaris i ha demostrat una qualitat i fiabilitat, així com potència i parell suficients.
És un motor atmosfèric de quatre cilindres en línia amb 1.498 centímetres cúbics i 106 CV de potència màxima a 6.000 rpm.
El gran avantatge d’aquest motor és que, a més, es pot adaptar sense problema per al seu ús amb gas liquat de petroli (GLP) com a combustible. El resultat en un augment de l’autonomia més enllà dels 1.100 quilòmetres, una reducció notable del cost per quilòmetre i l’obtenció de l’etiqueta ECO de la DGT.
Un gran avantatge que permetrà la seva entrada a la majoria de zones vigor aquest mateix any i que regula l’accés i l’estacionament en poblacions de més de 50.000 habitants, és a dir, més de 148 municipis d’Espanya.
Més de la meitat de l’estructura del nou DFSK 500 (52%) està formada per acers d’alta resistència. Una estructura on, per complir amb els rigorosos estàndards europeus ECE R94 i ECE R95 de col·lisió frontal i lateral, trobem múltiples zones amb deformació programada que incrementen la seguretat dels ocupants en cas d’un possible impacte.
Pel que fa als dispositius electrònics de seguretat, el DFSK 500 munta el sistema ESP 9.3 de control de la trajectòria i estabilitat subministrat per la multinacional alemanya Bosch. Aquest disposa d’un processador de quatre nuclis que ofereix una velocitat d’anàlisi de dades més gran i una millor resposta. A l’habitacle trobem, a més, dos coixins de seguretat frontals de grans dimensions i altres tants laterals.
La qualitat ha estat un eix primordial en el disseny, desenvolupament i fabricació del DFSK 500. I el resultat salta a la vista.
La connectivitat està garantida gràcies, d’una banda, a l’aplicació Car Auto i, de l’altra, al sistema Mirrorlink. Aquest últim permet als usuaris accedir de forma segura a les funcions del telèfon mòbil al cotxe mentre condueixen.
El seu preu arrenca a 18.495 euros de la versió Luxury.

Fitxa Tècnica
Cilindrada 1.498 cc. Potència 106 CV/5.600 rpm. Velocitat màx. 165 km/h. Emissions C02 WLTP 188 gr/km. Consum 8,3 litres Canvi manual 5 relacions De 0 a 100 km/h. 8,9 seg. Longitud 4.385 mm. Ample 1.850 mm. Alçada 1.650 mm. Batalla 2.655 mm. Pneumàtics 205/65 R16 Maleter 318 litres