EL LLEÓ RUGEIX MÉS FORT

EL LLEÓ RUGEIX MÉS FORT

La marca d’automòbils en actiu més antiga de l’món reafirma la seva personalitat i el seu caràcter amb un nou logo. S’obre una nova pàgina de la seva història.

El 25 de febrer de 2021 PEUGEOT presenta el seu nou logo: un escut adornat amb una magnífica cap de lleó.

Des de 1850, PEUGEOT ha utilitzat, successivament, 10 logos sempre amb l’emblema de l’lleó. Avui, una onzena versió, encara més potent, qualitativa i elegant, neix de la creativitat de l’PEUGEOT Design Lab, estudi de Global Brand Design de la marca PEUGEOT.

Llançat en 2010, el logotip actual havia d’evolucionar per coronar l’evolució de la marca cap a l’alt de gamma.

Amb una renovació completa de la seva oferta de vehicles en 10 anys, PEUGEOT modernitza el seu logotip per anar a el ritme dels seus productes.

En aquest inici d’any 2021, amb el llançament d’una gamma que inaugurarà el nou PEUGEOT 308, amb un nou site d’internet i amb el naixement de STELLANTIS, els planetes s’han alineat.

PEUGEOT és una marca del seu temps. Sempre a l’avantguarda, viu el moment present, anticipa els canvis de comportaments i obre la porta a noves solucions de mobilitat.

PEUGEOT ha viscut totes les revolucions: industrial, tecnològica, política, social, digital i, més recentment, mediambiental – la transició energètica i la mobilitat lliure de carboni s’han convertit en el principal vèrtex d’una estratègia de creixement sostenible.

Tot això conforma l’ADN de PEUGEOT.

És també una marca forta i instintiva, a imatge del seu emblema: el lleó.

Això la converteix en una marca intemporal, una baula perfecte entre l’ahir i el demà.

Des de fa 10 anys, s’ha dut a terme un enorme treball en tota la gamma per confirmar el creixement cap a l’alt de gamma. El resultat: “International Van of the Year” amb els PEUGEOT e-Expert en 2021 i Partner a 2019, i tres “Car Of The Year” en els últims anys (PEUGEOT 308, el 2014, PEUGEOT 3008, el 2017 i PEUGEOT 208 , el 2020). I, sobretot, una gamma electrificada tant de turismes com de vehicles comercials.

Aquest creixement cap a l’alt de gamma es posa de manifest i es ressalta ara en un treball de disseny sobre la pròpia marca.

Un nou logotip que expressa el que PEUGEOT va fer ahir, el que PEUGEOT fa avui i el que PEUGEOT farà demà.

Aquest nou escut, amb l’efígie de l’lleó, acompanya la marca des de sempre. Expressa i representa amb orgull els valors de la marca PEUGEOT.

Aquest logo s’ha dissenyat per perdurar.

Aquest és el significat d’aquest escut d’armes, una forma d’identitat atemporal, universal i multicultural.

És un signe distintiu, un símbol de pertinença, de reconeixement.

És sinònim de prestigi, de seguretat, de longevitat, de llinatge. Amb ell i amb el seu nou univers gràfic, PEUGEOT combina la història i la hipermodernitat.

Amb aquest escut, la marca PEUGEOT surt a conquerir nous territoris, accelera la seva obertura internacional, exporta el disseny i el savoir-faire francès, així com l’estil de vida a la francesa.

La marca PEUGEOT obre una nova pàgina de la seva història. Una nova era.

Adquireix ara un nou compromís amb els seus clients: transformar el temps que passin amb ella en un temps de qualitat.

I viure la nova identitat PEUGEOT és com viure dues experiències en una:

És experimentar el present.

En un món que es mou i que accelera, el “temps” s’ha convertit en un bé preuat.

En aquest món contemporani, PEUGEOT ofereix als qui ho desitgin la possibilitat d’aprofitar realment el present i tot allò que ens pugui aportar.

És gaudir d’una experiència global de qualitat.

Vehicles, concessionaris, productes derivats, webs, comunicació, senyalètica … Tots els punts de contacte amb la marca s’organitzen i s’harmonitzen voltant d’un sistema únic, coherent i transversal.

El web, senzilla, eficaç, intuïtiva, immersiva, ultravisual, dinàmica i “business oriented”, proposa un recorregut de venda perfectament fluid. Les seves funcionalitats permeten realitzar en línia tot el que és possible realitzar en un punt de venda: informació, configuració, venda, contractació, finançament …

El temps que es passa en connexió amb PEUGEOT és un temps de plaer, útil i eficient, altament qualitatiu.

El concessionari, per la seva banda, es converteix en un lloc on l’experiència és més humana, molt més visual i pedagògica. L’objectiu és concentrar en ell la informació sobre la transició energètica, descobrir les noves mobilitats i conèixer les noves tecnologies.

El temps passat físicament en PEUGEOT és un temps d’anticipació de el futur i, de nou en aquest cas, altament qualitatiu.

D’aquesta manera, el portal web i els concessionaris es complementen i evolucionen per convertir el temps amb PEUGEOT en un temps ben aprofitat.

PEUGEOT llança la seva primera campanya de marca en 10 anys, THE LIONS OF OUR TIME.

Amb aquesta campanya, optimista i internacional, PEUGEOT es diri

ge als seus clients i als que no ho són. La marca conquesta un nou territori universal: el temps. Celebra els “lleons d’avui” de totes les edats, totes les cultures i tots els horitzons. Aquests “lleons d’avui” que no busquen tant el poder o els diners, sinó que aprecien gaudir d’un temps de qualitat.

Amb la campanya THE LIONS OF OUR TIME, PEUGEOT convida als consumidors a reprendre el control del seu bé més preuat: el temps, per transformar-lo en un temps de qualitat, en un temps d’experiències, més ric. Com marca generalista innovadora i de gamma alta, PEUGEOT proposa una experiència que ofereix segons, minuts, hores que no seran mai rutinaris, ja siguin online, a bord dels seus vehicles o en els punts de venda.

Perquè viure el territori PEUGEOT no es limita a la concessió ni a la pàgina web, la marca llança una nova col·lecció lifestyle atractiva i qualitativa: roba, marroquineria, accessoris de moda, accessoris electrònics, parament, papereria, packaging, miniatures … tot l’univers PEUGEOT amb els colors i el ritme de la nova identitat de marca.

L’escut obre la via a un ecosistema de marca que no es limita només a la identitat visual. Inclou un canvi més profund. Un canvi de postura; un nou estat d’esperit; un nou estil de vida.

L’objectiu d’PEUGEOT és oferir als seus clients avui i demà una marca que respongui a les seves exigències.

La marca PEUGEOT és intemporal. Es reinventa, una i altra vegada.