
EL MAHINDRA XUV500 ES VESTEIX DE GALA
La gamma 2017 del Mahindra XUV500 s’enriqueix amb la nova versió W10,caracteritzada per un acabat encara més complet i refinat, que se sumeixi a lasdos versions ja conegudes, una bàsica (W6) i l’altra totalment equipada (W8).
El Mahindra XUV500 es vas veure de gala i corona la gamma 2017 amb la nova versió W10 que ofereix avui el SUV d’origen indi de set places amb un acabat especialment refinat. Al complet equipament de sèrie de les conegudes versions W6 i W8, la nova versió W10 afegeix sostre corredizo mitjançant accionament elèctric amb sistema antipinzamiento, pneumàtics Toyo Tiris sobre llandes d’aliatge de 18 polzades en color antracita diamantado, cristalls tintats, motllures en portes personalitzades que s’il·luminen mostrant el nom del vehicle i marcs cromados en les finestretes laterals.
Aquells que desitgin ampliar opcionalment un equipament de sèrie ja molt complet tenen a la seva disposició els exclusius paquets d’equipament amb accessoris esportius i tecnològics.
El paquet esportiu Sport Pack inclou llandes d’aliatge de 18 polzades, però en color negre opac, amb un vernissat bicolor espectacular que permet el maridatge dels colors Orange, White, Silver o Xarxa de la carrosseria amb el Black del sostre i el negre opac de les llandes d’aliatge de 18 polzades. Per la seva banda, el paquet d’entreteniment Entertainment Pack ofereix dos monitors integrats en els reposacabezas dels seients davanters i una instal·lació de so premium amb transmissió digital d’àudio (DAB) perquè els trajectes de llarga distància resultin encara més plaents i relaxats.
Òbviament, tots dos paquets d’equipament són acumulables en una mateixa unitat, la qual cosa permet convertir al Mahindra XUV500 W10 en un vehicle únic.
Una gamma composta per tres versions
La nova versió se sumeixi a les ja conegudes versions bàsica (W6) i totalment equipada (W8), amb les quals comparteix mecànica, que és essencialment la mateixa utilitzada pels més de 100.000 vehicles d’aquest SUV indi fabricats fins avui. De fet, els models de la gamma de 2017 empren el fiable propulsor turbodiésel de 2.200cc common-rail tipus m-Hawk de 103 kW (140 CV) amb compressor de geometria variable i funció Start and Stop.
A tot això s’afegeix un canvi manual de sis marxes i, en el cas de la versió amb tracció integral (AWD), la possibilitat d’activar electrònicament aquesta tracció, que incorpora els avantatges habituals de la tracció davantera.
Els frens de disc en les quatre rodes (amb autoventilación en les rodes davanteres) s’integren a través del sistema electrònic antibloqueo de les rodes en la frenada (ABS) i el repartidor electrònic de frenada.
El disseny de les suspensions, realitzat en col·laboració amb el fabricant anglès Lotus, està pensat per a un vehicle destinat a un ús mixt, per carretera i tot terreny. Per optimitzar el comportament del Mahindra XUV500 en situacions tan diferents entre si, els seus dissenyadors han optat per una solució en la qual les rodes són independents, dotant a les rodes davanteres de la geometria que proporcionen les suspensions McPherson i a les posteriors de suspensions Multilink o multibrazo, amb molls helicoïdals, barres estabilitzadores i llandes d’aliatge lleuger (de 17 polzades amb disseny de 10 radis en les versions W6 i W8, i de 18 polzades en color antracita diamantado en el model W10). El control electrònic d’estabilitat (ESP) i el sistema electrònic antivuelco de sèrie contribueixen a l’estabilitat en la conducció.
Tres acabats, tracció davantera i tracció integral
Com en el cas de la seva predecessora, la segona generació del Mahindra XUV500 està disponible tant amb tracció davantera (FWD) com amb tracció integral (AWD). La gamma de 2017 disposa de tres acabats diferents W6, W8 i W10. Aquests acabats es reconeixen exteriorment: La versió W8, pel que fa a la version W6, inclou una motllura cromada en la porta posterior i la versió W10 incorpora el sostre corredizo, cristalls tintats, llandes d’aliatge de color antracita diamantado i els marcs cromados en les finestretes laterals.
L’ampli equipament de sèrie és una característica tradicional en la producció de Mahindra, i la gamma de 2017 no constitueix una excepció. De fet, en totes les versions trobem climatizador electrònic, assistència Intellipark per a les maniobres d’aparcament, sistema de control de descens, control de velocitat de creuer, assistent en pendent i fars addicionals per a visió lateral. A més, les versions W8 i W10 compten amb navegador per satèl·lit amb monitor tàctil, tapisseria de pell, seient del conductor regulable de vuit posicions, coixins de seguretat frontals, laterals i de cortina. La carrosseria està disponible en color Sunset Orange, que se sumeixi als sis colors originals: Pearl White, Moondust Silver, Volcano Black, Dolphin Grey, Opulent Purple i Coral Xarxa.
Preus de venda al públic*
Mahindra XUV500 4×2 W6 20.985€
Mahindra XUV500 4×4 W6 22.986€
Mahindra XUV500 4×2 W8 24.189€
Mahindra XUV500 4×4 W8 26.281€
Mahindra XUV500 4×2 W10 26.935€
Mahindra XUV500 4×4 W10 28.896€
Opcions
Pintura Metal·litzada 450€
Pintura Perlada 550€
Sport Pack W8 2.733€
Sport Pack W10 1.437€
Entertainment Pack W8/W10 1.412€
PVP recomanats en Península i Balears inclòs IVA (21%), imposat de matriculació (9,75%) i transport
Tots els Mahindra XUV500 distribuïts al mercat espanyol compten amb cinc anys o 100.000 quilòmetres de garantia i tres anys d’assistència en carretera.