EL MERCAT TANCARÀ AMB 1 MILIÓ D'UNITATS I CREIXERÀ AMB FORÇA ELS TRES PRÒXIMS ANYS FINS 1,5 MILIONS EN 2023

EL MERCAT TANCARÀ AMB 1 MILIÓ D’UNITATS I CREIXERÀ AMB FORÇA ELS TRES PRÒXIMS ANYS FINS 1,5 MILIONS EN 2023

La previsió de vendes totals el 2020 és de 1.008.040 unitats. En 2021 s’estima un creixement de l’23,2% (1.241.565 unitats); en 2022, de l’15,9% (1.438.903), i en 2023, de l’5,7% (1.520.213).

El mercat d’ocasió, tot i que també descendeix, guanya importància relativa anterior acabar l’any amb una ràtio de 2,05 vehicles d’ocasió per cada un de nou, un 22,4% més que el 2018.
El rènting repeteix com l’opció de finançament preferida per les empreses espanyoles (42%) per a la contractació de vehicles corporatius. Tot i patir els efectes de la pandèmia, caurà gairebé un 19% en 2020 a matriculacions, és capaç d’incrementar la seva flota en un 4,6%.
El 43% de les empreses ja ha pres mesures per reduir les emissions de les seves flotes.
Canviar la combinació energètica en la política de flota per no superar els límits de CO2 és l’opció triada per un terç de les firmes espanyoles per adaptar-se a l’WLTP.
La diversitat de l’mix energètic a les flotes corporatives contínua en ascens. L’opció que més convenç a les firmes espanyoles és el vehicle híbrid: un 18% ja l’ha implementat i un 53% la va implementar en els propers tres anys (vuit punts més que la mitjana de la UE).
Gairebé sis de cada deu companyies espanyoles ja utilitza o valora acceptar altres alternatives a l’cotxe d’empresa en el proper trienni, tres punts menys que la mitjana comunitària.