EL NOU AUDI S8: IMPRESSIONANTS PRESTACIONS EN EL SEGMENT DE LES BERLINES DE LUXE ESPORTIVES

,

Motor V8 d’alt rendiment, amb 420 kW (571 CV) i 800 Nm de parell. Combinació única d’innovadors sistemes de suspensió que asseguren un extraordinari comportament dinàmic. Disseny característic dels models S, combinant elegància i esportivitat.

El nou Audi S8 combina un luxe progressiu amb l’actitud dinàmica pròpia d’un atleta, alhora que confirma la seva reputació com a referència del lema de la marca, A l’avantguarda de la tècnica, amb els seus innovadors sistemes de suspensió. El seu motor 4.0 TFSI -un bloc de vuit cilindres biturbo- rendeix 420 kW (571 CV) i fa gala d’un contundent parell màxim de 800 Nm. Es combina amb la tecnologia MHEV per a una perfecta simbiosi entre eficiència i confort, oferint a més un elevat nivell de prestacions. La suspensió activa predictiva, la direcció a les quatre rodes i la transmissió quattro amb diferencial posterior esportiu de sèrie, proporcionen una extraordinària dinàmica de conducció. El nou Audi S8 empra elements específics de disseny per expressar amb total precisió l’esportiva elegància de la refinada berlina de luxe.
Motor d’impressionants prestacions

Amb la seva configuració V8 i la seva tecnologia d’hibridació lleugera (Mild Hybrid), el motor d’alt rendiment de l’Audi S8 ofereix una suavitat màxima. La seva potència de 420 kW (571 CV), un parell motor de 800 Nm i els seus dos turbocompressors permeten que hi hagi empenta de sobres disponible per a qualsevol situació. La velocitat màxima està limitada electrònicament a 250 km / h. Les camises de fosa dels cilindres, dins el bloc d’alumini, redueixen la fricció de cara a un funcionament excepcionalment suau. Les papallones del sistema d’escapament activades automàticament realcen l’impressionant so.

L’emoció i les prestacions pròpies d’un cotxe esportiu es veuen acompanyades pel confort i l’eficiència energètica. El sistema Mild Hybrid (MHEV) funciona contínuament per reduir el consum de combustible. El seu alternador / motor d’arrencada de 48 volts accionat per corretja, i la bateria de ions de liti, possibiliten avançar per inèrcia amb el motor desactivat, així com un ràpid arrencada i una àmplia gamma de funcionament del sistema stop-start. En conducció habitual, és possible un estalvi de combustible de fins a 0,8 litres cada 100 quilòmetres. El sistema cylinder-on-demand, que desactiva individualment una bancada de cilindres en situacions de càrrega reduïda, proporciona una eficiència addicional. El sistema d’àudio del vehicle disposa de cancel·lació activa de so per eliminar el soroll intrusiu a l’habitacle i aconseguir un major confort.

Dinàmica de conducció: suspensió activa, direcció integral i tracció quattro amb

diferencial esportiu

La combinació única de components innovadors en la suspensió permet al vaixell insígnia complir amb l’àmplia gamma de característiques, que van des de la confortable i refinada marxa de creuer d’un luxós sedan, a l’àgil comportament dinàmic d’un esportiu.

El nou S8 equipa de sèrie la suspensió activa predictiva. Aquest sistema d’alta tecnologia, que funciona en combinació amb la suspensió pneumàtica, pot fer pujar o baixar cada roda individualment per mitjà d’actuadors electromecànics. Per tant, permet controlar per primera vegada i de forma activa la posició de la carrosseria en qualsevol situació de conducció, reduint així notablement els moviments de capcineig de la carrosseria en accelerar o frenar, així com el balanceig lateral. La càmera frontal, que detecta irregularitats del paviment de certa entitat, permet que això es faci de forma predictiva.

El nou S8 pot ser un luxós sedan d’alt confort o un cotxe esportiu de gran dinamisme; tot depèn del conductor. El sistema Audi drive select ofereix cinc perfils entre els quals escollir. La manera Comfort + constitueix un perfil nou, amb el qual abordar les corbes es convertirà en un confortable experiència. La carrosseria s’inclina cap a l’interior de la corba fins a en 3 graus, reduint l’efecte de l’acceleració lateral per als ocupants. En mode dynamic, el S8 mostra una reacció instantània a l’entrada de les corbes. El grau màxim de balanceig lateral en girs ràpids és tan sols d’uns 2,5 graus, en comparació amb els 5 graus amb la suspensió normal. La distribució del parell de balanceig generat permet un efecte autodireccional del qual resulta un comportament dinàmic neutre o mínimament sobrevirador. La suspensió activa possibilita una altra nova funció: la carrosseria s’eleva ràpidament 50 mm quan s’actua a la maneta de porta, oferint una entrada i sortida de l’habitacle encara més confortables.