EL NOU BMW M8 MOTOGP SAFETY CAR

EL NOU BMW M8 MOTOGP SAFETY CAR

BMW M GmbH presenta la nova punta de llança a la flota de MotoGP Safety Car: el BMW M8 MotoGP Safety Car. L’automòbil que lidera MotoGP de 625CV es basa en el BMW M8 Competition (consum combinat de combustible: 10.6 – 10.5 l / 100 km *; emissions combinades de CO2: 242-238 g / km *), que va fer el seu debut mundial en BMW Group #NextGen en BMW Welt a Munic a finals de juny, i que s’ha estrenat aquest cap de setmana passat al Gran premi de Red Bull Ring a Àustria.

Vehicles innovadors d’alt rendiment per garantir la seguretat del Mundial de motociclisme és el principi que ha guiat a BMW M GmbH durant més de 20 anys com a soci de l’organitzador de MotoGP Dorna Sports i del “Cotxe oficial de MotoGP”. La companyia amb seu a Munic ha proporcionat la flota oficial de MotoGP Safety Car des de 1999 i el BMW M8 MotoGP Safety Car és l’últim punt culminant en una llarga línia d’automòbils líders d’alta potència. “El BMW M8 i el BMW M8 GTE es van desenvolupar en paral·lel, i aquests gens de carreres distingeixen els models BMW M8 en totes les àrees “, va dir Markus Flasch, president de BMW M GmbH. “Per això va ser un pas lògic per a nosaltres elegir el nou BMW M8 com a base per al nostre nou vehicle de seguretat MotoGP. Fins i tot en la seva versió de producció, aquest automòbil d’alt rendiment és adequat per a un circuit de carreres. Amb les seves característiques tècniques innovadores, és un altre exemple més de la nostra cerca per seguir buscant el límit. Amb el BMW M8 MotoGP Safety Car, estem realment entusiasmats “.

La potència M sota el capó prové del motor més potent mai desenvolupat per a un automòbil en BMW M GmbH. La unitat V8 d’alta velocitat amb tecnologia M TwinPower Turbo desenvolupa 460 kW / 625 CV. La unitat de potència d’alt rendiment s’associa amb una transmissió M Steptronic de vuit velocitats amb Drivelogic, i la potència del motor es canalitza a la carretera a través del sistema de tracció total M xDrive. Una de les característiques que es destaca en particular és un sistema de frenada integrat recentment desenvolupat, una revisió de M que presenta el conductor amb dues configuracions diferents de sensació del pedal del fre.

La interacció precisa entre el tren motriu, la tecnologia del xassís i l’aerodinàmica s’ha perfeccionat acuradament durant el curs de proves intensives a la pista de proves de BMW Group a prop de Miramas al sud de França, el centre de proves d’hivern a Arjeplog , Suècia i el circuit Nordschleife de Nürburgring, juntament amb altres circuits de carreres. L’experiència obtinguda del desenvolupament de l’automòbil de carreres BMW M8 GTE també va tenir un paper en el procés de configuració. El caràcter centrat en el rendiment del motor, la transmissió i el xassís permet que el nou BMW M8 Competition abast de 0 a 100 km / ha 3.2 segons.

El treball manual minuciós en el BMW M Manufaktur a Garching va convertir el model base d’alt rendiment en el BMW M8 MotoGP Safety Car, preparant-lo per aparèixer com un vehicle de competició en cadascuna de les proves del Campionat del Món de Motociclisme. Aquest procés va incloure l’addició de nombroses peces BMW M Performance, moltes de les quals estan disponibles com a peces de readaptació per al model de producció BMW M8. Aquests emfatitzen l’aparença esportiva del Safety Car i compleixen amb tots els requisits funcionals d’aerodinàmica, refredament i construcció lleugera. La transformació del BMW M8 Competition en un MotoGP Safety Car es va completar amb la inclusió de característiques especials de carreres i l’equip de seguretat necessari.

Modificacions per al BMW M8 Safety Car de MotoGP.

Sistema d’escapament esportiu en titani BMW M Performance *
Cues d’escapament en carboni BMW M Performance *
Catifes BMW M Performance
Coberta del motor en carboni BMW M Performance
Difusor posterior de carboni BMW M Performance
Volant Pro BMW M Performance (realitzat en carboni i amb lleves en carboni M Performance)
Graella lateral Air Breather en carboni BMW M Performance
Estriberes laterals en carboni BMW M Performance
Adhesius amb el logo BMW M Performance
Capot amb tancament esportiu
Bomba de combustible per succió
Interruptor principal de bateria
Fars principals amb anell de llum d’emergència
Llums LED al sostre amb suport
Graella frontal amb llums LED d’emergència
Seients esportius RECARO amb arnesos Schroth
gàbia antibolcada
Extintor d’incendis amb suport
Neumaticos Michelin Cup
Graella amb els ‘ronyons’ característics de BMW en vermell
CONSUM I EMISSIONS DE CO2

BMW M8 Competition Coupé with M Performance Parts:

Combined fuel consumption: 10.6 – 10.5 l / 100 km

Combined CO2 Emissions: 242-238 g / km

BMW M8 Competition Coupé MotoGP ™ Safety Car:

Combined fuel consumption: 10.6 l / 100 km

Combined CO2 Emissions: 242 g / km