El nou Citroën C3 s’acosta al puixant mercat de flotes i empreses amb la seva versió Comercial

El nou Citroën C3 Comercial aposta per l’eficiència i les prestacions del motor BlueHDi 75, que ofereix 55 Kw (75 CV) de potència amb un consum de 3,7 l / 100 km.

Amb el llançament de la seva versió comercial, el Nou Citroën C3 porta el seu originalitat i el seu esperit diferent al mercat dels vehicles comercials. Un mercat que Citroën lidera i en el qual la marca ha experimentat un important creixement al canal empreses en el que va d’any. En concret, Citroën ha crescut un 70,9%, per sobre del creixement registrat pel mateix canal, que l’ha fet un 30,4%.

Aquesta versió comercial aprofita al màxim l’espai interior i les prestacions del Nou C3. Propulsada per l’eficient motor BlueHDi 75 S & S, que desenvolupa 55 kW (75 CV) amb un consum de 3,7 l / 100 km en cicle mixt i unes emissions de 96 g / km de CO2, el Nou Citroën C3 Comercial ofereix un espai de càrrega, separat per una reixa, de 589 litres. En aquest espai, el terra està revestit de PVC, un material resistent que permet transportar qualsevol tipus de mercaderia.

Destaca, a més, pel seu nivell d’equipament d’última tecnologia, ja que compta amb ajuda a la sortida en pendent (Hill Assist), alerta de canvi involuntari de carril, indicador de descans recomanat i reconeixement del límit de velocitat.

Amb el Nou C3 Comercial, Citroën trasllada la seva filosofia humana, optimista i intel·ligent als derivats de turisme. Aquest model suposa una alenada d’aire fresc en el seu segment. Una referència en termes de seguretat i ajudes a la conducció, es caracteritza per un disseny únic i atrevit. A més, el seu confort, les seves possibilitats de personalització i la connectivitat són algunes de les seves bases per seduir a empreses i professionals que busquen practicitat i transmetre originalitat i noves experiències.