EL NOU HYUNDAI BAYON CELEBRA EL SEU ESTRENA MUNDIAL EL 2 DE MARÇ

El nou SUV de el segment B, el Hyundai BAYON, s’estrenarà digitalment el 2 de març a les 10:00 PM CET. L’esdeveniment de llançament mundial comptarà amb artistes de tot Europa que presentaran obres d’art inspirades en els detalls de disseny característics de el model.

El nou SUV crossover de el segment B de Hyundai Motor celebrarà la seva estrena mundial el 2 de març. El Nou BAYON s’unirà a l’KONA, TUCSON, NEXE i SANTA FE, convertint-se en l’últim membre de la popular gamma de SUV de Hyundai a Europa. Per celebrar el llançament mundial, se’ls va demanar a nou artistes de tot Europa que creessin una obra d’art única inspirada en elements de disseny característics de l’cotxe. Algunes de les seves obres es presentaran com a part de l’estrena mundial digital. La campanya de llançament comptarà amb les obres dels nou artistes.

El nom de BAYON s’inspira en la bonica i encantadora ciutat de Baiona, al sud-oest de França. El tipus de carrosseria SUV crossover de el Nou BAYON respon a les exigències de conducció per les ciutats europees, per la qual cosa és el model perfecte per als conductors urbans que busquen confort i un excel·lent disseny.

Un disseny únic i molt atractiu

El Nou BAYON compta amb un disseny exterior únic per oferir un aspecte distintiu a la carretera. Els DRL amples i estrets, completament separats dels fars, creen una arquitectura lumínica distintiva, i una banda d’entrada d’aire que s’estén per tota la part davantera de el vehicle generant amplitud. Una àmplia graella davantera crea una postura sòlida. A la part del darrere, dos llums de fre en forma de fletxa, situades en els laterals i unides per una fina línia vermella, accentuen encara més l’amplada de el vehicle.

El Nou BAYON és l’últim model de Hyundai que incorpora la identitat de disseny Sensuous Sportiness, que combina el valor emocional amb solucions de disseny innovadores.

L’estrena mundial digital comptarà amb una exposició d’art

Centrant-se en l’aspecte de el disseny d’aquest nou model, Hyundai va abordar la presentació de el model d’una forma nova i creativa. Es va convidar a nou artistes perquè s’apliquessin les seves pròpies orientacions creatives inspirant-se en els elements de disseny distintius de l’cotxe. Les nou obres d’art que van crear destaquen diferents característiques de el model, aportant una nova perspectiva i destacant l’aspecte únic de l’BAYON.

Els nou artistes són

  • Jan Gemrot (República Txeca)
  • Bahar (França)
  • Guido Zimmermann (Alemanya)
  • Llitera Alberti (Itàlia)
  • Vincent de Boer (Països Baixos)
  • Pola Augustynowiczs (Polònia)
  • Nuriatoll (Espanya)
  • Soyhan Baltaci (Turquia)
  • Nathaniel Rackowe (Regne Unit)

La peça de Jan Gemrot, per exemple, s’inspira en els exclusius fars posteriors en forma de fletxa, creant una atrevida obra d’art amb colors vius.

L’estrena mundial de el Nou BAYON digital tindrà lloc el 2 de març a les 10:00 hores CET i es podrà accedir-hi a través del següent enllaç: https://www.hyundai.com/eu/bayon-unveil. La presentació inclourà obres dels artistes Camilla Alberti, Vincent de Boer i Jan Gemrot. Els nou artistes seran exposats en una galeria d’art digital.