EL NOU HYUNDAI TUCSON ÉS LA MILLOR OPCIÓ PER A la SEGURETAT DE LES FAMÍLIES A LA CARRETERA

EL NOU HYUNDAI TUCSON ÉS LA MILLOR OPCIÓ PER A la SEGURETAT DE LES FAMÍLIES A LA CARRETERA

El Nou Hyundai TUCSON compta amb l’equipament de seguretat més complet de la seva classe, amb funcions avançades que ofereixen una major protecció a la carretera.

L’equipament de seguretat activa i d’assistència a la conducció ha estat actualitzat per incloure l’assistent de conducció a la carretera (HDA) 1.5, el monitor de visió de l’angle mort (BVM) i l’assistent anticol·lisió en l’angle mort (BCA), entre altres tecnologies. L’equipament de seguretat orientat a les famílies de el Nou TUCSON ha estat desenvolupat posant una especial atenció en els passatgers dels seients de les places del darrere per oferir un major grau de seguretat als clients de Hyundai.
Mantenir la seguretat de les famílies és de màxima importància per a qualsevol vehicle nou. Per aquest motiu, Hyundai Motor ha dissenyat el Nou TUCSON com un SUV familiar sense concessions en aquest camp, amb els sistemes més avançats d’assistència a la conducció de la seva classe i un ampli equipament de seguretat activa. Gràcies a les seves funcions integrades, que redueixen les possibilitats de col·lisió i mantenen fora de perill a tots els ocupants a la carretera, el Nou TUCSON és la millor opció per a les famílies.

Avui dia, els cotxes moderns estan equipats amb tecnologies avançades que fan que la conducció sigui més segura que mai. Això suposa un alleujament per als pares, ja que s’ha de tenir una especial cura a l’hora de garantir la seguretat dels seus fills. Per això, Hyundai ha desenvolupat avançades funcions de seguretat per al Nou Hyundai TUCSON amb l’objectiu que els viatges siguin més segurs.

Un sistema amb set coixins de seguretat i un exclusiu coixí de seguretat central davanter

El Nou TUCSON està equipat amb un millorat sistema compost per set coixins de seguretat, que inclou un nou coixí de seguretat central davanter. Aquest coixí de seguretat evita que els passatgers de les places davanteres xoquin entre si en cas de col·lisió, minimitzant així el risc de lesions greus. Si es produeix un impacte frontal o lateral que faci desplegar automàticament els coixins de seguretat, el sistema de frenada multicolisión actua automàticament sobre els frens d’emergència per reduir el risc de col·lisions secundàries o múltiples.

Les funcions de seguretat activa Hyundai SmartSense eviten col·lisions i protegeixen els vianants i als altres usuaris de la carretera

Gràcies a la incorporació de Hyundai SmartSense, un paquet d’última generació de sistemes d’assistència activa a la conducció, el Nou TUCSON ofereix tranquil·litat per a tota la família. Equipat amb sensors, càmeres i radars per detectar obstacles i evitar col·lisions, els ocupants estan en bones mans. A més, els conductors tenen a la seva disposició més formes de controlar el seu entorn durant la conducció, mantenint-los fora de perill.

En un món ideal, els conductors dedicarien el 100% de la seva atenció a la carretera. No obstant això, un nen inquiet al seient del darrere pot fer que això es vegi momentàniament compromès. Una vegada que el conductor torna a centrar-se en la carretera, pot donar-se compte massa tard que el vehicle que el precedeix s’ha aturat del tot. No obstant això, en lloc d’haver de trepitjar ràpidament els frens i fer una parada d’emergència, el Nou TUCSON decelera i frena automàticament en cas necessari, garantint una major seguretat a les famílies. El nou assistent anticol·lisió frontal (FCA) utilitza una càmera orientada cap endavant per escanejar la carretera de manera contínua. Si el vehicle precedent decelera bruscament, o si detecta un risc de col·lisió frontal, ja sigui amb un vehicle detingut, un vianant o un ciclista, el FCA avisa el conductor mitjançant senyals visuals i acústiques. Si el risc de col·lisió augmenta després d’aquesta advertència inicial, el FCA realitza automàticament una frenada d’emergència. La capacitat de protecció de l’FCA s’ha ampliat amb una funció dissenyada per al gir en interseccions: utilitza un radar especialment calibrat per ajudar a evitar col·lisions frontals a l’girar a l’esquerra en una cruïlla (en països amb el volant a l’esquerra).

Els punts morts impedeixen que els conductors tinguin una visió completa de tot el que envolta el vehicle. El Nou TUCSON incorpora l’assistent anticol·lisió en l’angle mort (BCA) per assistir als conductors a l’hora de realitzar un canvi de carril o de incorporar-se a la carretera. Utilitzant un radar situat a la cantonada del darrere, el BCA mostra un avís en els retrovisors exteriors quan detecta la presència d’un altre vehicle. D’aquesta manera, els conductors saben en tot moment quan és segur realitzar el canvi de carril. No obstant això, si el conductor passa per alt aquestes advertències visuals de manera accidental, el BCA li seguirà protegint. Emetent un advertiment sonora i visual en el quadre d’instruments i actuant sobre els frens en cas de risc de col·lisió, el Nou TUCSON manté fora de perill tant als conductors com a les seves famílies.

Per la seva banda, el noves

tiu monitor de l’angle mort (BVM) de el Nou TUCSON va un pas més enllà i proporciona imatges reals de banda i banda de el vehicle. Quan el conductor indica mitjançant l’intermitent que canviarà de carril, la pantalla de l’quadre d’instruments mostra la vista del darrere corresponent, ja sigui en la part esquerra oa la dreta. D’aquesta manera, tant si condueix pels carrers de la ciutat com si ho fa a la carretera, els conductors tindran una imatge més clara de la via per a proporcionar una conducció més segura.

Conduir marxa enrere pot ser una tasca complexa perquè els conductors han de girar-se i comprovar si hi ha obstacles. Amb la càmera de visió posterior poden veure el que hi ha darrere d’ells, però no poden preveure el trànsit creuat. Això sol passar quan es fa marxa enrere en un aparcament molt concorregut. No obstant això, l’assistent anticol·lisió amb el tràfic darrere creuat (RCCA) de el Nou TUCSON aplica automàticament els frens quan detecta que altres vehicles creuen darrere del nostre cotxe si estem fent marxa enrere. Això redueix el risc de patir una col·lisió posterior i protegeix els conductors i als seus passatgers.

El monitor de visió perifèrica (SVM) utilitza càmeres per proporcionar una visió de 360 ​​graus durant les maniobres de marxa enrere. Gràcies a l’SVM, les joguines oblidats al carrer romanen d’una peça i les mascotes de la casa poden dormir sanes i salves.

Funcions de seguretat Hyundai SmartSense que assisteixen a l’conductor i protegeixen els ocupants

El Nou TUCSON prioritza el benestar dels seus conductors i passatgers gràcies a les seves avançades funcions d’assistència a la conducció. Amb la incorporació de sistemes que ajusten automàticament la velocitat, la direcció, etcètera, el vehicle millora significativament la qualitat de la mateixa.

De vegades, els espais estrets dificulten l’aparcament, l’entrada i la sortida de l’cotxe o la càrrega de la mateixa. Amb l’assistent intel·ligent d’aparcament remot (RSPA) de el Nou TUCSON, tot el procés es simplifica. Els conductors dels TUCSON Híbrid Elèctric i TUCSON Híbrid Endollable poden utilitzar la seva clau intel·ligent per moure el vehicle cap endavant i cap enrere de forma remota mentre estan fora de l’cotxe. Ja sigui per entrar en un lloc estret o per sortir d’un espai petit per cordar-se el cinturó a un nen al seient del darrere, el RSPA facilita la vida de l’conductor.

Amb tantes coses a les que cal prestar atenció a la carretera, de vegades és fàcil perdre de vista el límit de velocitat. El Nou TUCSON compta amb l’assistent intel·ligent límit de velocitat (ILLA), que emet alertes visuals si el conductor sobrepassa el límit de velocitat establert en cada moment. A més, el sistema ILLA pot reduir la velocitat fins a un nivell segur per protegir el conductor i als seus passatgers.

L’assistent de conducció a la carretera (HDA) 1.5 és una nova funció de Hyundai SmartSense dissenyada per fer que la conducció en carretera sigui més segura per als conductors i els seus passatgers. Funciona com una combinació d’altres dues funcions: el control de creuer intel·ligent basat en la navegació amb funció de corbes i l’assistent de seguiment de carril. Quan el conductor activa el control de creuer intel·ligent, el HDA utilitza el sistema de navegació de el Nou TUCSON per anticipar el pròxim tram de carretera. Quan es circula per una zona de rectes i corbes, el Nou TUCSON ajusta automàticament la seva velocitat per traçar les corbes que s’aproximin a la via o per adaptar-se a la velocitat màxima gràcies al seu sistema de reconeixement de límits de velocitat. Si el conductor s’acosta a el vehicle que el precedeix, el sistema s’encarregarà de mantenir la distància mínima de seguretat. Si el conductor comença a desviar-se de la seva carril, el HDA ajustarà automàticament la direcció per mantenir el cotxe al centre del seu carril.

Si el Nou TUCSON detecta una conducció distreta o fatigada durant els viatges llargs, activarà el sistema d’alerta d’atenció de l’conductor (DAW). Aquesta funció de protecció de l’conductor monitoritza els patrons de conducció mitjançant l’anàlisi de diversos senyals de el vehicle, com l’angle de direcció, el parell de direcció, la posició de el vehicle al carril i el temps de conducció. Si el sistema detecta patrons que evidencien una manca d’atenció, emetrà una advertència acústica i mostrarà un missatge en el quadre d’instruments per alertar al conductor.

Una conducció distreta implica reaccions retardades. Quan està aturat en un semàfor, el conductor pot centrar la seva atenció en les necessitats dels passatgers de seient del darrere. L’alerta de sortida de el vehicle precedent (LVDA) avisa el conductor quan el vehicle que el precedeix comença a avançar i no reacciona amb la suficient rapidesa.

Funcions de seguretat desenvolupades específicament per protegir els passatgers dels seients del darrere

funcions orientades a la família, com l’alerta de sortida segura (SEW) o l’alerta d’ocupant del darrere (ROA), proporcionen als nens una seguretat addicional. El Nou TUCSON mostra una cura especial per garantir la seguretat dels nens i de la resta de passatgers dels seients del darrere.

La funció SEW de el Nou TUCSON detecta si passen altres vehicles, ciclistes i vianants i emet un advertiment sonora i visual abans que els nens o els passatgers dels seients davanters o darreres surtin de l’cotxe. Aquesta funció de seguretat és molt beneficiosa per als nens que tenen ganes de sortir ràpid de el vehicle només arribar al seu destí, ja que el seu entusiasme no té en compte necessàriament el trànsit que s’aproxima per darrere de l’cotxe.

Finalment, en un món tan accelerat, és possible fins i tot oblidar les coses més importants a l’sortir de el vehicle. Quan s’obre i es tanca una porta del darrere abans d’iniciar un viatge, la funció ROA detecta que hi ha un ocupant o un objecte en els seients del darrere. Quan el conductor arriba al seu destí, apaga el motor i obre la porta per sortir de el vehicle, un missatge al tauler de control i un avís sonor li avisen que ha de comprovar els seients del darrere. Si el conductor fa cas omís d’aquests missatges i tanca el vehicle des de l’exterior, els sensors ultrasònics de l’sostre comencen a buscar automàticament signes de moviment a l’interior i, si els troba, emeten altres avisos a l’conductor. Els sensors no només poden detectar els moviments dels nens, sinó també de les mascotes.