
El nou Nissan Micra incrementa les seves matriculacions un 67% en el que portem d’any i és el vehicle de la seva categoria que més creix
El mes d’octubre ha significat un nou retrocés tal com mostren les dades facilitades avui per les Associacions de Fabricants i Venedors. L’efecte WLTP manté els seus impactes en el mercat espanyol. Si analitzem el comportament dels diferents segments veiem com la “febre del crossover” no para de pujar i avui en dia ja representa més del 40% del mercat. L’altre segment que registra taxes positives és el dels utilitaris que representen el 22% del mercat.
Però, hi ha un altre segment molt important que suposa un 22% del mercat espanyol, que tradicionalment ha estat dels més competitius a Espanya. En aquest sentit, un nouvingut a la categoria, el nou Nissan Micra està consolidant-se com una de les grans alternatives als vehicles tradicionals que dominaven aquest segment. El Nissan Micra, en un context de caiguda del mercat, ha augmentat les seves matriculacions un 67%, amb un total de 6.369 unitats. En el que portem d’any, el Nissan Micra està creixent sis vegades més que el mercat espanyol. És a dir, el Nissan Micra creix en el període gener-octubre un 67%, mentre que el mercat espanyol ho fa a un ritme del 10%. El Nissan Micra és el vehicle de la seva categoria que més creix en el que portem d’any.
SEGMENT CROSSOVER. QASHQAI, LÍDER NATURAL
L’altre gran segment del mercat espanyol és, com ja hem apuntat anteriorment, el segment dels crossovers. Aquí, hi ha un líder indiscutible, el Nissan Qashqai que creix en el que portem d’any un 11,7% i es posiciona com el tercer model més venut en el mercat espanyol i el primer crossover, ja que porta ocupant en els últims onze anys de manera consecutiva.