EL NOU SEAT ARONA, LA MILLOR OPCIÓ EN LA SEVA CATEGORIA

EL NOU SEAT ARONA, LA MILLOR OPCIÓ EN LA SEVA CATEGORIA

Autovista Group considera que el SEAT Arona té el major valor residual del seu segment en sis dels més importants mercats europeus. El Arona destaca, segons CarToMarket-Study, pel seu atractiu disseny atemporal, excel·lent comportament dinàmic i una extraordinària habitabilitat.

La decisió de compra d’un vehicle, tant per part d’una persona física com jurídica, exigeix ​​una acurada avaluació en què cal tenir en compte el preu de compra, però també els costos de manteniment i el valor residual al llarg de la vida útil del vehicle. SEAT ha posat tots aquests conceptes en el centre de la seva estratègia en el moment de desenvolupar el nou SUV urbà, el Arona.

Tal com conclou l’últim CarToMarket-Study de Autovista Group, el SEAT Arona destaca a més, pel seu atractiu disseny, gran presència tecnològic -en nom de la seguretat i la conectividad- i un excel·lent dinamisme; màximes dels models de la gamma SEAT. L’Arona és el segon model de la marca espanyola realitzat sobre la nova plataforma MQB A0 (Modular Quer Baukasten) -igual que la cinquena generació del Eivissa-, i el primer SUV urbà de la història de SEAT.

En l’últim CarToMarket-Study, dedicat als crossover compactes, Autovista Group afirma que el nou SEAT Arona és el cotxe amb una de les menors depreciacions enfront dels seus competidors a Espanya, Alemanya, França, Itàlia, Portugal i Bèlgica. Segons aquest estudi el Arona és, probablement, la millor compra possible del seu segment. La informació reunida per Autovista Group -proveïdor líder d’informació sobre preus i especificacions per als responsables de la presa de decisions automotrius a Europa-, és completament independent, fiable i crítica. És per això que aquesta publicació ha aconseguit posicionar-se com un referent informatiu per a les presa de decisions de compra d’un vehicle o flotes, tant per a persones individuals, com per a empreses.

El nou SEAT Arona, la millor opció en la seva categoria
“El nou SEAT Arona s’ajustarà perfectament a les expectatives dels clients de la cadena de flotes, gràcies al seu habitabilitat, complet equipament i el seu interessant valor residual, propi de segments superiors. Sens dubte, el nostre petit SUV ajudarà a SEAT a captar més clients de flotes “afirma Wayne Griffiths, Vicepresident de Màrqueting i Vendes de SEAT

Superioritat en el seu segment

Tant en la seva versió de gasolina com de dièsel, el nou SEAT Arona és el model que millor valor residual té, com hem dit, amb diferències que arriben a 5 punts percentuals respecte al segon classificat. Sens dubte, els eficients motors de SEAT garanteixen uns costos d’ús reduïts, mentre que la relació preu / equipament i els períodes de manteniment en el servei postvenda, situen el nou Arona com una de les millors opcions del mercat.

En els últims cinc anys, l’estratègia de SEAT s’ha traduït en un creixement del 90% en vendes a flotes. Per això, per a la companyia espanyola resulta fonamental aconseguir les més altes classificacions segons Autovista Group, en els principals mercats europeus amb el nou Arona. Sens dubte, una ferma aposta per reforçar la presència de SEAT en el segment SUV urbà i en el sector de gestió de flotes.

Gràcies a la nova plataforma MQB A0, el SEAT Arona marca un abans i un després en el seu segment en tant a seguretat, comportament dinàmic, tecnologia i habitabilitat, on destaca el seu maleter de 400 litres de capacitat. Així mateix, disposa d’eficients i prestacionals motors de gasolina i dièsel, però també compta amb una versió híbrida com l’aposta més ecològica i econòmica, gràcies als motors TGI de SEAT impulsats per gasolina i Gas Natural Comprimit (GNC). El nou SUV urbà també destaca, d’acord amb Autovista Group, per un excel·lent comportament en carretera, una gran relació cost / prestacions, múltiples possibilitats de personalització i la tecnologia més avançada en seguretat i connectivitat.

Després dels nous Lleó i Eivissa, el SEAT Arona és el tercer llançament de la marca espanyola en 2017 i una baula més de la major ofensiva de producte mai realitzada per SEAT, en la qual destaquen també el Ateca i el futur SUV de 5 o 7 places que veurà la llum en 2018. Així mateix, al començament de 2018 SEAT oferirà el Digital Cockpit al LEÓN i el Ateca i, una mica després, en l’Ibiza i el Arona.

Per la seva banda, les vendes de SEAT segueixen pujant constantment. Entre gener i agost de 2017, SEAT va lliurar 315.000 vehicles a tot el món, un augment del 13,7% respecte al mateix període de 2016. Unes xifres que signifiquen els millors resultats dels últims setze anys. A més, el benefici operatiu de SEAT va arribar als 130 milions d’euros en els sis primers mesos de 2017, un 41% més que en el mateix període de l’any anterior.