El nou SEAT Ibiza, una excel·lent opció de compra

La decisió de compra d’un cotxe exigeix una acurada avaluació per part del client, ja sigui un individu o una empresa. És essencial tenir en compte no només el preu de compra, sinó també els costos de manteniment i el valor residual al llarg del temps. Per aquesta raó, SEAT ha posat els costos de manteniment i el valor residual en el centre de la seva estratègia en el desenvolupament del nou Ibiza.

Els eficients motors de SEAT garanteixen uns costos de manteniment reduïts i la relació preu / equipament situa al nou Eivissa entre les millors opcions del mercat. Els períodes de manteniment en el servei postvenda estan programats per fer que SEAT sigui la millor inversió. “Gràcies al seu disseny dinàmic i intemporal i la seva millorada amplitud interior, combinada amb l’avançada tecnologia pròpia de segments més alts, la nova generació del llegendari model de SEAT portarà a la marca al següent nivell en el sector dels cotxes de flota”, assegura Wayne Griffiths, vicepresident de Màrqueting i Vendes de SEAT. En altres paraules, no només proporciona un total plaer de conducció, sinó també un alt valor afegit en cada etapa del cicle de vida del vehicle.
No és d’estranyar que Autovista Group, proveïdor líder d’informació sobre preus i especificacions per als responsables de la presa de decisions automotrius a Europa, consideri al nou SEAT Ibiza com el cotxe amb una de les menors depreciacions entre els competidors inclosos en el CarToMarket- study i, per tant, pot convertir-se en la millor compra possible en el seu segment. En comparació amb l’actual Eivissa, Autovista Group ha qualificat el nou SEAT Ibiza amb un augment de fins a 9 punts percentuals. La informació reunida per Autovista Group és completament independent, fiable i crítica, el que significa que els usuaris, sigui com a individus o com a empreses, poden prendre la decisió més informada quan es tracta de comprar una flota o adquirir un vehicle nou.
La cinquena generació del SEAT Eivissa, que feia el seu debut al passat Saló Internacional de Ginebra i que acaba d’acabar la presentació internacional de premsa, sortirà a la venda en el proper mes de juny.

El model més emblemàtic de la marca espanyola, completament renovat, ha estat desenvolupat i construït sobre la nova plataforma modular MQB A0 del Grup Volkswagen. El nou Ibiza estrena per primera vegada en aquest segment aquesta plataforma, que inclou l’última tecnologia del Grup Volkswagen i també posa de manifest la importància de la marca SEAT dins del Grup. La nova plataforma MQB A0 contribueix a un notable augment de l’espai interior, i també permet tenir una carrosseria més rígida que dóna com a resultat un comportament dinàmic millorat i un rendiment de xoc millorat.

El nou SEAT Ibiza compta amb la tecnologia més avançada com Front Assist, Control de Creuer Adaptatiu ACC, sistema Kessy d’entrada i arrencada sense clau, nova generació de sensors d’aparcament davanters i del darrere, càmera de visió posterior, pantalla tàctil de 8 polzades, carregador sense fil, fars Full LED i connectivitat total. I és que el nou Ibiza és l’únic cotxe disponible 100% connectat gràcies a tres opcions: Apple Car Play, Android Auto i Mirror Link. El seu extraordinari comportament dinàmic sumat a un ampli augment de confort i espai interior van ser destacats per 120 experts internacionals de tot Europa que van provar el nou Eivissa durant el SEAT Residual Value Event a principis de febrer. Els experts en valors residuals van subratllar la superior dinàmica de conducció i funcionalitat del model espanyol, el disseny emocional i atemporal, la qualitat global percebuda i la generosa amplitud amb el major maleter enfront dels seus competidors. I, encara que el nou SEAT Ibiza és ara un cotxe més madur, al mateix temps manté el seu esperit juvenil i segueix sent tan funcional, còmode i esportiu com ho ha estat sempre. Però a més, el nou Ibiza porta amb si un fantàstic valor afegit en termes de preu, costos de manteniment, valor residual, qualitat i equipament.

Per SEAT és clau aconseguir les més altes classificacions segons Autovista Group en els principals mercats europeus amb el nou Ibiza. No és una coincidència que SEAT hagi aconseguit un creixement del 90% en vendes a flotes en els últims cinc anys a causa de la sòlida estratègia de la marca. Sens dubte, el llançament de la cinquena generació de l’Ibiza farà que la presència de SEAT es torni a sentir en el sector de gestió de flotes gràcies als seus majors dimensions, superior rendiment dinàmic, qualitat, equipament, tecnologia avançada i cost total de propietat.

El nou Ibiza reflecteix la culminació d’una fase de consolidació i l’inici d’un nou període de creixement que succeeix precisament en l’any en que SEAT llança la major ofensiva de productes. Les vendes de SEAT estan creixent de manera sòlida, amb 158.700 vehicles entre gener i abril de 2017, un 14,5% més que en el mateix període de 2016 (138.600). Com a resultat de l’augment de les vendes, la facturació s’ha incrementat un 20,2%, arribant a un rècord de 2.487 milions d’euros el primer trimestre de 2017.