
EL NOU SUV FORD EDGE DEBUTA AMB NOU MOTOR ECOBLUE BITURBO DE 238 CV I INNOVADORES TECNOLOGIES D’AJUDA AL CONDUCTOR
El nou SUV Ford Edge debuta a Europa en versió ST-Line, oferint innovadores tecnologies d’assistència de conducció, noves i potents motoritzacions i especificacions de confort premium. El motor EcoBlue 2.0 litres de 238 CV de Ford incorpora el nou sistema biturbo que optimitza el parell i l’eficiència de combustible.
Ford ha presentat als seus clients europeus el nou tot camí Ford Edge, el SUV més avançat tecnològicament de la companyia.
El nou Ford Edge ofereix una àmplia gamma de tecnologies d’ajuda al conductor basades en càmeres i sensors dissenyades per fer que els viatges siguin més còmodes i menys estressants i per ajudar els conductors a mitigar o evitar els efectes de col·lisions. Arriben per primer cop a Europa l’Fre Postcolisión, l’Auxiliar de Viratge Evasiu i el Control de Creuer Adaptatiu amb Stop-and-Go i Assistent de Centrat de Carril.
El nou Edge també portarà per primer cop un nova i potent variant biturbo del motor dièsel EcoBlue 2.0, combinat amb una nova transmissió automàtica de vuit velocitats.
El nou Edge, presentat en versió esportiva ST-Line, compta amb un disseny darrere i davanter millorat, una àmplia reixa, detalls de color i llantes d’alumini de 20 polzades.
“El nou Ford Edge, que ajuda als nostres usuaris a bregar amb el trànsit mitjançant les nostres tecnologies d’ajuda al conductor més avançades fins a la data i que està equipat amb el nostre nou, refinat i eficient motor dièsel EcoBlue 2.0 litres amb canvi automàtic de vuit velocitats , és una interessant novetat per al creixent nombre d’usuaris europeus que s’està decantant cap al segment SUV “, ha assegurat Roelant de Waard, vicepresident de Màrqueting, Vendes i Servei de Ford Europa.
SUV intel·ligent per a un món intel·ligent
El nou Ford Edge porta a Europa per primera vegada tres tecnologies d’ajuda al conductor:
Fre Postcolisión: Ajuda a reduir l’impacte d’una possible segona col·lisió activant automàticament pressió de fre moderada quan es detecta una primera col·lisió; reduir la velocitat del vehicle pot reduir potencialment les ferides als ocupants i el dany al vehicle
Assistent de Direcció evasiva: Ajuda als conductors a moure entre vehicles detinguts o que circulen més lents per evitar col·lisions. Ha estat dissenyat per operar a velocitats urbanes i d’autovies, i utilitza el radar i una càmera per detectar vehicles detinguts o que circulen més a poc a poc i ofereix suport de direcció per permetre als conductors maniobrar al voltant d’un vehicle en cas de col·lisió imminent
Control de Creuer Adaptatiu amb Stop-and-Go i Centrat de Carril: Ajuda al vehicle a mantenir una còmoda distància amb els vehicles que tenim al davant i ajuda a reduir l’estrès durant trajectes llargs a la carretera en els quals no hi ha molt trànsit ajudant a que el vehicle es mantingui centrat en el seu carril
Altres tecnologies d’ajuda al conductor que utilitzen càmeres, radars i sensors ultrasònics per reduir l’estrès dels conductors inclouen el Sistema d’Il·luminació Frontal Adaptativa, el Sistema d’Informació de Punts Cecs, els Fars Antidestellos, el Limitador de Velocitat Intel·ligent, l’Alerta de manteniment de Carril, l’Auxiliar precol·lisió amb Detecció de vianants i el Reconeixement de Senyals de Trànsit.
Conduir i estacionar en ciutats i zones urbanes és més còmode i menys exigent amb dispositius com l’Alerta de Trànsit Creuat, el sistema de Direcció Adaptativa Ford, l’Auxiliar d’Estacionament Actiu amb Aparcament Perpendicular, l’Auxiliar d’Aparcament Lateral i el Park Out Assist, que ajuda els conductors a sortir de places d’estacionament.
Prestacions poderosament sofisticades
El nou Edge utilitza l’última tecnologia de motor de Ford per oferir unes prestacions versàtils costat de eficiència de combustible i emissions de CO2 optimitzades *.
El nou motor dièsel EcoBlue 2.0 litres biturbo ofereix la potència, parell i prestacions de conducció d’un motor de major capacitat al costat de l’eficiència optimitzada i baixes emissions de CO2 habituals en motors de menor capacitat *.
La nova configuració de motor, que inclou per primera vegada en el motor dièsel EcoBlue un sistema biturbo avançat, manté la tecnologia avançada d’injecció de combustible i baixa fricció de l’arquitectura EcoBlue per ajudar a complir amb els estrictes estàndards d’emissions Euro Stage 6.
El motor EcoBlue biturbo 2.0 litres i 238 CV del nou Edge es combina amb el sistema de tracció Total Intel·ligent de Ford per oferir uns nivells optimitzats de bat baix, soroll i vibracions, alhora que ofereix una acceleració suau i lineal que permet una experiència de conducció més còmoda.
Un turbo petit d’alta pressió i un turbo de major grandària de baixa pressió treballen en sèries a baixes revolucions per oferir una major resposta i un millor parell. A velocitats
més altes de motor, al turbo més gran treballa en solitari per produir l’impuls necessari per assolir potència màxima.