EL PORSCHE CAYENNE més potent ÉS UN híbrid endollable

EL PORSCHE CAYENNE més potent ÉS UN híbrid endollable

Model cimera de la gamma, amb 680 CV i una autonomia en elèctric de fins a 40 quilòmetres.

Porsche continua avançant en el terreny de la electromobilitat i, com ja passava amb el Panamera, ara el Cayenne compta amb una variant híbrida endollable com a versió cimera del model. El Cayenne Turbo S E-Hybrid i el Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé arriben a una potència de 680 cavalls (500 kW), gràcies a la interacció intel·ligent d’un motor V8 de quatre litres (550 CV / 404 kW) i d’un motor elèctric integrat en la transmissió Tiptronic S de vuit velocitats (136 CV / 100 kW). El parell màxim del sistema, de 900 Nm, està disponible tot just superat el règim de ralentí. Tots dos models acceleren de 0 a 100 km / h en 3,8 segons i la seva velocitat màxima és de 295 km / h. Aquest excepcional rendiment va acompanyat d’un alt nivell d’eficiència: els Cayenne Turbo S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid Coupé poden circular en manera elèctrica fins a 40 quilòmetres amb zero emissions. El consum mitjà en el cicle homologat NEDC és de 3,9-3,7 l / 100 km (benzina) i de 19,6-18,7 kWh / 100 km (electricitat) .A més d’aquests dos models, la gamma híbrida de Porsche inclou ara el nou Cayenne e-Hybrid Coupé, amb una potència de 462 cavalls (340 kW), un parell de 700 Nm i una autonomia elèctrica de fins a 43 quilòmetres. El Cayenne E-Hybrid, que ve ja amb filtre de partícules de gasolina, es pot sol·licitar novament.
Una velocitat de fins a 135 km / h només amb el motor elèctric

Com tots els Porsche híbrids endollables, el nou model cimera de la família Cayenne també és un dels vehicles més esportius en el segmentopremium gràcies al sistema de propulsió híbrid, no malgrat ell. En els Cayenne Turbo S E-Hybrid, el motor elèctric està situat entre el V8 de gasolina i la transmissió Tiptronic S de vuit marxes.

Els dos motors estan interconnectats a través d’un embragatge col·locat dins del mòdul híbrid, que s’anomena Actuador de Embragatge Elèctric (ECA per les sigles en anglès). En la manera de conducció E-Power, el motor elèctric pot propulsar el vehicle per si mateix fins a una velocitat màxima de 135 km / h. També es pot utilitzar en altres maneres per aconseguir un extra de potència. Hi ha la possibilitat de seleccionar aquestes maneres per mitjà del Sport Chrono Package de sèrie (Hybrid Acte, Sport i Sport Plus). Porsche ha pres aquesta estratègia de propulsió del superesportiu 918 Spyder.

La bateria de ions de liti està instal·lada sota el pis del maleter i té una capacitat de 14,1 kWh. La bateria d’alt voltatge es pot carregar completament en 2,4 hores amb el carregador AC de 7,2 kW que porta de sèrie el cotxe, quan s’utilitza una connexió de 400 volts i 16 amperes. El procés de càrrega dura sis hores en un endoll domèstic convencional de 230 volts i 10 amperes. La càrrega es pot programar també amb el Porsche Communication Management (PCM) o amb l’app Porsche Connect (per a smartphones i Apple ® Watch).

Sistema de control dinàmic del xassís, suspensió pneumàtica i frens ceràmics de sèrie

El Cayenne Turbo S E-Hybrid i el Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé vénen amb un ampli equipament de sèrie, en què destaquen el sistema elèctric d’estabilització del balanceig Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), el diferencial autoblocant del darrere Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), el sistema de frens d’alt rendiment Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), les llantes d’aliatge lleuger de 21 polzades en disseny Aero i amb extensions dels passos de roda en el color de la carrosseria, la direcció Power Steering Plus i el Sport Chrono Package. La suspensió adaptativa de tres càmeres, que inclou la gestió activa dels amortidors Porsche Active Suspension Management (PASM), garanteix un ampli espectre d’ajustos per aconseguir un elevat confort de marxa i el dinamisme típic de Porsche. També estan disponibles com a equipament opcional les llantes d’aliatge lleuger de fins a 22 polzades i un eix posterior direccional.

Connectivitat completa i sistema de climatització auxiliar de sèrie

Tots els models Cayenne tenen connectivitat completa en el seu equipament estàndard. Això permet la navegació online amb informació de trànsit en temps real, el control per veu intel·ligent i una àmplia varietat de serveis Porsche Connect, entre ells, la recerca d’estacions públiques de recàrrega. Altres opcions que hi haurà disponibles quan arribi el nou any model són l’Apple CarPlay® sense cables, els nous ports de connexió USB-C i una safata per dipositar el telèfon mòbil amb la funció de càrrega per inducció. Tots els híbrids de Porsche compten amb un sistema de climatització auxiliar de sèrie, que es pot controlar de forma remota a través del PCM i de l’app Porsche Connect, amb el qual escalfar o refredar el vehicle fins i tot quan l’encesa és en línia.

Tots els Cayenne tenen fars LED, un sistema de control de creuer amb funció de limitador de velocitat, protecció de vianants amb càmera i Park Assist davant i darrere, que inclou la càmera de visió posterior en el cas del Cayenne Coupé. Entre els extres trobem els fars màtrix LED, 1 head-up display, visió nocturna amb càmera d’imatge tèrmica i el copilot digital Porsche InnoDrive, que engloba el control de creuer adaptatiu, l’assistent de manteniment de carril, el reconeixement de senyals, el guiat actiu pel carril, l’assistent per a encreuaments i la frenada d’emergència.

Estrena doble: Cayenne Coupé V6 i V8 híbrid

Amb el Cayenne Coupé, Porsche ha afegit una variant encara més esportiva a la seva reeixida gamma SUV. Destaca per les línies afilades d’aquesta carrosseria (amb el seu sostre exclusiu i la seva secció posterior), un spoiler posterior adaptatiu, dos seients individuals per a les places del darrere i dos dissenys de sostre diferents: un de fix panoràmic de vidre i el opcional de carboni. Com el seu germà, el SUV coupé està disponible ara en dues versions híbrides diferents. Una d’elles porta el motor V8 biturbo de 4.0 litres i l’altra el V6 turbo de 3.0 litres. El nou Cayenne E-Hybrid Coupé té una potència total de 462 cavalls (340 kW) i un parell de 700 Nm. Juntament amb el Sport Chrono Package de sèrie, accelera de 0 a 100 km / ha 5,1 segons (5,0 segons amb els packs esportius lleugers) i arriba a una velocitat màxima de 253 km / h. El consum mitjà, d’acord amb el Nou Cicle de Conducció Europeu (NEDC per les sigles en anglès), és de 3,2-3,1 l / 100 km (benzina) i de 18,7-17,7 kWh / 100 km (elèctric). L’autonomia elèctrica arriba a 43 quilòmetres.

 

preus

Ja es poden fer comandes de les quatre versions del Cayenne híbrid. Els preus finals a Espanya són:

Cayenne E-Hybrid: 94.761 euros.
Cayenne E-Hybrid Coupé: 99.117 euros.
Cayenne Turbo S E-Hybrid: 177.041 euros.
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé: 180.792 euros.
 

Cayenne Turbo S E-Hybrid: Consum combinat de combustible 3,9-3,7 l / 100 km, consum d’electricitat 19,6-18,7 kWh / 100 km, emissions combinades de CO2 90-85 g / km

Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé: Consum combinat de combustible 3,9-3,7 l / 100 km, consum d’electricitat 19,6-18,7 kWh / 100 km, emissions combinades de CO2 90-85 g / km

Cayenne E-Hybrid: Consum combinat de combustible 3,2-3,1 l / 100 km, consum d’electricitat 18,5-17,6 kWh / 100 km, emissions combinades de CO2 74-70 g / km

Cayenne E-Hybrid Coupé: Consum combinat de combustible 3,2-3,1 l / 100 km, consum d’electricitat 18,7-17,7 kWh / 100 km, emissions combinades de CO2 75-72 g / km

Els valors de consum i emissions de CO2 estan determinats d’acord amb el nou sistema d’homologació Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP o Procediment de Proves Mundial harmonitzat per a Vehicles Lleugers). Els valors NEDC derivats d’ell poden continuar especificant durant un temps determinat. Aquests valors no es poden comparar amb els assolits fins a la data amb el procediment de mesurament NEDC.