EL PROFESSOR GERRY McGovern, NOU MEMBRE DE LA JUNTA DIRECTIVA DE JAGUAR LAND ROVER

Thierry Bolloré, CEO de Jaguar Land Rover, ha anunciat la incorporació a la Junta directiva, de l’Professor Gerry McGovern (oficial de l’Ordre Britànica), Chief Creative Officer de Jaguar Land Rover.

A l’octubre de 2020, es va nomenar a McGovern Chief Creative Officer de Jaguar Land Rover, el que demostra la importància que adquireix el lideratge en disseny dins el futur de Jaguar Land Rover.

A mesura que Jaguar Land Rover transforma el seu negoci i redefineix la seva direcció estratègica, aquesta incorporació destaca la crucial importància de la creativitat en la prosperitat futura de Jaguar Land Rover.

En paraules de Bolloré: «Entre les responsabilitats de Gerry com Chief Creative Officer es troben el lideratge de les funcions de disseny de Jaguar i Land Rover, el desenvolupament de la personalitat i la distinció de cada model amb la seva passió i energia habituals. A més, per millorar i protegir les nostres dues grans marques, Gerry se centrarà en la línia creativa de les comunicacions visuals globals de Jaguar i Land Rover per garantir un aspecte i experiència consistents i adaptades a la personalitat única de cada marca. L’enfocament innovador i pioner de Gerry ens servirà d’inspiració i guia, i millorarà l’experiència dels clients en tot el món ».

McGovern gaudeix d’una excel·lent reputació en el món de el disseny i ha tingut un paper tan important en la transformació de Land Rover que no es pot subestimar. Des del avantguardista Range Rover Evoqui de 2010 fins l’atractiu Land Rover Defensar, McGovern ha definit i desenvolupat una nova generació de vehicles Range Rover, Discovery i Defensar

En aquest nou lloc, la creativitat i experiència empresarial de McGovern es posaran a més a el servei de la gestió de la marca Jaguar amb l’objectiu de redefinir el seu futur.

McGovern va declarar: «És un honor formar part de la Junta directiva de Jaguar Land Rover, i de tenir l’oportunitat de liderar al meu equip en la reinvenció creativa de Jaguar i més de continuar avançant en la transformació de Land Rover. Estic convençut que l’autèntic valor de el disseny és desenvolupar la imatge de marca que ajudés a millorar la vida dels usuaris ».