EL SEAT ATECA, GUANYADOR DEL PREMI ‘FLOTES 2017’

El SUV compacte de SEAT rep el premi al model que més ha crescut al canal d’empreses, sumant-se així al seu ja reconegut èxit entre particulars. El SEAT León continua el seu èxit comercial en els dos canals de vendes, i obté el premi al tercer model més venut al canal de flotes.

L’Associació de Gestors de Flotes d’Automòbils, AEGFA, i un jurat compost per personalitats del sector, s’han atorgat dos guardons SEAT en els Premis Flotes 2017. D’una banda, el Ateca ha estat el guanyador del premi “Flotes 2017” com el model que més ha crescut al canal d’empreses. Per una altra, el León aconsegueix el guardó al tercer model més venut a aquest canal, mantenint així el seu bon posicionament arrelat en els últims anys.

Sens dubte, l’excel·lent ritme de vendes, tant del Ateca com de la gamma León, ha tingut el seu merescut reconeixement en l’edició d’aquest any dels premis organitzats per AEGFA, que prenen com a referència les dades de l’empresa Urban Science, al període de temps entre juliol 2016 i juny 2017. Arantxa Esteban, directora de Vendes Especials i VO de SEAT Espanya, i Daniel Saenz, Gerent de Renting i Grans Comptes de SEAT Espanya, han estat els encarregats de recollir tots dos guardons en un acte celebrat a Madrid.

Ateca i Lleó, models clau de l’èxit

SEAT uneix en tots els seus models un seguit d’atributs, essència de la companyia, i valorats positivament pels responsables de flotes de les diferents empreses: atractiu disseny, una àmplia i potent gamma d’eficients motors, gran presència tecnològic, en nom de la seguretat i la connectivitat, i habitacles de grans dimensions i funcionalitat. Ara bé, el seu refinat comportament i confort de rodament, al costat del seu enorme caràcter dinàmic, marquen la diferència entre la competència.

“És un autèntic honor rebre els premis que AEGFA atorga al León i al Ateca. El primer d’ells manté una posició privilegiada al canal d’empreses, mentre que el Ateca acapara cada vegada més reconeixement, després de l’èxit comercial que està recollint “, comenta Arantxa Esteban. “Cal destacar la bona acollida del primer SUV de SEAT, líder de vendes entre particulars i amb un creixement inqüestionable entre empreses, en poc més d’un any d’existència”, conclou la directora de Vendes Especials i V.O. de SEAT Espanya.

Tots dos models de SEAT combinen a la perfecció el seu equilibri entre qualitat i preu. És una compra racional que satisfà un dels principis més importants que regeix tota decisió de compra d’una flota: optimitzar els costos de mobilitat corporativa satisfent, al seu torn, les necessitats d’empresa i usuaris.

Així mateix, l’àmplia gamma de productes de SEAT resulten idonis per a fórmules de rènting. A més del Ateca, destaca també la seva oferta més eficient amb motors de tecnologia híbrida, que donen feina gasolina i Gas Natural Comprimit (GNC), disponibles al León, l’Ibiza, el Mii, i properament al nou Arona.
Evolució positiva de SEAT al canal del rènting

SEAT ha experimentat una destacada evolució al canal del rènting durant els últims anys aconseguint, a més, consolidar aquest creixement. El 2012, la quota de mercat de SEAT era del 5,3% i es va arribar a les 3.700 unitats comercialitzades a través dels diferents operadors de rènting del mercat espanyol. Dos anys després, el 2014, la companyia espanyola va aconseguir una excel·lent quota de mercat del 7,3% que li va permetre superar les 5.500 vendes. El 2015, SEAT va superar les 6.500 vendes en rènting. Finalment, en l’acumulat fins a octubre de 2017, la quota de mercat de rènting de SEAT ha aconseguit un 7,7%, amb un total de 8.131 matriculacions, un creixement del 34% respecte al mateix període de l’any passat. Sens dubte, una evolució tremendament positiva.