El SEAT León, guanyador del premi "FLOTAS 2016"

El SEAT León, guanyador del premi “FLOTAS 2016”

Demostra l’excel·lent comportament en vendes de la gamma León en flotes. Disseny, eficiència i versatilitat caracteritzen l’atractiu compacte espanyol. Arantxa Esteban, directora de Vendes Especials i V.O. de SEAT Espanya, ha recollit el guardó en un acte celebrat a Madrid.

L’excel·lent ritme de vendes de la gamma León al canal Empreses ha tingut el seu merescut reconeixement en els premis “Flotes 2016” atorgats per la AEGFA (Associació de Gestors de Flotes d’Automòbils). I és que el compacte de SEAT ha estat guardonat com el model més venut en aquest important canal durant l’últim any, el que satisfà enormement a la marca espanyola. Arantxa Esteban, directora de Vendes Especials i V.O. de SEAT Espanya, ha estat l’encarregada de recollir el premi en un acte celebrat a Madrid.

El SEAT León uneix disseny, eficiència, tecnologia i versatilitat, atributs molt valorats pels responsables de flotes de les diferents empreses. Arantxa Esteban comenta que “és un honor rebre aquest premi que atorga la AEGFA el SEAT León. Des de la seva arribada al mercat el 2012 amb la tercera generació, el Lleó ens ha permès donar un gran salt de qualitat que han apreciat i valorat tots els clients. M’agradaria destacar la versió familiar ST, que s’ha posicionat com a líder indiscutible des que va iniciar la seva comercialització al mercat espanyol “, conclou la directora de Vendes Especials i V.O. de SEAT Espanya.

Optar per SEAT és triar una opció que combina a la perfecció l’equilibri entre qualitat i preu. És una compra racional que satisfà un dels principis més importants que regeix tota decisió de compra d’una flota: optimitzar els costos de mobilitat corporativa satisfent, al seu torn, les necessitats d’empresa i usuaris.

Evolució positiva de SEAT al canal del rènting

SEAT ha experimentat una destacada evolució al canal del rènting durant els últims anys, aconseguint, a més, consolidar aquest creixement. El 2012, la quota de mercat de SEAT era del 5,3% i es va arribar a les 3.700 unitats comercialitzades a través dels diferents operadors de rènting del mercat espanyol. Dos anys després, el 2014, la companyia espanyola va aconseguir una excel·lent quota de mercat del 7,3% que li va permetre superar les 5.500 vendes. I el 2015, SEAT va superar les 6.500 vendes en rènting. Sens dubte, una evolució tremendament positiva en què hi ha tingut a veure la gamma del SEAT León premiada per la AEGFA.