EL SEAT TARRACO TRIAT PELS JUGADORS DE GOLF COM "COTXE IDEAL"

EL SEAT TARRACO TRIAT PELS JUGADORS DE GOLF COM “COTXE IDEAL”

El SEAT Tarraco ha estat elegit pels jugadors de golf com “Cotxe Ideal” per reunir tots els requisits que demanen els golfistes, tant per a un ús diàriament com per a la pràctica de l’esport de golf: utilitat, habitabilitat, relació qualitat / preu, i respecte pel medi ambient.

El director de Comunicació de SEAT Espanya, Fernando Salvador, va ser l’encarregat de recollir el premi en un acte celebrat al Club de Golf Olivar de la Hinojosa, a Madrid.

Emmarcat en la XI edició de la Copa d’Espanya de mitjans de Comunicació, el premi “Cotxe Ideal” per als jugadors de golf es tria mitjançant votació oberta i pública a tots els participants de l’torneig, entre una preselecció de mitja dotzena de vehicles, elegits per un jurat de 63 periodistes i professionals especialitzats en els sectors de l’motor i el golf.

El SEAT Tarraco va obtenir la victòria superant a rivals com el Mitsubishi Outlander, el Peugeot 508 SW, el Jeep Wrangler, el Hyundai Kona Híbrid i el Renault Kadjar.

SEAT Tarraco, màxima seguretat i refinament

Dissenyat i desenvolupat a les instal·lacions de SEAT a Martorell (Barcelona) i produït a Wolfsburg (Alemanya), el nou Tarraco és un vehicle versàtil i pràctic gràcies als seus fins a set places disponibles, ia un dels maleters més grans de la seva categoria (760 litres amb cinc places i 700 litres amb set).

El nou vaixell insígnia de la marca espanyola ofereix un elevat nivell de refinament, qualitat i acabats, i presenta una excel·lent capacitat de conducció i rendiment. Així mateix, se situa com la referència en seguretat dins del seu segment, gràcies a la seva gran dotació d’equipament tecnològic, destacant innovadors assistents a la conducció com són els de pre-col·lisió i bolcada, entre d’altres. La seva relació qualitat / preu destaca pel seu ampli llistat d’equipament de sèrie, i per un preu que parteix dels 32.980 euros, sense descomptes aplicats.

El SEAT Tarraco ofereix un gran comportament dinàmic gràcies a la tracció integral 4Drive, el sistema de Direcció Progressiva i el Control Dinàmic d’Xassís (DCC) -que regula la fermesa de cada amortidor per separat tant de forma automàtica, com sota demanda de l’conductor- . Els seus potents i eficients motors de 150 i 190 CV, tant de gasolina com dièsel, disposen de l’etiqueta mediambiental C, i poden anar associats a un canvi automàtic DSG de set velocitats o a una caixa manual de sis.

El 2020 arribarà la versió híbrida endollable (PHEV) de l’Tarraco amb etiqueta mediambiental ZERO, i amb un sistema de propulsió que ofereix una potència conjunta de 245 CV, gràcies al seu motor de gasolina 1.4 TSI de 150 CV i un motor elèctric de 116 CV , amb bateries de ions de liti de 13 kWh de capacitat. A més, ofereix diverses modalitats de conducció i permet a l’usuari conduir en mode 100% elèctric durant més de 50 km si ho desitja (cicle WLTP), i reduir així les emissions d’escapament a zero, o bé combinar el motor de gasolina i el motor elèctric per obtenir un major rendiment.