EL ŠKODA SCOUT HA ESTAT REVISAT AMB DIVERSES INNOVACIONS EN TECNOLOGIA I EQUIPAMENT

EL ŠKODA SCOUT HA ESTAT REVISAT AMB DIVERSES INNOVACIONS EN TECNOLOGIA I EQUIPAMENT

Un total de tres motors disponibles entre 150 i 184 CV; el 2.0 TDI de 150 CV ara disponible combinat amb tracció a les quatre rodes i canvi DSG.

Continua la completa renovació de la família del ŠKODA OCTAVIA. Ara, després de la berlina, el Combi i la variant més potent del model -el ŠKODA OCTAVIA RS, arriba el torn del membre més versàtil de la família, que presenta diverses innovacions en tecnologia i equipament. El nou ŠKODA SCOUT s’ha llançat amb tres variants de motor i tecnologia de tracció total d’última generació, amb un embragatge hidràulic de discs controlat electrònicament. Amb una distància a terra augmentada en 30mm en comparació amb el ŠKODA OCTAVIA COMBI, el cinc portes també domina els terrenys abruptes. A més, impressiona pel seu rendiment en els pendents, una alta capacitat de remolc i nombroses característiques ‘Simply Clever’ de ŠKODA.

caràcter versatil

Com sempre, el robust tot camí impressiona amb una aparença off-road distintiva, una innovadora tracció a les quatre rodes, les millors característiques de conducció i una versatilitat millorada tant en asfalt com off road. El àmpliament nou ŠKODA SCOUT llueix el mateix frontal que l’última generació dels ŠKODA OCTAVIA: té un capó més visible, una ampla graella del radiador amb fars addicionals d’aparença cristal·lina i fars full-LED amb fars davanters adaptatius (AFS). Els fars antiboira i els fars del darrere també han estat modificats, i ara estan equipats amb tecnologia LED. El seu caràcter independent es reconeix fàcilment per la seva protecció platejada dels baixos tant en la part davantera com en la posterior. A més, el pack Rough-Road va inclòs en l’equipament de sèrie i presenta un recobriment de plàstic tant per als baixos de la carrosseria com per als conductes de combustible i frens.

El ŠKODA SCOUT impressiona pel seu espai interior -especialment generós per al segment de cotxes compactes-, el seu bon disseny de carrosseria, el seu verstailidad, el seu alt nivell de funcionalitat i les seves excel·lents característiques de conducció. A més de l’augment de la distància a terra, el tot camí amb embragatge hidràulic de discs controlat electrònicament, que ve de sèrie, també garanteix més plaer de conducció fora de la carretera. Quan es condueix en terrenys abruptes, els avantatges dels angles d’atac i sortida, que han estat augmentats a 16.6 graus davant i 14.5 graus darrere, es tornen evidents.

Tant l’eix frontal com el posterior de l’ŠKODA SCOUT estan equipats de sèrie amb un bloqueig electrònic del diferencial (EDL). El EDL permet al cotxe arrencar amb suavitat en superfícies difícils, transmetent tracció a tots dos eixos.

Per descensos més fàcils i segurs en terrenys complicats, la funció Off-Road està disponible per al ŠKODA SCOUT. Mentre es condueix, la velocitat del vehicle es manté constant sense que el conductor hagi de fer res. El modern sistema de gestió del motor, que millora la seguretat durant descensos utilitzant el fre, facilita la vida al conductor.

Les característiques ‘Simply Clever’ inclouen un volant tèrmic i seients amb la funció Thermo-Flux que, de tant en tant, augmenta l’aire i la permeabilitat de la humitat i ofereix més comoditat de conducció en diferents condicions climàtiques. Amb això, el renovat ŠKODA SCOUT és un aventurer en el veritable sentit de la paraula. El maleter té capacitat que va des dels 610 fins als 1.740 litres, i gràcies a la seva amplada de 1.010 mm és perfectament capaç de tranportar càrregues voluminoses sense cap tipus de problema. Les nombroses solucions d’emmagatzematge a l’interior incrementen la seva funcionalitat. La capacitat del remolc és de fins a 2 tones, depenent de la versió del motor.

Tecnologia i motors

El ŠKODA OCTAVIA SCOUT està basat en el ŠKODA OCTAVIA COMBI. El 2.0 TDI de 150 CV combinat amb tracció a les quatre rodes i caixa de canvis DSG de 7 velocitats és nou en la gamma.

Des del seu llançament al mercat, el renovat aventurer està disponible en un total de 3 variants de motor de quatre cilindres:

1.8 TSI: 180 CV, velocitat màxima 216 km / h, de 0 a 100 km / h en 7,8 segons, consum combinat 6,8 l / 100 km, CO2 158 g / km

2.0 TDI: 150 CV, velocitat màxima 207 km / h, de 0 a 100 km / ha 9,1 segons, consum combinat 5,0 l / 100 km, CO2 130 g / km

2.0 TDI: 184 CV, velocitat màxima 219 km / h, de 0 a 100 km / h en 7,8 segons, consum combinat 5,1 l / 100 km, CO2 133 g / km.