EL SUZUKI VITARA, ARA AMB CANVI AUTOMÀTIC DE DOBLE EMBRAGATGE

EL SUZUKI VITARA, ARA AMB CANVI AUTOMÀTIC DE DOBLE EMBRAGATGE

El Suzuki Vitara ja està disponible amb un canvi automàtic de doble embragatge de sis velocitats, que fa més confortable i eficient la conducció.

El Suzuki Vitara afegeix, a les seves múltiples virtuts, un canvi automàtic de doble embragatge de sis velocitats, que fa més confortable i eficient la conducció. El nou Vitara amb canvi automàtic es comercialitza amb l’acabat GLX, en versions amb tracció davantera (28.765 euros) i tracció 4 × 4 AllGrip (30.365 euros). Seguint la filosofia de Suzuki d’oferir la millor tecnologia a un preu just, el sobrepreu de el canvi automàtic és de només 1.560 euros. Aquestes tarifes converteixen el Vitara en el SUV electrificat amb canvi automàtic, gran equipament i diferents opcions de tracció més econòmic del seu segment.

Un canvi eficient i esportiu

La transmissió automàtica 6TCSS de Suzuki compta amb dos embragatges separats; un actua sobre les marxes imparells (primera, tercera, cinquena i marxa enrere) i l’altre sobre les parells (segona, quarta i sisena), proporcionant una acceleració suau i fluida gràcies als canvis de marxa progressius. Aquesta transmissió compta amb precises relacions de canvi que ofereixen una magnífica resposta a baixes velocitats i disminueix les revolucions de l’motor a l’circular a alta velocitat.

Addicionalment, la manera manual permet al conductor realitzar els canvis des de la palanca de canvi o amb les lleves de canvi situades a la part posterior de l’volant, que afegeixen un toc d’esportivitat i dinamisme a la conducció.

Esperit original amb tecnologia híbrida

El Nou Vitara híbrid de 48V disposa de sistema SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), que dóna suport a el nou motor de combustió de 95 kW i aporta una potència extra de 10 kW, segons les necessitats de la conducció. El sistema SHVS aporta assistència elèctrica a l’acceleració sempre que el conductor estigui demandant una ràpida resposta.

Gràcies a aquesta tecnologia es redueixen les emissions contaminants en un 15%, mentre que el consum en cicle mixt, també en l’homologació WLTP, es rebaixa en 1,2 l / 100 quilòmetres (un 16 per cent menys). I no només això, ja que també comporta un augment de l’plaer de conducció, amb una empenta i rapidesa de resposta a l’accelerador superiors.

Suzuki Vitara: el primer SUV modern

Els enginyers i dissenyadors de Suzuki van ser uns visionaris fa més de tres dècades, creant un automòbil que va establir les bases de l’concepte SUV tan de moda avui en dia. Durant la seva presentació oficial, al Saló de l’Automòbil de Tòquio de 1988, el Vitara va sorprendre per la seva atrevida filosofia, que desafiava els segments, categories i convencions de l’època.

Suzuki no va tenir por de fusionar diverses tipologies de cotxes en un sol automòbil, que reunia el millor de diversos mons. D’una banda, era robust i capaç fora de l’asfalt, però aquestes aptituds i capacitats no suposaven un llast en ciutat i carretera. En aquest entorn, a la seva privilegiada posició de conducció elevada, sumava un comportament àgil i eficaç; un gran confort i qualitat de marxa; i un tacte suau de conducció; molt més semblants tots ells als d’un turisme que als d’un aspre terreny. Havia nascut el primer SUV modern. El Vitara és un automòbil icònic de la història de l’automòbil i un dels models amb més èxit comercial de la història de Suzuki, amb més de 3 milions d’unitats venudes.