
EL T-CROSS I Cara Delevingne SÓN “# MORETHAN1THING”
Volkswagen inicia la campanya europea per al llançament de la T-Cross. Cara Delevingne és la imatge i la cara de la nova campanya. Es tracta d’una campanya publicitària integrada de 360 graus amb anuncis a la televisió, premsa i tanques publicitàries, a més de continguts digitals i en xarxes socials. Jürgen Stackmann, responsable de Vendes del Comitè Executiu: “Cara Delevingne i el T-Cross encaixen a la perfecció: dos perfils polifacètics, joves, divertits i versàtils”.
Per al llançament al mercat de la T-Cross, el nou SUV de Volkswagen a Europa, la companyia inicia una campanya integrada de 360º que inclou anuncis a la televisió, en premsa escrita i en panells publicitaris, així com continguts digitals i per a xarxes socials. El rostre de la campanya de la T-Cross és Cara Delevingne. El lema # MoreThan1Thing descriu la versatilitat de tots dos.
Per Jürgen Stackmann, responsable de Vendes, Màrqueting i Postvenda del Comitè Executiu de la marca Volkswagen, la britànica de 26 anys és l’elecció perfecta per a la campanya, per les seves diferents i variades professions i passions: “Cara Delevingne i el T-Cross encaixen a la perfecció. Tots dos són polifacètics, joves, divertits i versàtils. Cara és la personificació del lema que hem desenvolupat per al T-Cross, ‘More than one thing’. Estic molt satisfet amb aquesta col·laboració “.
Cara Delevingne porta gairebé una dècada entre les models, i també ha gaudit de l’èxit com a cantant, actriu, activista i empresària. En la seva vida privada li agrada fer surf, l’apassiona tocar la bateria i li encanta la fotografia. En la nova campanya de Volkswagen, la seva versatilitat fa que el T-Cross sigui el seu acompanyant ideal, i ella presenta la naturalesa multifacètica del vehicle de forma creativa i animada.
Sobre el T-Cross, Cara Delevingne afirma: “Crec que el T-Cross reflecteix la meva personalitat, en el sentit que és divertit, jove, divers, versàtil i pot anar d’un lloc a un altre tan ràpid com ho necessitis … És ràpid i elegant … Ho té tot “.
El nou T-Cross és l’última incorporació a la família SUV de Volkswagen. Des de la seva estrena mundial, la tardor passada, ha completat la gamma SUV de la marca al segment dels vehicles petits. Amb el seu marcat estil, practicitat, flexibilitat, connectivitat i economia, el crossover urbà obre nous camins en la seva classe en molts aspectes. Aquesta versatilitat és el focus principal de la campanya de 360 graus sota l’etiqueta # MoreThan1Thing. La campanya ha estat creada i està sent implementada per les agències DDB Berlin, DDB Hamburg i adam & eve / DDB London.