
ELS MÀRQUETING LEADERS AWARDS RECONEIXEN LA CONTRIBUCIÓ DE LUCA DE MEO A LA MARCA BARCELONA
El premi Barcelona Award reconeix la tasca i la contribució de Lucca de Meo en el posicionament internacional de la marca Barcelona. De Meo: “SEAT ha nascut a Barcelona i estic orgullós que hàgim tornat a reconnectar amb la ciutat”.
Luca de Meo, president de SEAT, ha rebut el premi Barcelona Award atorgat pel Club de Màrqueting Barcelona, en reconeixement a la seva tasca i contribució al capdavant de SEAT al posicionament internacional de la marca Barcelona.
“SEAT és una marca nascuda a Barcelona i estic orgullós que hàgim tornat a reconnectar amb la ciutat. Barcelona és la ciutat que ens inspira i que ens connecta amb un dels ecosistemes més emprenedors del món “ha afirmat Luca de Meo.
Lluís Torra, president del Club Màrqueting Barcelona, ha destacat que “Luca de Meo aporta a Barcelona molt més que un canvi en la percepció de SEAT: personalment és un actor implicat en la millora del teixit emprenedor, tecnològic i cultural de la ciutat”.
El premi va ser atorgat ahir a la nit durant la gala central del World Màrqueting Festival, celebrada a les instal·lacions de TV3 i presentat per la periodista Ariadna Oltra. Luca de Meo, va rebre el premi Barcelona Award per unanimitat per part d’un jurat format per directius d’empreses de Barcelona i de Bcn Tech City i BCN Global.
El jurat ha valorat la trajectòria de Luca de Meo al capdavant de SEAT i el seu compromís amb la ciutat de Barcelona. Prova d’això és que SEAT ha establert a la ciutat comtal el Metropolis: Lab Barcelona, un centre que investiga i desenvolupa noves solucions de mobilitat urbana. Així com la presència de SEAT, no només en esdeveniments focalitzats en l’automoció com l’Automobile Barcelona, sinó també el Mobile World Congress i l’Smart City Expo. Luca de Meo ha recalcat “per a mi, una bona empresa és la que genera beneficis, però una empresa excel·lent és la que genera beneficis i, sobretot, prosperitat i progrés en el seu entorn”.
Els Màrqueting Leader Awards, que aquest any han arribat a la seva 38º edició, són un dels premis de referència a nivell nacional en l’àmbit del màrqueting. Els guardons són atorgats pel Club de Màrqueting Barcelona, una entitat fundada el 1959, que agrupa més de 850 professionals de màrqueting. Des de fa tres anys, també lliuren el guardó Barcelona Award, que distingeix empreses o directius per la seva aportació a la marca Barcelona a través de la seva estratègia empresarial. En passades edicions dels Màrqueting Leader Awards han estat guardonats Isidre Fainé (Caixabank), Isac Andik (Mango) o Antoni Brufau (Repsol), entre d’altres.