ELS MÀRQUETING LEADERS AWARDS RECONEIXEN LA CONTRIBUCIÓ DE LUCA DE MEO A LA MARCA BARCELONA

ELS MÀRQUETING LEADERS AWARDS RECONEIXEN LA CONTRIBUCIÓ DE LUCA DE MEO A LA MARCA BARCELONA

El premi Barcelona Award reconeix la tasca i la contribució de Lucca de Meo en el posicionament internacional de la marca Barcelona. De Meo: “SEAT ha nascut a Barcelona i estic orgullós que hàgim tornat a reconnectar amb la ciutat”.

Luca de Meo, president de SEAT, ha rebut el premi Barcelona Award atorgat pel Club de Màrqueting Barcelona, ​​en reconeixement a la seva tasca i contribució al capdavant de SEAT al posicionament internacional de la marca Barcelona.
“SEAT és una marca nascuda a Barcelona i estic orgullós que hàgim tornat a reconnectar amb la ciutat. Barcelona és la ciutat que ens inspira i que ens connecta amb un dels ecosistemes més emprenedors del món “ha afirmat Luca de Meo.

Lluís Torra, president del Club Màrqueting Barcelona, ​​ha destacat que “Luca de Meo aporta a Barcelona molt més que un canvi en la percepció de SEAT: personalment és un actor implicat en la millora del teixit emprenedor, tecnològic i cultural de la ciutat”.

El premi va ser atorgat ahir a la nit durant la gala central del World Màrqueting Festival, celebrada a les instal·lacions de TV3 i presentat per la periodista Ariadna Oltra. Luca de Meo, va rebre el premi Barcelona Award per unanimitat per part d’un jurat format per directius d’empreses de Barcelona i de Bcn Tech City i BCN Global.

El jurat ha valorat la trajectòria de Luca de Meo al capdavant de SEAT i el seu compromís amb la ciutat de Barcelona. Prova d’això és que SEAT ha establert a la ciutat comtal el Metropolis: Lab Barcelona, ​​un centre que investiga i desenvolupa noves solucions de mobilitat urbana. Així com la presència de SEAT, no només en esdeveniments focalitzats en l’automoció com l’Automobile Barcelona, ​​sinó també el Mobile World Congress i l’Smart City Expo. Luca de Meo ha recalcat “per a mi, una bona empresa és la que genera beneficis, però una empresa excel·lent és la que genera beneficis i, sobretot, prosperitat i progrés en el seu entorn”.

Els Màrqueting Leader Awards, que aquest any han arribat a la seva 38º edició, són un dels premis de referència a nivell nacional en l’àmbit del màrqueting. Els guardons són atorgats pel Club de Màrqueting Barcelona, ​​una entitat fundada el 1959, que agrupa més de 850 professionals de màrqueting. Des de fa tres anys, també lliuren el guardó Barcelona Award, que distingeix empreses o directius per la seva aportació a la marca Barcelona a través de la seva estratègia empresarial. En passades edicions dels Màrqueting Leader Awards han estat guardonats Isidre Fainé (Caixabank), Isac Andik (Mango) o Antoni Brufau (Repsol), entre d’altres.