FAST LANE DE SEAT, EL TERMINI MÉS CURT ENTRE COMANDA I LLIURAMENT

FAST LANE DE SEAT, EL TERMINI MÉS CURT ENTRE COMANDA I LLIURAMENT

SEAT es converteix en la primera empresa a garantir el lliurament d’un cotxe entre dues i tres setmanes. Aquest servei pioner arrenca a Alemanya i Espanya després d’una prova pilot a Àustria. La iniciativa, durant la seva fase de prova, ha arribat als 300 vehicles venuts. El servei s’ofereix per a les configuracions més demandades del SEAT León i Eivissa. Fast Lane forma part de l’estratègia Order to Delivery 4.0 de SEAT, que explora noves experiències de compra per a l’usuari.

SEAT ha posat en marxa el servei Fast Lane, que redueix els temps de lliurament entre dues i tres setmanes. Aquest innovador procés facilita l’experiència de compra de l’usuari, que pot configurar el seu vehicle i formalitzar la recollida del mateix en el concessionari de la seva elecció en un termini de 14 o 21 dies, subjecte al calendari administratiu local.

SEAT es converteix així en la primera empresa automobilística del món en oferir aquest servei pioner, que permet escurçar els temps de lliurament molt per sota de la mitjana habitual, que oscil·la en els 90 dies. Llançat al mercat austríac com a prova pilot a principis de 2017, la marca ha venut més de 300 unitats a través d’una oferta amb la qual el client pot personalitzar el seu cotxe i triar entre més de 100 configuracions del SEAT León o l’Ibiza.
El servei Fast Lane arrenca ara a Alemanya per als models SEAT León i Eivissa ia Espanya per al Lleó. La marca s’avança així a les noves demandes i hàbits de consum dels usuaris, personalitzant l’experiència de compra i fent-la cada vegada més fàcil, ràpida i accessible. Wayne Griffiths, vicepresident Comercial, destaca que “SEAT busca noves solucions per fer del temps de lliurament al client un avantatge competitiu per a la marca. Fast Lane és la resposta al canvi en una societat en què el termini de lliurament és ja un factor clau en la decisió de compra “.

En aquest nou escenari, la xarxa de concessionaris juga un paper clau en el procés, i és responsable de formalitzar la comanda, tancar el contracte i fer lliurament del model al client final.

Fast Lane s’emmarca en l’estratègia Order to Delivery 4.0, un projecte creat per a aconseguir una major rapidesa i fiabilitat en els processos de compra i lliurament a través de noves i avançades tecnologies. Com ha explicat el vicepresident de producció de SEAT, Dr. Andreas Tostmann: “La iniciativa ens permetrà investigar noves solucions logístiques i amb les experiències adquirides podrem continuar amb la comercialització de Fast Lane en altres mercats, amb la vista posada ara a Alemanya. Mitjançant l’ús de sistemes de comanda predictius, la producció eficient i el transport anticipat, la flexibilitat del procés Fast Lane de SEAT estableix un nou estàndard mundial en el lliurament de cotxes “