FORMENTOR e-HYBRID EL CUPRA AMB L'ÚLTIMA TECNOLOGIA

FORMENTOR e-HYBRID EL CUPRA AMB L’ÚLTIMA TECNOLOGIA

Ofereix dues variants híbrides en la seva gamma: Formentor e-HYBRID 204 CV i Formentor VZ e-HYBRID 245 CV, tots dos amb canvi automàtic DSG.

El CUPRA Formentor e-HYBRID combina les qualitats d’un CUV amb el rendiment d’un esportiu, i ho fa en un context en què el segment crossover creix a un ritme imparable. A el mateix temps, aporta els avantatges propis de l’electrificació.
Els sistemes de propulsió de l’CUPRA Formentor e-HYBRID, que ofereixen 204 CV i 245 CV, utilitzen el propulsor de combustió 1.4 TSI, un motor elèctric i una bateria de ions de liti per maximitzar les prestacions i l’eficiència.
La versió VZ de l’Formentor implementa el sistema de control de xassís adaptatiu (DCC), juntament amb el sistema de direcció progressiva. A més, la posada a punt de l’xassís, que destaca en tots dos rangs de potència (204 i 245 CV), i la rapidesa de resposta de l’canvi automàtic DSG de sis velocitats, contribueixen a fer de l’Formentor híbrid endollable un vehicle realment dinàmic i amb el punt passional que s’espera de la marca.
En matèria de disseny, la carrosseria se situa més a prop de terra (15,8 cm d’alçada lliure) per oferir una imatge esportiva i marcada, posant el focus visual a la part posterior de el vehicle i, a el mateix temps, si capó d’ gran longitud.
El CUPRA Formentor e-HYBRID té un sistema d’hibridació format per un motor de gasolina 1.4 TSI de 150 CV (110 kW) i un motor elèctric de 115 CV (85 kW), permetent oferir altes prestacions cuidant de l’entorn. L’energia elèctrica s’emmagatzema en una avançada bateria de ions de liti de 13 kWh de capacitat.
El motor de combustió va associat a la caixa de canvis automàtica DSG de sis relacions exclusiva per a vehicles elèctrics, però de funcionament similar al d’altres canvis DSG. Permet que l’Formentor e-HYBRID sigui capaç d’optimitzar el lliurament de el parell motor, ja sigui mitjançant el motor de combustió, l’elèctric o la combinació de tots dos. Hi ha dos nivells de potència a triar: 204 CV (150 kW) i 245 CV (180 kW), aquest últim amb el nivell d’acabat VZ. En tots dos casos es recorre a la tracció davantera i a el diferencial XDS de lliscament limitat i electrònic.
El Formentor e-HYBRID de 204 CV uneix prestacions i eficiència. Pot accelerar de 0 a 100 km / h en 7,8 segons i aconseguir una velocitat màxima de 205 km / h. En aquesta versió, les emissions de CO2 són de 26-32 g / km, mentre el consum mitjà se situa entre 1,2-1,4 l / 100 km, en cicle combinat i segons homologació oficial WLTP.
Per la seva banda, el Formentor VZ e-HYBRID de 245 CV cobreix el 0 a 100 km / h en tan sols 7 segons i arriba fins a una velocitat punta de 210 km / h. Però la major capacitat d’acceleració d’aquesta última versió no compromet l’eficiència. De fet, el Formentor VZ e-HYBRID de 245 CV pràcticament iguala la xifra de consum mitjà de combustible del seu germà menys potent, amb entre 1,4-1,6 l / 100 km, mentre les emissions de CO2 són de 31- 35 g / km (WLTP).
L’elevada eficiència s’aconsegueix, en part, gràcies a la bateria de ions de liti de 13 kWh. Que permet emmagatzemar suficient energia per oferir una autonomia elèctrica de fins a 59 quilòmetres a l’204 CV, i 55 km en la versió de 245 CV, segons el cicle d’homologació WLTP.
Una sèrie de sensors integrats fan d’aquest CUV un dels models més segurs i còmodes en l’ús diari. En l’apartat de la seguretat destaquen l’assistent de viatge, l’assistent lateral o d’angle mort (que detecta vehicles fins a 70 metres de distància), l’assistent de sortida involuntària de carril, l’assistent d’emergència, l’assistent de creuer adaptatiu ( ACC) i predictiu, i el sistema d’alerta de trànsit creuat marxa enrere, o el d’advertència d’obertura de portes als passatgers, si detecta la presència d’un vehicle.